2026-09-08, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wolfmotherrocker
Det vär väl ändå Reinfeldt som öppnade era hjärtan

Pinsam kommentar.
"Mitt Europa bygger inga murar" *host host*

S och M är skyldiga.
Citera
Medlem
DasspappretDNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lelleolsson
Det kanske inte var skolan det var fel på...

Jo det var det. Jag är inget undantagsfall.

Och inte bara skolans fel. Har jag sagt det? Nej. Utan hela ditt flummiga boomer-samhälles fel.
Citera
Medlem
Arga Andersson mosad som vanligt . Eller ska vi säga Mossadd...
Bara lögner och ständigt samma mantra. Tror även henens väljare börjar lessna på kärringen
Citera
2026-09-08, 22:18
Medlem
fiftyforfiftys avatar
Är definitivt färgad, men även om man tycker om Magdalena och sympatiserar med sossarna - det där var inte bra?

Hon försökte med en roll utan att själv tro på den.

Hade hon brunnit lika mycket för att prata politik som hon gör för att slänga målande nidbilder, då hade hon tagit hem det här.

Sossarnas bästa chans är att öppna upp för alla. Det är nyckeln. Nu är hon inlåst med tre andra partiers politik och den står sossarna uppenbart inte för i de stora frågorna. Om nu de inte ljuger gällande, flyktingpolitik, kärnkraft, och så vidare.
Citera
2026-09-08, 22:19
Medlem
Steinarrs avatar
Åkesson vann debatten ganska överlägset men inte på grund av att han imponerade utan för att Magdalena är så fruktansvärt dålig.

De hann knappt börja debatten innan hon började pladdra om Putin
Citera
2026-09-08, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fiftyforfifty
Är definitivt färgad, men även om man tycker om Magdalena och sympatiserar med sossarna - det där var inte bra?

Hon försökte med en roll utan att själv tro på den.

Hade hon brunnit lika mycket för att prata politik som hon gör för att slänga målande nidbilder, då hade hon tagit hem det här.

Sossarnas bästa chans är att öppna upp för alla. Det är nyckeln. Nu är hon inlåst med tre andra partiers politik och den står sossarna uppenbart inte för i de stora frågorna. Om nu de inte ljuger gällande, flyktingpolitik, kärnkraft, och så vidare.
Det går bäst för socialdemokraterna när partiledaren inte syns.
Citera
2026-09-08, 22:20
Medlem
Graavargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DasspappretDN
Återigen det här med "sämsta regeringen jag upplevt". Som en hackig skiva.

Andra mandatperioden med Reinfeldt och första med Löfven förblir värst. Ohotat värst. För jag har bra minne till skillnad från dig.

Bildt, Carlsson och Persson på 90-talet var ingen höjdare någon av dem heller.

Jag fokuserar på "bäst för Sverige". Utan nåt som helst ideologiskt filter, bara vad som i sak objektivt för landet framåt, eller bakåt. Det är min enda mätsticka för svenska regeringar och regeringspartier. Och den funkar bra, och det blir jävligt tydligt att Tidö var en riktig skitregering...

Du gillar bara inte den musik det kommer från den Tidö-skivan. Och utgående från din regeringsanalys fokuserar du nog på andra parametrar än vad som objektivt är "bäst för Sverige"...
Citera
2026-09-08, 22:23
Medlem
MumsarMazarins avatar
Svensk politik är trött och döende. Herregud vilken sömnig debatt. Rösta in Allard eller Kasselstrand, då jävlar hade politiken blivit rolig att följa varenda dag!
Citera
2026-09-08, 22:24
Medlem
DasspappretDNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Graavarg
Jag fokuserar på "bäst för Sverige". Utan nåt som helst ideologiskt filter, bara vad som i sak objektivt för landet framåt, eller bakåt. Det är min enda mätsticka för svenska regeringar och regeringspartier. Och den funkar bra, och det blir jävligt tydligt att Tidö var en riktig skitregering...

Du gillar bara inte den musik det kommer från den Tidö-skivan. Och utgående från din regeringsanalys fokuserar du nog på andra parametrar än vad som objektivt är "bäst för Sverige"...

Jag gillar inte heller Tidö-skiten. Men jag gillar inte ditt mitten-piss eller vad det nu är heller.

Må ingen sida vinna tydligt och klart på Söndag. Må Andersson "vinna" med sossarnas sämsta valresultat sedan allmänna rösträttens införande och sedan behöva slå ihop en svag mittenregering. Då kan jag vara skadeglad mot hela åttaklövern sedan.
Senast redigerad av DasspappretDN 2026-09-08 kl. 22:27.
Citera
2026-09-08, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MumsarMazarin
Sossarna tar SD's politik rakt av För bara några år sedan så var detta RASISM!

Exakt. Sossarna har alltid hatat sd och jimmie, och sen kopierat dem
Citera
2026-09-08, 22:26
Avstängd
Maggan slaktade honom.
I vanlig hederlig SD:anda så är ALLT på något sätt invandrares fel...
Citera
2026-09-08, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lelleolsson
Hehe, sär skrivning också. Tack för bekräftelsen.

Det är tisdagkväll. Det bjuder jag på.

Edit: "sär skrivning". Kanske 2-0 till mig då.

Puss å kram på dig kompis.
Senast redigerad av kulturkrieg365 2026-09-08 kl. 22:30.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in