Citat:
Ursprungligen postat av
KetaminKajsa
Kände du samma trygghet under rödgröna röran när gängkriminaliteten sköt i höjden? Det sprängdes portar varje varje dag och avrättningar skedde mitt på ljusa dagen, även i fina kvarter.
Det sprängdes i en port nått kvarter bort från där jag bor.
Jag hade känt mig trygg i Sverige om allt skit håller sig i invandrartäta ghetton och de gängkriminella bara avrättar varandra (självsanering är en bra sak), men dessvärre så har det en tendens att leta sig utåt vilket vi såg under gängkriminalitetens storhetstid med den rödgröna röran.
Idag ser Sverige betydligt bättre ut, jag känner mig tryggare idag och det är helt och hållet tack vare Tidö.
Det som dock är oroväckande är den växande Islamismen som har börjat letat sig in och infiltrera partierna på vänsterkanten. Tar man in tredje världen så får man tredje världen.
Det är därför viktigt att vi fortsätter den positiva trenden som Tidö har gjort, vi vill inte släppa tyglarna igen kring invandringen och förvandlas till England där man helt har tappat kontrollen.
Jag kände mig precis lika trygg för några år sen då det sköts och sprängdes som mest som jag gör nu. Var ute lika mycket på krogen och gick ute mitt i nätterna utan någon rädsla alls.
När det var som flest skjutningar och sprängningar var det 1-2 oskyldiga per år som strök med i hela Sverige. Betydligt fler träffas av blixten.