Ja, men jag behöver inte leva med den kvinnan. Hon är bara ett knullhål. Jag sprutar ner henne och tackar för mig.
Du behöver miljontals män som arbetar varje dag för att upprätthålla din livsstil. Annars kan du och alla andra kvinnor som inte vill suga och knulla män skapa ett parallelt samhälle där ni gör som ni vill. Jag väntar.
Ja, men jag behöver inte leva med den kvinnan. Hon är bara ett knullhål. Jag sprutar ner henne och tackar för mig.
Du behöver miljontals män som arbetar varje dag för att upprätthålla din livsstil. Annars kan du och alla andra kvinnor som inte vill suga och knulla män skapa ett parallelt samhälle där ni gör som ni vill. Jag väntar.
Du har missförstått tråden.
När rubriken heter ”män kan inte leva utan kvinnor” så menar jag inte om man ska vara sambos eller särbos, knulla ibland eller bara en gång
Jag syftar på att du inte får träffa någon kvinna och ha någon relation överhuvudtaget. Du får alltså inte ha fysisk kontakt med någon kvinna. Och du har redan svarat på att det är allt du vill så du håller med mig, du har bara enorma svårigheter med att tolka textens innebörd.
När rubriken heter ”män kan inte leva utan kvinnor” så menar jag inte om man ska vara sambos eller särbos, knulla ibland eller bara en gång
Jag syftar på att du inte får träffa någon kvinna och ha någon relation överhuvudtaget. Du får alltså inte ha fysisk kontakt med någon kvinna. Och du har redan svarat på att det är allt du vill så du håller med mig, du har bara enorma svårigheter med att tolka textens innebörd.
Jag har inte missförstått du är bara för korkad att förstå hela bilden.
Om du säger att män inte kan leva utan kvinnor men att kvinnor kan leva utan män så är du ute och cyklar. Kvinnor behöver män mycket mer än vad män behöver kvinnor, vi män skulle kunna dela på 10% av kvinnorna som är snyggast och avliva resten. Ni är helt överflödiga. Men vi gör inte det för vi är inte lika fittiga som kvinnor med eips.
Jag har inte missförstått du är bara för korkad att förstå hela bilden.
Om du säger att män inte kan leva utan kvinnor men att kvinnor kan leva utan män så är du ute och cyklar. Kvinnor behöver män mycket mer än vad män behöver kvinnor, vi män skulle kunna dela på 10% av kvinnorna som är snyggast och avliva resten. Ni är helt överflödiga. Men vi gör inte det för vi är inte lika fittiga som kvinnor med eips.
Gör du så
Bli inte förvånad om jag står på andra sidan och vinkar. 👋🏻 till dem fula kvinnorna och din mamma
Förtryckt, på vilket sätt?
Män har haft fysisk makt över kvinnor i alla tider och kvinnor har den sexuella makten vilket kvinnor också alltid utnyttjat.
På vilket sätt hade kvinnor den sexuella makten när de inte hade något att säga till om vem de skulle gifta sig med, män fick våldta sina fruar och en kvinna som hade sex utanför äktenskapet brännmärktes som hora?
Beklagar att du har gått på den värsta och mest elakartade feministiska lögnen. Dvs att män brukade vara något slags tyranner och förtryckare, förr i tiden.
För vi män har i alla tider tagit hand om våra fruar och barn, som det dyraste och mest värdefulla som vi har. Vi är nämligen är genetiskt programmerade till att i princip offra våra liv för att trygga våra familjers säkerhet och välmåga.
Tills det kom några bindgalna feminister, som har lyckats lura i kvinnorna att det är ett förtryck att prioritera familj istället för karriär. Och nu, ca 100-150 år senare, så har det blivit nåt slags allmän sanning att män förtryckte sina kvinnor på heltid, fram till ungefär mormor och morfars tid.
Men när kvinnan blir autonom och självgående, med förvärvsarbete, barnomsorg och bostadstillägg, så kanske det blir en oundviklig konsekvens att hon börjar hata män i största allmänhet?
Inte gott att veta, men det verkar inte bättre.
EDIT/PS:
Men du har berättat att du gjorde nåt för dig själv iallafall, som protest mot din killes allmäna oduglighet och oförmåga att fria, bla bla. Du särade på benen för nån annan snubbe som du kanske inte ens brydde dig om.
Snacka om att du själv exemplifierar varför kvinnor mår sämre och sämre, ju mera frihet ni får.
För det är så typiskt, att när en kvinna blir avundsjuk/ilsken/hatisk, så förstör hon allt sin väg. Och då blir tillvaron blir ett helvete för samtliga i hennes omgivning. Men allra sämst mår hon själv.
Men allt är kanske männens fel, beroende på hur man ser det. Jag säger iofs inte emot det.
Jag klandrar åtminstone inte Eva för att hon inte visste bättre. Det var Adam som inte borde ha lämnat henne ensam att bli antastad av ormens frestelser.
Hur hade jag mått bättre om killen fått bestämma menar du? Enligt honom var vi hur lyckliga somhelst. Att låta män bestämma över mitt liv hade varit det ultimata helvetet.
Haha ja att ni gör "allt för era kvinnor" har man ju fått erfara. Väntar fortfarande på att de där lysrören i köket ska bytas ut. Har bara väntat fyra år ännu. Går väl förhoppningsvis snabbare än att skaffa ett jobb som inte gick på 17+ år.
Senast redigerad av Statistenidittliv 2026-09-10 kl. 11:12.
Hur hade jag mått bättre om killen fått bestämma menar du? Enligt honom var vi hur lyckliga somhelst. Att låta män bestämma över mitt liv hade varit det ultimata helvetet.
Haha ja att ni gör "allt för era kvinnor" har man ju fått erfara. Väntar fortfarande på att de där lysrören i köket ska bytas ut. Har bara väntat fyra år ännu. Går väl förhoppningsvis snabbare än att skaffa ett jobb som inte gick på 17+ år.
Du hade eventuellt kunnat behålla din självrespekt, genom att hantera din frustration på ett mera konstruktivt sätt än att vara otrogen i protest.
Men om man aldrig har haft nån, så är det säkert svårt att föreställa sig vad självrespekt innebär