2026-09-08, 18:43
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagvetvem
Nu måste jag rätta dig angående Linneas ålder.. Hon är född 2000 och hon & Christofer blev ett par i Juli 2023, så Linnea var 23 år då. Men C & L har haft kontakt i över 7 år. Så Linnea var 15 år när hon började skriva till ett antal Influencer men det var bara Christofer som nappade.
Hon var alltså helt vuxen innan de inledde något med varandra.
Citera
2026-09-08, 19:12
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nej, hon var 22 år innan det blev något mellan dem.
Det går att ha kontakt med människor utan sexuellt motiv, även om du inte klarar det.

Du ser inga problem med att en 26 åring vuxen man har kontakt med och bibehåller kontakten med en 15årig tjej? Sexuellt eller inte. Blir kul om dagen kommer när en vuxen man kontaktar och behåller kontakten Kräftans dotter som 15åring, han lär ju vara okej med det eftersom han gjort det själv 🙄

Sluta dra in personliga påhopp i allt bara för du inte har något annat att komma med.
Citera
2026-09-08, 19:23
Medlem
EnLitenkilles avatar
Såg nyss Anjos senaste video om chrippa.
Kan inte sluta skratta
Citera
2026-09-08, 19:35
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Du ser inga problem med att en 26 åring vuxen man har kontakt med och bibehåller kontakten med en 15årig tjej? Sexuellt eller inte. Blir kul om dagen kommer när en vuxen man kontaktar och behåller kontakten Kräftans dotter som 15åring, han lär ju vara okej med det eftersom han gjort det själv 🙄

Sluta dra in personliga påhopp i allt bara för du inte har något annat att komma med.
Nej jag har inga problem med att vuxna pratar med tonåringar.
Varför skulle jag ha det?
Citera
2026-09-08, 19:40
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Nej jag har inga problem med att vuxna pratar med tonåringar.
Varför skulle jag ha det?

För att det är märkligt, varför vill en hel vuxen man ha kontakt med ett barn under en lång period och bibehålla den om det inte finns någon familjeanknytning eller liknande? Hans intressen och intelligens ligger iofs på ett barns nivå så kanske därför.
Citera
2026-09-08, 20:54
Medlem
micro113s avatar
Citat:
För att det är märkligt, varför vill en hel vuxen man ha kontakt med ett barn under en lång period och bibehålla den om det inte finns någon familjeanknytning eller liknande? Hans intressen och intelligens ligger iofs på ett barns nivå så kanske därför.
Bestäm dig nu för om det var hon som tog och upprätthöll kontakt med honom eller tvärtom.

Nej, det är inte konstigt att som vuxen prata med tonåringar som söker kontakt. Varför skulle det vara det?
Citera
2026-09-08, 21:06
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Bestäm dig nu för om det var hon som tog och upprätthöll kontakt med honom eller tvärtom.

Nej, det är inte konstigt att som vuxen prata med tonåringar som söker kontakt. Varför skulle det vara det?

Nu får du fan ta och ge dig. Om du själv hade en dotter så hade du tyckt det var fullt normalt då att en 26 åring tog kontakt med din 15 åriga dotter?
Hon anses som MINDERÅRIG ditt jävla mongo.

Visste att du var rejält skadad i Hjärnkontoret men du är ju rejält tappad.
Senast redigerad av Horrorgram 2026-09-08 kl. 21:14.
Citera
2026-09-08, 22:07
Avslutad
Citat:

Kanske inte enligt dig, men jo väldigt många där ute tycker det är konstigt att 27 åriga killar i förhållande är vän med 16 åriga tjejer som bor 40 mil söder ut.
Citera
2026-09-08, 22:08
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:

Det är den vuxnes ansvar, Linnea var ett barn och hennes föräldrar borde satt stopp på att en vuxen man bibehöll kontakten med deras minderåriga dotter. För en gång skull är det inte Linnea som är problemet. Då hon var ett barn. Det är Chrippa som var problemet, och hennes föräldrar som inte fanns där och stoppade det.

Slut på diskussionen. Tack hej.
Citera
2026-09-08, 22:28
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram
Nu får du fan ta och ge dig. Om du själv hade en dotter så hade du tyckt det var fullt normalt då att en 26 åring tog kontakt med din 15 åriga dotter?
Hon anses som MINDERÅRIG ditt jävla mongo.

Visste att du var rejält skadad i Hjärnkontoret men du är ju rejält tappad.
Vad svamlar du om. Det var inte han som tog kontakt, det var hon.
Det är fullt normalt att vuxna har kontakt med tonåringar, om du har så smutsiga tankar så du inte klarar det så överför inte det på andra.
Citera
2026-09-08, 22:30
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Det är den vuxnes ansvar, Linnea var ett barn och hennes föräldrar borde satt stopp på att en vuxen man bibehöll kontakten med deras minderåriga dotter. För en gång skull är det inte Linnea som är problemet. Då hon var ett barn. Det är Chrippa som var problemet, och hennes föräldrar som inte fanns där och stoppade det.

Slut på diskussionen. Tack hej.
Vad har det med saken att göra. De pratade på datorn, de träffades inte och de hade inte sex.
Ni måste ju vara helt rubbade.

Jag föreslår att du tar dig ut och ser dig omkring, i varenda barn/ungdomsverksamhet som finns så de kontakt med vuxna.
Citera
2026-09-09, 01:35
Medlem
Citat:
Vad har det med saken att göra. De pratade på datorn, de träffades inte och de hade inte sex.
Ni måste ju vara helt rubbade.

Jag föreslår att du tar dig ut och ser dig omkring, i varenda barn/ungdomsverksamhet som finns så de kontakt med vuxna.

Nu hoppas jag att du gör dig dummare än vad du är, även om jag tvivlar starkt. Du jämför alltså barn- och ungdomsledare och andra yrkesgrupper, som har med minderåriga att göra, med att en vuxen ”man” håller kontakten med en 15-16 åring?! Inte rimligt någonstans, bortsett din vridna hjärna. Det har du ju visat tidigare..

Tror du Christofer steppar upp och skickar en teckning, till dotterns födelsedag?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in