Citat:
Ursprungligen postat av
knasen7910
Patetisk.. Har du pratat med lärarna i din påhittade "närmaste krets" och informerat om att du tycker att deras kår är utflippad och blivit itutad helt vansinniga idéer om pedagogik än?
Jag vet att du är en loner och knappt har några vänner. En ganska asocial figur. Förstår att det här forumet ger dig lite mening i ditt liv och får ditt existenskomplex att mattas av lite..Men du borde verkligen sluta spela kunnig och påläst..Du framstår hela tiden som en extremt envis svamlande tokstolle. Du blev ju t.o.m. avstängd på FB en vecka för att du inte kunde ge dig..
Det är faktiskt lärarna som tycker att delar av deras lärarkår OCH utbildning är utflippad. Men du hade ju ingen aning om nåt sånt, du behöver bara en ventil för att kunna ladda ur dig din enorma inre olust.
Har du kanske hejat på Tidö? Jag har förstått att det kan leda till rätt svåra psykiska besvär, och t.o.m. utslag över hela kroppen.
Som vanligt kan jag ta några svängar med dig, av pur medmänsklighet. Och jo, jag vet, just det, medmänsklighet, är inte så framträdande där borta på Tidö-sidan, men det förekommer faktiskt ännu bland normala svenskar.