2026-01-02, 02:19
Medlem
Necriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Humbug69
Tråden handlar om "män" (pedofiler) som utnyttjat ett barn sexuellt mot en betalning.

Att prata om att "sexköp kan vara positivt för alla inblandade" är en helt annan diskution.

Hur du än vrider och vänder på det är det förkastligt handlande av de vuxna som varit mellan 40 och 75.

Jag håller helt med om att det är oförsvarligt och helt fel av alla som köpt sex av ett barn.

Eftersom tråden handlar om pedofiler som köpt sex av ett barn mot betalning, så handlar en del av ämnet automatiskt om sexköp. Du verkade tidigare väldigt emot sexköp oavset omständigheter och verkade inte riktigt förstå när du hånfult frågade en annan här om de skulle vilja bli påsatta av gubbar för 50 000 kr i månaden. Jag har enbart försökt förtydliga för dig att sexköp i almänhet inte alls behöver vara så illa som du verkar ha förstått det.
Citera
2026-01-02, 09:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Necris
Jag håller helt med om att det är oförsvarligt och helt fel av alla som köpt sex av ett barn.

Eftersom tråden handlar om pedofiler som köpt sex av ett barn mot betalning, så handlar en del av ämnet automatiskt om sexköp. Du verkade tidigare väldigt emot sexköp oavset omständigheter och verkade inte riktigt förstå när du hånfult frågade en annan här om de skulle vilja bli påsatta av gubbar för 50 000 kr i månaden. Jag har enbart försökt förtydliga för dig att sexköp i almänhet inte alls behöver vara så illa som du verkar ha förstått det.

Det var inte hånfullt utan en rimlig frågeställning. Om man påstår att det i princip alltid rör sig "om den lyckliga horan"och att det är lättförtjänta pengar så borde man ju själv med glädje bli penetrerad av flertalet okända män för samma summa.

Likaså om det är ett så lättsamt och glädjefyllt "jobb" som vissa påstår så varför inte själv göra det?
Citera
2026-01-02, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-i-KBA
Jag har svårt för folk som har sex med minderåriga men i detta fallet är jag tveksam! Hon ger sej in frivilligt i en bransch för att känna pengar och vet vad det innebär....

Ja, jo.. absolut! Hon ville ha sex, upptäckte att hon kunde tjäna pengar på grottan, bjöd ut sig och fick cash!!

Precis så gjorde Sara Nilsson, hon som driver Dumpen idag. Missbruket behövde finansieras.

Men som äldre man tycker jag det skulle vara motbjudande med sex när de är så unga!!

EDIT

Jag tycker det daltas otroligt mycket med en del människor
Senast redigerad av Pinkepaus 2026-01-02 kl. 11:36.
Citera
2026-09-08, 21:34
Avslutad
Usch vad hemskt. Så många svenska män som köpt sex av samma tjej. Tyvärr är det kanske så det ser ut? Först trodde jag det var nåt hedersrelaterat
Citera
2026-09-08, 23:30
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Ha! Vilken jävla bullshit. Det var ingen som utsatte henne för något som hon hade kunnat slippa, om hon bara inte hade reggat sig på sugardating-sidan. Det är bara en konsekvens av hennes egna, högst frivilliga handlingar. Sen är det så klart förkastligt att köpa sex av minderåriga, men det är fan inte synd om henne på något som helst sätt - vad fan trodde hon egentligen?

Du ser ingen självmotsägelse i att 1) du anser att köparen gjorde fel, samtidigt som du 2) anser att man inte ska tycka synd om tjejen.

Varför gjorde köparen fel? De flesta skulle svara att den som är under 15 inte riktigt vet vad den vill och att det därför är för riskfyllt att utsätta dem för sex. Fast det rimmar ju inte med (2).
Citera
2026-09-09, 07:12
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skattebrott
Du ser ingen självmotsägelse i att 1) du anser att köparen gjorde fel, samtidigt som du 2) anser att man inte ska tycka synd om tjejen.

Varför gjorde köparen fel? De flesta skulle svara att den som är under 15 inte riktigt vet vad den vill och att det därför är för riskfyllt att utsätta dem för sex. Fast det rimmar ju inte med (2).
Två saker kan vara 'fel' samtidigt.
Citera
2026-09-09, 07:56
Medlem
Vad blev straffen i detta fall?
Citera
2026-09-09, 10:11
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Två saker kan vara 'fel' samtidigt.

Men din uppmaning "tyck inte synd om tjejen", betyder inte den att "det som hände henne är ingen annans fel än hennes eget"?
Citera
2026-09-09, 13:04
Medlem
Blaskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HelgeBuk
Tyvärr är det där bara meningslösa floskler som du baserar på hur lagboken ser ut just idag. Moraliskt irrelevant.

En psykiskt frisk och normalt utvecklad 13-åring är åtminstone mentalt kapabel att bestämma över sin egen kropp, även om det förstås skiljer sig en hel del mellan individer. Likaså fysiskt, vissa är definitivt könsmogna vid 13 medan andra inte riktigt är där än. Kort sagt, det går inte att på ett seriöst sätt göra såna vidlyftiga uttalanden om det här fallet eftersom vi inte känner flickan i fråga.

Ett besvärande faktum är ju här att hon själv skapade ett konto på en sida där man söker sexuella kontakter, det talar iaf i min värld för att hon gjort det frivilligt och alltså inte utsatts för något brott. Att hon gjorde det igen och igen och igen talar också för att hon troligen inte är något offer här.

En person som säljer sex, speciellt när hon fortfarande är ett barn, signalerar mycket ohälsa.

Män som köper sex av ett skadat barn är vidriga.
Citera
2026-09-09, 13:07
Medlem
Nattbussen4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaska
En person som säljer sex, speciellt när hon fortfarande är ett barn, signalerar mycket ohälsa.

Män som köper sex av ett skadat barn är vidriga.

Exakt. Det är vidrigt, och varför män hela tiden vill medverka till att en person/en ung person blir mer psykiskt skadad är ofattbart.

Även om en så ung tjej bjuder ut sig, bör man ha så mycket moral i kroppen att man helt enkelt struntar i den kontakten. Jävla as till människor!
Citera
2026-09-09, 13:15
Medlem
george.sthlms avatar
Har det framgått i materialet om männen visste om att hon var minderårig ?
Citera
2026-09-09, 23:13
Medlem
Märkligt att en sida som är 18 års gräns inte blir ansvariga när en så ung person som 13 år annonserar och lockar till sig kunder som sedan blir åtalade för sexualbrott om man nu delar upp ansvarsfrågan ..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in