2026-09-08, 22:54
Medlem
particulum1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobbanUC
Förmodligen den bästa förklaringen.
Sk. "do gooders" som själva vill framstå som goda på någon annans bekostnad.
Definitionen stämmer på alla från V till SD.
Inte bara på andras bekostnad, men även på deras egen. Därav "suicidal".
Citera
2026-09-08, 22:54
Medlem
Sladdarens avatar
Antar att etniska folk kulturer överlag i europa har och hade det så knapert och har inte råd med att ha familj, skaffa flera barn, för lite fritid och jobb jobb å jobb mm så alla skatteintäkter som resp eu-land har genererat i generationer gick aldrig till folket som byggde upp det att värna om sin kultur och rättighet att öka i antal och tillväxt som det egentligen skulle gå till för en stabil välfärdsuppgradering

Istället gick tonvis med sparade skattepengar till de importerade bidragstagare och utsugare av systemet ifrån uländer med islam i ryggsäcken att göra i förhoppning nån gentjänst för uttaget antar jag eller kja jag vet inte, för det är varken lönsamt, intelligensbyggande eller kulturbyggande med massinvandringen så jag vet inte svaret mer än att man måste va helt dum i huvvet om man gillar det är nog svaret
Citera
2026-09-08, 23:00
Medlem
lagfrukts avatar
s
Citera
2026-09-08, 23:01
Medlem
lagfrukts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Itoy
Hudfärg är inte viktigt.
Så bra, då kan du bo med bruna muselmaner så får vi andra bo i skandinaviska, europeiska och östasiatiska områden.
Citera
2026-09-08, 23:10
Medlem
KastlosaBerits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peikkomaailma
Det är nog inte så mycket som att svenskar vill "etniskt bytas ut" som att det är en tro på rättigheter och jämlikhet oavsett ursprung/etnicitet/religion/kultur.

Många svenskar ser på tillhörighet primärt som något värderingsmässigt.

Alltså: principer. Men svenskarna har fått dessa nedkörda i halsen och upp i hjärnan på dem. Det har skett via massmedia och hela det offentliga Sverige har varit med på detta. Då har svensken inte lyckats att stå emot.

Det finns andra exempel på samma sak. Han är klimatmupp. Han pundade vaccinet. Han hatar Donald Trump. Han hatar Vladimir Putin och Ryssland. Ingenting av det här är genuint svenskt (även om han intalar sig det) utan det beror på propagandan och på övermakten. Det är ju inte svensken som styr Sverige, vilket han får för sig vart fjärde år. Svensken är en hjärntvättad idiot. Han är inte längre genuin.

Men byts ut, det sker. Andra folk överallt. Det går an när man kör bil och får vara för sig själv framför ratten. Men de andra finns annars överallt nu förutom på vissa platser som långt in i skogen. Svensken trivs inte i det där och hans fru och barn, om svensken har någon fru och några barn, tänker sig för. Trivseln och tryggheten är borta, svensken ordnade det där åt sig själv. I valet nu i september kommer den här samhällsutvecklingen bara att befästas.
Citera
2026-09-08, 23:22
Medlem
Sladdarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KastlosaBerit
Alltså: principer. Men svenskarna har fått dessa nedkörda i halsen och upp i hjärnan på dem. Det har skett via massmedia och hela det offentliga Sverige har varit med på detta. Då har svensken inte lyckats att stå emot.

Det finns andra exempel på samma sak. Han är klimatmupp. Han pundade vaccinet. Han hatar Donald Trump. Han hatar Vladimir Putin och Ryssland. Ingenting av det här är genuint svenskt (även om han intalar sig det) utan det beror på propagandan och på övermakten. Det är ju inte svensken som styr Sverige, vilket han får för sig vart fjärde år. Svensken är en hjärntvättad idiot. Han är inte längre genuin.

Men byts ut, det sker. Andra folk överallt. Det går an när man kör bil och får vara för sig själv framför ratten. Men de andra finns annars överallt nu förutom på vissa platser som långt in i skogen. Svensken trivs inte i det där och hans fru och barn, om svensken har någon fru och några barn, tänker sig för. Trivseln och tryggheten är borta, svensken ordnade det där åt sig själv. I valet nu i september kommer den här samhällsutvecklingen bara att befästas.

Svensken ? Är väl hela europas etniska befolkning som byts ut mot massinvandringen helt synkat
Citera
2026-09-08, 23:42
Medlem
PK-befriads avatar
Det är knepigt att lösa eftersom svenskar generellt sett endast lyssnar på kändisar och det är agendasättande medier som till stor del avgör vilka kändisar som ska uppenbara sig framför svenskens ögon. För att kontra detta effektivt krävs en riktig superkändis, som exempelvis Mel Gibson.

Här är ett meddelande ni kan skicka till honom:

"We call upon Mel Gibson to lead the people of Sweden to freedom from the shackles of globalism and forced immigration, just as William Wallace once liberated the realm of Scotland from the oppressive yoke of the English crown."
Citera
2026-09-08, 23:52
Medlem
De flesta svenskar är bekväma idioter som saknar förmågan att tänka abstrakt eller linjärt.

Enligt mina kalkyler så är 80% idioter.
Citera
2026-09-09, 00:08
Medlem
particulum1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sladdaren
Svensken ? Är väl hela europas etniska befolkning som byts ut mot massinvandringen helt synkat

Ja, och det är ytterst koordinerat. Källan är EU, det finns i praktiken några få möjligheter.

(1) Ett utträde ur EU för att kunna reglera den nationella gränsen på nationell nivå, utan EU inflytande, (2) att ignorera EU regler, vilket skulle kräva en regering som driver en sådan politik, eller (3) ett maktskifte inom EU.

I dagsläget erbjuder inte någon utav riksdagspartierna alternativ 1 eller 2, och dessvärre är engagemanget hos svenskarnas ytterst låg i EU-valet, ca 53% totalt, där 43% utav totalen är vänsterväljare, 19 % mittenväljare och 38 % höger (Källa).
Citera
2026-09-09, 00:26
Medlem
particulum1s avatar
Som tillägg till mitt föregående inlägg rekommenderar jag att ge lite uppmärksamhet till Eva Vlaardingerbroek.

En nederländsk politiker. Hon är en av dem som verkar vara mest drivna av att genomföra nödvändiga förändringar inom EU, för hela Europas befolkning. Dock är jag skeptisk till resultat den vägen.
Senast redigerad av particulum1 2026-09-09 kl. 00:32.
Citera
2026-09-09, 00:28
Medlem
AbortRetryIgnores avatar
Därför att konspirationsteorier inte går hem i stugorna om de inte bärs fram av personer med högt ethos och lagom karisma från en upphöjd position alternativt att folk hotas med repressalier vid avsaknad av tro på regimens officiella propaganda och alternativa fakta.
Citera
2026-09-09, 01:09
Medlem
KastlosaBerits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av particulum1
Som tillägg till mitt föregående inlägg rekommenderar jag att ge lite uppmärksamhet till Eva Vlaardingerbroek.

En nederländsk politiker. Hon är en av dem som verkar vara mest drivna av att genomföra nödvändiga förändringar inom EU, för hela Europas befolkning. Dock är jag skeptisk till resultat den vägen.

Skulle sådana som hon är vara att räkna med kunde man lätt mörda henne också. AFD i Tyskland lever farligt. Det som skulle fungera är våld. Det hade fungerat på 1500-talet men inte nu. Då hade vi sett bondeuppror för länge sedan. Idag (exakt idag) står brittiska obeväpnade män på Dovers stränder för att stoppa migranterna. Migranterna skyddas av kravallpolis på plats. De brittiska männen kan också tvingas iväg ut i krig där poängen är att de ska försvinna (samtidigt som de skänker ära till samma regim som skickat iväg dem rakt in i döden) och ersättas av migranterna. Det ser liksom alldeles hopplöst ut.
Senast redigerad av KastlosaBerit 2026-09-09 kl. 01:13.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in