2026-09-08, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Negerhanen
Jo då, jag tror inte det finns ett filter i kvinnors hjärna som gör Göran 55 år het på något sätt.
Kvinnor blir penetrerade, män penetrerar så det är som du säger helt annorlunda. På tinder tror jag man ska förmedla "jag har resurser" så man bör ta en bild bredvid en Porsche eller nåt då blir man "het" för kvinnor.

Vad har detta med frågeställningen att göra?
Citera
2026-09-08, 10:59
Medlem
Negerhanens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CC75
Där är vi överens. En annan sak som är bra för en man är att någon/några snygga kvinnor visar intresse för dig. Det får andra kvinnor att också tycka att du är attraktiv. Dock tveksamt om bilder på Tinder tillsammans med snygga kvinnor gör att man på den plattformen får fler matchningar... någon kvinna här på FB kanske kan säga sin åsikt där.

// CC
Ja för de tänker "han har nåt som de vill ha". Men det beror på, om du bara bedrar din fru kommer de tänka att det blir mindre resurser eftersom de måste delas. Det är skillnad på nån som bedrar sin fru och Hugh Heffner liksom.

Citat:
Ursprungligen postat av 8978wxu642
Vad har detta med frågeställningen att göra?
Tänk efter lite, kanske för abstrakt för dig.
Citera
2026-09-08, 11:20
Avstängd
LKKINGENs avatar
Negerhanen?
Är du neger? Då är ditt ingångsvärde betydligt värde betydligt lägre, snudd på obefintlig på dejting marknaden.

Jag har aldrig funderat i de banor du gör av den enkla anledningen att en man över.. ska vi säga 45-50 inte har något egentligt att erbjuda en kvinna i sig om vi pratar om attraktion.
Kvinnor i övermogen ålder önskar sig något av mannen inte mannen själv.
Dom vill fylla upp ensamheten, ha hjälp med trädgård eller få upp nya tapeter, någon att resa på bussresor med, vad som.

Sen den stora frågan för mig är hur män ens vågar närma sig kvinnor som börjat vandra över 30 då väldigt många av dom börjar ruttna och det blir bara värre med åren, fy fan vilken stank dom kan springa omkring med.
Vilken jävla mardröm att gilla någon för att sen står där med en öppen surströmmingsburk och bara vilja fly, vilket jag faktiskt gjort, bara klätt på mig och gått.
Nix, man ska hålla sig till den ålder då naturen ansåg att kvinnan är som bäst, dvs i fruktbart ålder och människan pikar någonstans runt 25 så det är bara utgå fr det.

För att lyckas med det finns det bara två saker som är gångbara som bete, STOR kuk och/eller pengar.
Jag har bägge och lever mitt bästa liv och gjort så i nästan hela mitt vuxna liv.
Inga gnälliga kärringar som vill och ska en massa, inga celluliter, inga hängbröst bara Guds oförstörda skapelser.

Om dessa ynge kvinnor finner mig attraktiv? Vad spelar det för roll?
Citera
2026-09-08, 11:22
Medlem
Citat:
Jag hade lite funderingar på nätdejting igen och fick en rolig tanke - skulle jag swipa höger på min egen profil? Självkär som jag är så skulle jag naturligtvis det, men hur tänker ni andra?

Ett litet experiment ni kan företa er nån tråkig stund är att switcha från kvinnor till män och se vad som finns där ute för att få en hint om hur det är för kvinnor att swajpa. Gör en ny profil om nji är blyga. Tips från negern!

Tjillevippen
Kvinnor söker alfas. Män och kvinnor är fundamentalt olika; frågan du ställer är helt irrelevant.
Citera
2026-09-08, 11:23
Medlem
Negerhanens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johanvallare2
Kvinnor söker alfas. Män och kvinnor är fundamentalt olika; frågan du ställer är helt irrelevant.
Är du 15 år?
Vad är en alfa det låter som en marvel karaktär
Citera
2026-09-08, 11:30
Medlem
Citat:
Är du 15 år?
Du glömde skriva förutsättningen; att en man ska låtsas vara en kvinna med allt vad det innebär (här gällande kriterier för sexuellt urval) för att sedan kolla ens egen profil.
Det är faktiskt du som framstår som en tonåring med sådana irrelevanta frågor.
Citera
2026-09-08, 11:31
Medlem
Citat:
Är du 15 år?
Alfa = ekonomisk och social status (man)
Citera
2026-09-08, 11:39
Medlem
Negerhanens avatar
Citat:
Du glömde skriva förutsättningen; att en man ska låtsas vara en kvinna med allt vad det innebär (här gällande kriterier för sexuellt urval) för att sedan kolla ens egen profil.
Det är faktiskt du som framstår som en tonåring med sådana irrelevanta frågor.
Nej det är ingen förutsättning.

Citat:
Alfa = ekonomisk och social status (man)
Varför inte kalla det för spider man lika gärna?
Eller så skriver man rakt ut vad man menar; rik man.
Citera
2026-09-08, 12:00
Medlem
Citat:
Nej det är ingen förutsättning.

Varför inte kalla det för spider man lika gärna?
Eller så skriver man rakt ut vad man menar; rik man.
Jo; annars gäller frågan om ett ev urval för homosexuell man, dvs ngt helt annat.
Nja; frågan vad som är alfa är nog inte så klar som rikedom, men visst det är kanske det viktigaste.
Klassisk alfa: bördsadel.
Citera
2026-09-08, 12:16
Medlem
Negerhanens avatar
Citat:
Jo; annars gäller frågan om ett ev urval för homosexuell man, dvs ngt helt annat.
Nja; frågan vad som är alfa är nog inte så klar som rikedom, men visst det är kanske det viktigaste.
Klassisk alfa: bördsadel.
En homosexuell man eller en kvinna ser exakt samma sak som du.

Du kan inte hitta på din egen definition av det, jag vet naturligtvis vad det är för något men att tala om det i detta sammanhang är lika intelligent som att prata om wolverine och spider man.

Citat:
Alfadjur[1] är begrepp för dominerande individer av en djurflock av han- eller honkön. Begreppet är mest känt via den manliga varianten alfahane (även stavat alfahanne), men även alfahona förekommer som gruppledare.
https://sv.wikipedia.org/wiki/Alfadjur

Alltså kan man säga att Djengis Khan, General Butt-Naked eller Ulf Kristersson är alfahanar. Är Ulf Kristersson en sexsymbol? Nej. Det är ingen kvinna som söker det om det inte är för att utnyttja honom.
Citera
2026-09-08, 12:18
Medlem
Citat:
En homosexuell man eller en kvinna ser exakt samma sak som du.

Du kan inte hitta på din egen definition av det, jag vet naturligtvis vad det är för något men att tala om det i detta sammanhang är lika intelligent som att prata om wolverine och spider man.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Alfadjur

Alltså kan man säga att Djengis Khan, General Butt-Naked eller Ulf Kristersson är alfahanar. Är Ulf Kristersson en sexsymbol? Nej. Det är ingen kvinna som söker det om det inte är för att utnyttja honom.
Tonåringsfunderingar...
Citera
2026-09-08, 12:21
Medlem
Negerhanens avatar
Citat:
Tonåringsfunderingar...
Säger han som talar om nån mytisk alfahane som kvinnor "söker".

Det är ett begrepp man använder för en flocks ledare, därav ordet gruppledare i wiki.

Men fortsätt fantisera på pojkrummet du. Du har mycket att lära.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in