2026-09-06, 20:30
Medlem
Flouvonnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exade
xmr? Står ju monero/BTC, sen står det när man trycker på BTC
Skicka BTC till följande adress (Obs! Denna insättnings-adress är endast tänkt att användas en gång! Skicka inte flera insättningar hit!)

varför vet jag inte?

Sent svar men det är för att till skillnad från Monero insättningsadressen på ditt Cath Konto som är samma varje gång så genereras en ny BTC, öh, 'insättningsadress' för varje gång du sätter in BTC där, tror jag iaf. Kör uteslutande med XMR men så jag tolkar det iaf, eller därför det finns ett "obs skicka inte fler insättningar hit" meddelande där antar jag, så du inte ska råka skicka en andra insättning till en BTC adress som inte längre är aktiv. Tror det är så det funkar iaf, som sagt kör bara med Monero så kan ha fel men tror inte det. Nån får gärna rätta mig i så fall.
Citera
Igår, 20:16
Medlem
Vad är bäst att lägga upp kedjan nuförtiden när ni ska handla på FS, specifikt om man räknar bort Revolut ur ekvationen.Vilken plattform/börs kör ni för startköpet, vad skickar ni till för extern plånbok och kör ni BTC hela vägen eller växlar ni över till XMR på vägen för att bryta spårbarheten helt?Dela gärna med er av hur er standardrutin ser ut i dagsläget för att det ska flyta på smidigt utan kontospärrar, smidigt och enkelt
Citera
Igår, 21:01
Medlem
Nån mer en jag som inte kommer in på flugsvamp?
Citera
Igår, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niddzg
Nån mer en jag som inte kommer in på flugsvamp?
Sidan ligger nere för mig också.
Citera
Igår, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skojardumedmig
Vad är bäst att lägga upp kedjan nuförtiden när ni ska handla på FS, specifikt om man räknar bort Revolut ur ekvationen.Vilken plattform/börs kör ni för startköpet, vad skickar ni till för extern plånbok och kör ni BTC hela vägen eller växlar ni över till XMR på vägen för att bryta spårbarheten helt?Dela gärna med er av hur er standardrutin ser ut i dagsläget för att det ska flyta på smidigt utan kontospärrar, smidigt och enkelt

Använder inte fs numera cath men brukar köpa LTC via Moonpay, skickar till Cake wallet, växlar till XMR där, skickar därefter till marknaden.
Citera
Idag, 06:33
Medlem
TheBeardedOnes avatar
Moomin var nere igår kväll och fortfarande nere verkar det som... hoppas de fixar den snart, behöver komma in där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in