2026-09-10, 12:27
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jahbrah
Kul för dig. Vill inte outa dig. Själv besöker jag Sverige några ggr om året, och kan se hur det blivit värre senaste 10 åren minst. Alla jag känner som bor kvar har hört pistolskott, sett folk springa med vapen, samt handgranater kastade i restauranger de brukar besöka. Kom inte och säg att så var det förut med.

Berätta gärna mer, är du fortfarande, som man kunde göra förut, glad att ha olåst dörr och kan lämna din cykel olåst på gatan? Då är du verkligen inte 99%.

Anekdotisk bevisföring säger ingenting. Undersökningen jag länkade till säger dock en hel del. Lägsta otryggheten på 15 år. Det är väl en bra nyhet?
Citera
2026-09-10, 12:31
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KetaminKajsa
Kände du samma trygghet under rödgröna röran när gängkriminaliteten sköt i höjden? Det sprängdes portar varje varje dag och avrättningar skedde mitt på ljusa dagen, även i fina kvarter.

Det sprängdes i en port nått kvarter bort från där jag bor.

Jag hade känt mig trygg i Sverige om allt skit håller sig i invandrartäta ghetton och de gängkriminella bara avrättar varandra (självsanering är en bra sak), men dessvärre så har det en tendens att leta sig utåt vilket vi såg under gängkriminalitetens storhetstid med den rödgröna röran.

Idag ser Sverige betydligt bättre ut, jag känner mig tryggare idag och det är helt och hållet tack vare Tidö.
Det som dock är oroväckande är den växande Islamismen som har börjat letat sig in och infiltrera partierna på vänsterkanten. Tar man in tredje världen så får man tredje världen.
Det är därför viktigt att vi fortsätter den positiva trenden som Tidö har gjort, vi vill inte släppa tyglarna igen kring invandringen och förvandlas till England där man helt har tappat kontrollen.

Jag kände mig precis lika trygg för några år sen då det sköts och sprängdes som mest som jag gör nu. Var ute lika mycket på krogen och gick ute mitt i nätterna utan någon rädsla alls.

När det var som flest skjutningar och sprängningar var det 1-2 oskyldiga per år som strök med i hela Sverige. Betydligt fler träffas av blixten.
Citera
2026-09-10, 13:06
Medlem
Jahbrahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Anekdotisk bevisföring säger ingenting. Undersökningen jag länkade till säger dock en hel del. Lägsta otryggheten på 15 år. Det är väl en bra nyhet?

Så jävla fegt att säga så. Så min hela familjs liv och erfarenheter säger ingenting. För att din judisk-styrda globo-tidning säger att allt är bra?
Som sagt, du är 99%.
Citera
2026-09-10, 13:14
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jahbrah
Så jävla fegt att säga så. Så min hela familjs liv och erfarenheter säger ingenting. För att din judisk-styrda globo-tidning säger att allt är bra?
Som sagt, du är 99%.

Feghet har inget med detta att göra. Jag länkade till en undersökning där Stockholms stad frågat 14.000 personer. Att din familj tycker nåt annat betyder inget i sammanhanget.
Citera
2026-09-10, 13:16
Medlem
Jahbrahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Feghet har inget med detta att göra. Jag länkade till en undersökning där Stockholms stad frågat 14.000 personer. Att din familj tycker nåt annat betyder inget i sammanhanget.

Vi kommer inte vidare här, så erbjuder dig en god dag.
Citera
2026-09-10, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steinarr
Den bruna snälla människan behöver inte vara i Sverige.

Fast gör det någonting om den brune är i Sverige?
Citera
2026-09-10, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MakeEuropeWhite
Bruna människor är nasty. De tar med sig med massa okända virus/sjukdomar. Mycket ofräscht!

Om den brune är född i Sverige då?
Citera
2026-09-10, 15:17
Medlem
Steinarrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Itoy
Fast gör det någonting om den brune är i Sverige?

Jag säger inte att Sverige ska vara helt fritt från bruna människor. Det är däremot för många just nu i Sverige.
Citera
2026-09-10, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steinarr
Jag säger inte att Sverige ska vara helt fritt från bruna människor. Det är däremot för många just nu i Sverige.

Rasist
Citera
2026-09-10, 15:30
Medlem
Citat:
Rasist
Stavas realist.
Citera
2026-09-10, 15:35
Medlem
Steinarrs avatar
Citat:
Rasist

Sunt förnuft.
Citera
2026-09-10, 16:22
Medlem
Ang rubriken.
Det handlar mycket om var och hur man lever sitt liv. Jag vet många som lever i väldigt hyffsade vita områden. Boende och jobb inom dessa områden. Barn som således har vita kompisar, idrottsföreningen med vita trevliga grannar och deras barn etc etc. Många här kan inte fatta varför vi inte skall ge rum för invandrare. Jag var på en sådan lokal idrottstävling häromdagen. Det var en (positiv) kulturchock för mig. Vanliga mysiga människor, de flesta barnen jättesöta lintottar. Jag fick plötsligt hopp om livet, hopp om Sverige. Detta var så totalt tvärtemot de områden jag normalt rör mig i där jag ofta är i minoritet och där svenska språket känns som en lyxvara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in