2026-09-09, 06:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Connykrim

Vad tycker ni om denna dåre? Som beter sig exakt som putin men inte är hatad av någon?

Han beter sig inte exakt som Putin.
Han har inte attackerat ett grannland land och haft pågående krig med det landet sedan dess.

Hatad blir man om/när man attackerar ett närliggande tillräckligt välfungerande och demokratisk land och skapar oordning i närområdet.

Innan Rysslands attack mot Ukraina var Putin inte uppskattad men ingen brydde sig.
Citera
2026-09-09, 07:59
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilkyJohnson
Haha
Trump gillar verkligen att provocera 😁

Precis de är bara det de handlar om
Citera
2026-09-09, 08:09
Medlem
South Park byter namn!

Inspirerade av Trump heter programmet numera South America.

Lysande

https://www.huffpost.com/entry/south-park-trolls-trump-with-a-name-change-of-its-own_n_6aa04630e4b086ecc55dd9bf?origin=home-latest- news-unit
Citera
2026-09-09, 08:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Extremefly
Om någon komiker i TV gjorde motsvarande och skickade skojet i retur, t ex med kartor liknande de som nu åker runt på twitter, där USA karvas upp och delarna byter namn, så hade President Mackedonken exploderat, ropat "Ladsförräderi!" och krävt att komikern och redaktionen skulle få sparken.

Så mycket för "You guys don't have any sense of humour".
Citera
2026-09-09, 09:14
Medlem
buddy99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilkyJohnson
Haha
Trump gillar verkligen att provocera 😁

Citat:
Ursprungligen postat av Extremefly
Finns ju bakgrund med misslyckade massimmigrationen av ”hispanics”,(även O´bama var bekymrad).

Kanada handlar väl om råvaror,havs och landsgränser.
Citera
2026-09-09, 10:15
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Så nu ska kanada, mexico, island, grönland tillhöra usa.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/GxXgd4/trumps-nya-karta-landerna-som-blir-en-del-av-usa

Vad tycker ni om denna dåre? Som beter sig exakt som putin men inte är hatad av någon?

” Donald Trump har under måndagen publicerat en rad kartbilder där platser får nya namn – och flera länder framställs som delar av USA.

På en av kartorna täcker den amerikanska flaggan stora delar av Nordamerika. Kanada, Mexiko, Grönland och Island är några av platserna som ser ut att vara en del av USA.”
Frontallobsdemens är till stor del en medberoendesjukdom.
Citera
2026-09-09, 10:25
Medlem
Island också? Grönland förstår jag inte varför Danmark gapar om, de har tagit Grönland med kolonialism och etnomördat ursprungsbefolkningen där, förtrycker de fortfarande. Grönland ska själva få bestämma om de vill vara självständiga, ingå i USA eller tillhöra Danmark. Kan tänka mig att de gärna ingår i USA... Och vad vill Island själva? De kanske vill bli amerikaner.
Citera
2026-09-09, 11:28
Medlem
Typisk Trump-taktik med att chocka.

Om han nu frågar EU att ytterligare höja tex militäranslagen säger EU lättat oooh ja o hoppar, för att han ”släpper Island o kanske Grönland”.

Har man fortfarande inte lärt sig att axelrycka o nonchalera!!!?

Istället kallas US ambassadörerna upp till
ojojoj så arga utrikesministrar..för att manifestera (för oss. Amerikanerna skiter högaktningsfullt vad vi anser!) att vi minsann sätter Trump på sin plats aja baja!
Senast redigerad av Snairbox 2026-09-09 kl. 11:32.
Citera
2026-09-09, 13:16
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LoveInAColdClimate
Island också? Grönland förstår jag inte varför Danmark gapar om, de har tagit Grönland med kolonialism och etnomördat ursprungsbefolkningen där, förtrycker de fortfarande. Grönland ska själva få bestämma om de vill vara självständiga, ingå i USA eller tillhöra Danmark. Kan tänka mig att de gärna ingår i USA... Och vad vill Island själva? De kanske vill bli amerikaner.
Vadå ”kan tänka mig”…. vad är det för flumsnack? Det är väl känt vad grönländarna anser om att tillhöra USA.
Citera
2026-09-09, 13:51
Medlem
Citat:
Så nu ska kanada, mexico, island, grönland tillhöra usa.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/GxXgd4/trumps-nya-karta-landerna-som-blir-en-del-av-usa

” Donald Trump har under måndagen publicerat en rad kartbilder där platser får nya namn – och flera länder framställs som delar av USA.

På en av kartorna täcker den amerikanska flaggan stora delar av Nordamerika. Kanada, Mexiko, Grönland och Island är några av platserna som ser ut att vara en del av USA.”
idiot, du beter dej som TRUMP.
Citera
2026-09-09, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LoveInAColdClimate

Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Vadå ”kan tänka mig”…. vad är det för flumsnack? Det är väl känt vad grönländarna anser om att tillhöra USA.

I en relativt nyligen genomförd opinionsundersökning på Grönland sa 85% av befolkningen att de föredrog att tillhöra Danmark i jämförelse med USA. Andelen som ville tillhöra USA var hela 6%.
Citera
2026-09-09, 14:03
Medlem
Hirvis avatar
Att folk fortfarande stöttar Trump är faktiskt makalöst.
Varje person som stöttar honom har antingen något att tjäna på det eller är helt efterbliven.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in