Citat:
Ursprungligen postat av
Skattebrott
Jag knarkar inte, men vill ändå ställa motfrågan - vilket incitament skulle en knarkhandlare ha att lura i folk fentanyl mot sin vilja? De får väl testa med en liten dos till att börja med för att se så att knarket är okej, sedan kan man ta mer?
Men ja, om du anar att handlaren (eller den du får knark av) kanske önskar livet ur dig, DÅ får man vara försiktig.
Har missbrukat från och till i över 15år. 80% av alla droger jag köpt/tagit så har jag fått fel sak en enda gång bara. Skulle ha tramadol men fick tapantol eller hur det stavas. Funkar som tramadol gör men är lite potentater bara. Såg det direkt på kartan och hade bra koll på ämnet så var inga konstigheter alls.
Köpt allt från alla möjliga centralstimulantia, opiater, fentanyl, metadon osv. Mer eller mindre alla sorter som finns av benzo. Alltid fått det jag ska ha och rätt mängd.
Så personligen märker jag inte av någon 'kris" med spetsade droger.
Nu ljög jag. Fick meta istället för amfetamin en gång för längesen. Vilket langaren bad om ursäkt för.
Får väl ha lite surt förnuft när man köper av ny langare eller nya droger. Då brukar det alltid gå bra. Gått bra i 15år för mig och mina nära vänner.