2026-09-09, 08:29
Medlem
KastlosaBerits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svavelbrygga
Jag vet att många hejar på att det ska bli totalt raskrig, men jag tror polisen inser att om folk börjar lyncha migranter så kommer det att bli rätt oroligt och det är de som får ta smällen. Förutom att det inte är fri jakt på människor bara för att de är illegala migranter.

Jag vill då inte veta av ett raskrig. Men jag skulle inte vilja bo ens i Kista i Stockholm. Jag är "rasist". Men det kan braka ihop. I Sydafrika har det brakat ihop ekonomiskt. De vita som finns kvar lever på nåder. Jag skulle inte känna mig trygg i staden Orania. Det är bara som om de vita lever på lånad tid där.

Storbritannien är lite annorlunda än Sverige just nu. Det verkar vara mer deprimerande där - och i Tyskland än här än så länge. Det verkar vara mer hopplöst ekonomiskt i både Storbritannien och i Tyskland men det som Storbritannien, Tyskland och Sverige har gemensamt är: massinvandringen, det tilltagande övervakningssamhället, krigshetsen. Det är precis som i 1984 och det är ingen slump.
Citera
2026-09-09, 08:40
Medlem
KastlosaBerits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maallgan
Det låter ju inte bra om polisen endast använder sköldar, de borde skjuta de arbetslösa våldsverkarna, som inte har något bättre att göra på dagarna

Migranterna verkar inte ha något att göra på dagarna än att invadera Europa och traska genom hela kontinenten och få hjälp på vägen och sedan ta sig över vattnet och kliva in i Storbritannien. När de dessutom är illegala invandrare så anser den styrande klicken i Europa att det är inget problem alls. De får hjälp hela vägen istället för att omedelbart låsas in och deporteras. De som man vill låsa in är europeerna som säger ifrån.

Vi som europeer är ju rökta när sådana som du stämplar den delen av befolkningen som faktiskt försöker göra något som kriminell, men de kriminella invandrarna accepteras och välkomnas.

Givetvis hör jag till dem som begriper eller iallafall anser att Europa inte ens ska/kan ta emot invandrarna som kommer hit på ett lagligt sätt. Dessa är dessutom säkert få.
Citera
2026-09-09, 10:18
Medlem
MrSwedeGliderRunts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KastlosaBerit
Ja. Det är bara så gränsen till slut kan skyddas. Med sköldar och batonger, med skjutvapen om så krävs. Men i vårt Europa, som inte riktigt är vårt längre, används sköldar och batonger mot oss, skjutvapen också. Detta kommer att vara övertydligt den dagen ett desperat svenskt folk verkligen gör ett eget försök att få stopp på massinvandringen.

Fram till dess är det diktatur istället. Fria alternativa medier tystas och stängs ned, dissidenter kastas i fängelse anklagade och fällda för Hets Mot Folkgrupp. Redan nu har sanktionsvapnet börjat att användas ibland. Är man "besvärlig" fryses helt enkelt pengarna på kontot. I Storbritannien har ju fler än 10,000 förra året arresterats för vad de har skrivit på sociala medier.

Deet är väldigt bra publicitet för att få de trötta att vakna upp ur sin vänsterliberala sömnfest.
Folket kan mobilisera miljoner, Polisen tusentals.. miljoner människor med var sitt basebollträ kan störta regimer.

Förrädare kommer tillslut dingla... visst de känner sig trygga idag, men sådant kan ändras över en natt, som för Nicolae Ceaușescu
Senast redigerad av MrSwedeGliderRunt 2026-09-09 kl. 10:21.
Citera
2026-09-09, 11:22
Medlem
Syrons avatar
Citat:
Nazister är de inga. Det är brittiska folkets bästa som försöker försvara sitt land, kvinnorna och barnen, från invasionen, från massinvandringen. Polisen motiverar sig med "vi lyder bara order" så nazistsidan, det är ju där man hittar dig. Det totalitära kommer i olika former men det är alltid totalitärt.

Då vet vi vad vi kan förvänta oss här. Samma sak.

Jag menade dig, du som vill se att lagar bryts så att migranter far illa. Sen är ju säkert många av de som vill attackera migranterna nassar de med, så klart.
Citera
2026-09-09, 11:24
Medlem
BombaySaphires avatar
Citat:
Sedan några dagar har kravallpolis skickats till Dover. Där skyddar de migranterna som landstiger. Man står med sköldar vända mot sina landsmän, flertalet brittiska män som försöker hejda invasionen av deras land.

Jag är defaitistisk och tror det är ganz vorbei med Storbritannien. Tror att polisen lyckas. Vad tror ni?

Folket i UK måste rösta annorlunda i nästa val, annars blir det så här.
Citera
2026-09-09, 11:33
Medlem
MakeEuropeWhites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Folket i UK måste rösta annorlunda i nästa val, annars blir det så här.

Jovars, när de röstade in de konservativa (innan nuvarande Labour) som var emot invandring så gjorde de precis tvärtom när de väl kom till makten.
Citera
2026-09-09, 11:39
Medlem
BombaySaphires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MakeEuropeWhite
Jovars, när de röstade in de konservativa (innan nuvarande Labour) som var emot invandring så gjorde de precis tvärtom när de väl kom till makten.

Det är bedrövligt.
Citera
2026-09-09, 12:16
Avstängd
llundberg57s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Syron
Varför gråter alltid nassar över poliser som gör sina faktiska jobb? Finns inget bättre bevis på att när de säger "lag och ordning" snackar de bara skit
Hur är det polisens jobb att skydda kriminell ohyra? De borde mota ut neger-araberna tillbaka ut till havs.
Citera
2026-09-09, 13:49
Medlem
Syrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av llundberg57
Hur är det polisens jobb att skydda kriminell ohyra? De borde mota ut neger-araberna tillbaka ut till havs.

Människor är människor, vad än nassar säger. Polisens jobb ska vara att försvara människor från våld, det är åtminstone vad de säger att de ska göra. Vad är problemet?
Citera
2026-09-09, 15:25
Medlem
Britterna har röstat för detta. Inte just de som åkt dit men de flesta andra.
Citera
2026-09-09, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Syron
Människor är människor, vad än nassar säger. Polisens jobb ska vara att försvara människor från våld, det är åtminstone vad de säger att de ska göra. Vad är problemet?

Kan dom inte vara lite proaktiva i sitt skyddande av människor från våld och stoppa invaderingen av främlingarna då?
Citera
2026-09-09, 18:21
Medlem
Syrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ghsw1
Kan dom inte vara lite proaktiva i sitt skyddande av människor från våld och stoppa invaderingen av främlingarna då?

1et är inte en invasion bara för att du vill vinkla det så och

2: De har inte utfört något våldsbrott så därav ska polisen inte ta till våld för att stoppa dem från att röra sig.

Polisen ska bara utföra det de har betalt för, inte vad visst folk vill de ska göra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in