Citat:
Ursprungligen postat av
BeneathTheSurface
Microsoft har avtal med OpenAI att de har fri tillgång till deras modeller fram till OpenAI tagit fram en modell som räknas som AGI.
Vad vill du ha sagt med resten av ditt meningslösa ordbajseri som inte har någon som helst relevans?
DET HAR 100000 procent relevans, för alla de miljontals människor som nu drabbas av AI, vars jobb försvinner, som inte får några jobb, som blir överbelastade med jobb pga av AI.
Jag förstår att du din autistsjuka vattenskalle inte fattar det, för det är förmodligen väldigt mycket du inte fattar. Och jag skiter i att förklara för dig - utan vänder mig till ett vidare publikum.
AI är en negativ, destruktiv faktor i så måtto att den stjäl våra pengar, gör Kinapuffens NVIDIA 50 priljoners priljojner rikare än han redan är (en priljoner är en biljoner triljoner dollar, bara för upplysningen). Alla våra pengar slussas in i NVIDIA som i sin tur köper upp alla andra företag. Bara i dag köpte NVIDIA upp något mjukvaruföretag för 8000 miljoner dollar, dvs Kinas statsbudget gånger 10.
NVIDIA och AI-företagen är så rika så de skulle kunna köpa upp världen, spränga världen, köpa upp den, och spränga den en gång till. Det är liksom vad de vill.
Om du din autistfitta inte fattar något av vad jag säger, är det ditt problem. Andra fattar nog.
Man borde förbjuda skiten, säger folk, men det är helt fel väg att gå. Det är BOLAGEN, Google framför allt som prackat på oss skiten, Och det är Google som borde kastas ut från EU. EU och resten av världen ska förstås ha sitt eget internet, sina egna sökfunktioner efter fakta (om det är AI eller något annat är oväsentligt, bara det inte är Google).
Till och med Trump tror jag börjar förstå att AI har en negativ inverkan på USA-bilden i världen. Men det är en fråga som vida övergår ditt förstånd. Du är så inne i ditt AI-kaninhål så det går inte att tänka utanför det.