2026-07-25, 13:06
Medlem
LionFromZions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YeahBuddy3000
Tack så mycket för din hjälp vännen. Må bäst!
Det var så lite. Ursäkta för min barska ton. Önskar dig det samma!
Citera
2026-07-25, 13:35
Medlem
YeahBuddy3000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LionFromZion
Det var så lite. Ursäkta för min barska ton. Önskar dig det samma!
No offense taken vännen. Tack och hej för denna gång
Citera
2026-07-30, 09:00
Medlem
Fick ett brev från polisen att de tagit min 10 ml testoampull och förverkat denna. Att man ska vara försiktig att beställa läkemedel från sidor som inte har tillåtelse för detta. Sedan inget mer.

Tror ni man blir kallad till förhör? Var där i våras och då pga samma vendorvsom uppenbarligen inte kan packa brev säkert
Citera
2026-08-02, 17:24
Medlem
StonedMonkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Speedster66
Fick ett brev från polisen att de tagit min 10 ml testoampull och förverkat denna. Att man ska vara försiktig att beställa läkemedel från sidor som inte har tillåtelse för detta. Sedan inget mer.

Tror ni man blir kallad till förhör? Var där i våras och då pga samma vendorvsom uppenbarligen inte kan packa brev säkert

Ja antagligen kallad till förhör eller så knackar dom på dörren när du minst anar, är många i tråden som fått hembesök, jag fick mitt efter nästan ett år så snabba är dom inte alltid, men skulle råda dig att ha städat hemma fram tills efter att du isåfall blir kallad till förhör.
Citera
2026-08-02, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StonedMonkey
Ja antagligen kallad till förhör eller så knackar dom på dörren när du minst anar, är många i tråden som fått hembesök, jag fick mitt efter nästan ett år så snabba är dom inte alltid, men skulle råda dig att ha städat hemma fram tills efter att du isåfall blir kallad till förhör.

För lite doping..?
Citera
2026-08-02, 18:52
Medlem
Citat:

Jag fick känslan av att det bara var en varning. Sist blev jag kallad till förhör efter ca ett halvår. Då fick jag ingen lapp och då var det lite annat i kuvertet.
Citera
2026-08-02, 21:51
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Citat:
Jag fick känslan av att det bara var en varning. Sist blev jag kallad till förhör efter ca ett halvår. Då fick jag ingen lapp och då var det lite annat i kuvertet.

Knark förmodar jag. Att försöka köpa dopningspreparat är inte olagligt i sig.

Sluta köp enstaka vialer. Köp hela kuren eller årsbehovet i en laddning. Helt galet att ständigt ha småordrar i postgången, då ber man ju om huvudvärk.
Citera
2026-08-03, 16:40
Medlem
StonedMonkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brasnyggman
För lite doping..?

Citat:

Japp, det räcker. Dom kör någon slags "Om vi skrämmer dom slutar dom kanske beställa på nätet"-Kampanj verkar det som. Men det är väldigt olika om man får ett brev, samtal eller hembesök, vet inte vad som avgör deras beslut men det finns dom som fått hembesök för endast ett paket, och det behöver inte vara stora mängder. Gissar att risken ökar ifall man bor i en mindre ort, men oavsett är det värt att ha det städat hemma utifall att man skulle få en husis.
Citera
2026-08-03, 17:10
Medlem
Citat:
Japp, det räcker. Dom kör någon slags "Om vi skrämmer dom slutar dom kanske beställa på nätet"-Kampanj verkar det som. Men det är väldigt olika om man får ett brev, samtal eller hembesök, vet inte vad som avgör deras beslut men det finns dom som fått hembesök för endast ett paket, och det behöver inte vara stora mängder. Gissar att risken ökar ifall man bor i en mindre ort, men oavsett är det värt att ha det städat hemma utifall att man skulle få en husis.

Svårt att tro att nån fått husis efter att ha beställt doping för eget bruk men du kanske har rätt..
Citera
2026-08-03, 20:53
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Citat:

Har du några belägg för det gällande dopningsmedel?

När jag fått det beslagtaget har jag bara fått brev från polisen där de uttryckligen skrivit att det i dagsläget inte är olagligt att försöka köpa dopningsmedel, men att de är olagliga att inneha och att de därmed destrueras.

Har jäkligt svårt att tro att de lägger något krut på någon för lite testo.
Citera
2026-08-15, 18:56
Medlem
Jag antar att risken för beslagtaget paket (till ombud) är densamma oavsett om det är PostNord eller DHL?
Jag har beställt ett tiotal gånger från samma vendor och det har gått bra än så länge. Han har väldigt bra stealth så det känns ganska tryggt. Men turen lär väl vända till slut förstår jag 😅
Citera
2026-09-08, 18:11
Medlem
Fick ett brev taget för första gången i våras. Fortfarande inte hört någonting. Det var 30 Benso-tabletter. Inte ens fått ett brev? De måste väl höra av sig på något sätt? Eller kan de bara skita i det?

Beställde av en trogen Vendor, som jag beställt av i 7 år. Så ingen scam.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in