2026-09-07, 21:26
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hexmester
Har bara köpt pulver och tabletter utav folk jag har känt sedan skoltiden. Litar på dom.

8/10 gånger har även tabletterna varit kvar i sina kartor vilket gör att man inte nojar sig över det.

Är dom också då tillverkare av skiten? Annars kan du inte vara säker på vad dessa säljer vidare... Att de ligger kvar i sina kartor är ej heller någon garanti då det finns oerhört mycket kopior därute. Enda chansen att vara 100% säker är om du tillverkar narkotikan själv...
Citera
2026-09-07, 21:42
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Monerokungen
Jag frågar frågan på respektfullt sätt.

Jag pratar inte om Hash, cannabis.

Utan lite tyngre droger, E , MDMA , Kokain, Amfetamin, OSV!

Hur vet du att det inte är utblandat med fentayl eller annat giftigt skit?

Hur känns det när man köper pulver från någon person första gången! Och sen drar upp det i näsan? Kommer inte dom tankarna då? Du lägger ditt liv i någon annans händer!

Är ens liv bara värt ett rus?

Jag ställer frågan till dig som tog drogen dom första gångerna!

Frågan är inte till dig som är eller var djupt nere i det. Jag förstår på ett annat sätt här.

Från mitt perspektiv som aldrig provat en drog. Även om jag hade velat testa för skojs skull, så har jag aldrig gjort det. Mina vänner tog upp Kokain , MDMA osv, Och då kom dom tankarna! Hur fan vet jag vad det är utblandat med?

Köper aldrig en bil av en svarting. Och skulle aldrig i hela helvetet köpa kemikalier att suga upp i näsan av en jävla blatte.
Vad är det för fel på folk?
Citera
2026-09-07, 22:04
Medlem
Ulf-Knulldell-2.0s avatar
Äh, varför ska man tänka så mycket?
Det är väl bara o skyffla i sig!
Dom jag handlar av är proffesionella, dom skulle aldrig slänga nån utblandad dödscoctail till mig dom tar sitt jobb på allvar..
Citera
2026-09-07, 22:40
Medlem
Skyggedanss avatar
Köpte koks på gatan i USA en gång mitt under covidmissären. Det var alltså under peak-fent perioden så nog fan var jag nervös. Men som tur var hade jag med mig en hemlös snubbe, som hade visat mig vägen till hondurianerna som dealade. Jag lät den hemlösa mannen prova en bump först sen studerade jag honom ett par minuter efter. Min egna hobo-munskänk. Gav honom $10 i dricks som tack för hjälpen. Kapitalismen när den är som bäst.
Citera
2026-09-07, 22:50
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av surfacing
"Test-kit" haha. Man är snorfull på en skitig krogtoalett någonstans ute i vimlet och ska bli bjuden på en lina. Hur många står i realiteten och fipplar med något sådant? Det där händer ju liksom inte.

Jag kommer ihåg de som skrattade åt mig när jag använde testkit en gång i tiden. De flesta av dem är döda nu.
Citera
2026-09-07, 23:44
Medlem
surfacings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Jag kommer ihåg de som skrattade åt mig när jag använde testkit en gång i tiden. De flesta av dem är döda nu.

Ja jojo. Dit du vill komma är alltså hur jäkla smart du är som vidtar försiktighetsåtgärder. Du, precis som jag, vi har tagit mer eller mindre bra beslut i våra liv. Jag tänker att det finns vissa mått utav emotionell mognad. Att våga erkänna för sig själv, att just det där tillfället kanske inte var särskilt genomtänkt - Snarare än att sitta och försöka rättfärdiga inför sig själv att man alltid gjort det rätta och ultimata. Dessutom, hade folk alltid gjort det rätta så hade världen varit en jävligt annorlunda plats. Vilket blir ganska ironiskt i sin helhet med tanke på att människor alltid tycker sig göra det smarta alternativet. Trots detta, ser ändå hela världen ut som brinnande skit.

Att vara intelligent betyder inte per automatik att man kliver ur labyrinten på andra sidan med lemmar och skalpen i behåll. Ödmjukhet - Det är sekundär i ekvationen vad som verkligen håller människor vid liv.
Senast redigerad av surfacing 2026-09-07 kl. 23:50.
Citera
2026-09-08, 01:02
Medlem
Symptms avatar
"måste leva också", har polare sagt att en viss batch är okej så är den nog det
Citera
2026-09-08, 02:36
Medlem
Är inte rädd för döden. Jag blir galen av ständig analys av vad som jag bör göra för att hålla mig vid liv. Det kan vara allt från trafik till kost.
Citera
2026-09-08, 03:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av runkstrumpa
Du märker om det är koffein i skiten?
Då måste det vara riktigt dåliga grejer du får tag på! 😀
On.t: Jag har testat allt du känner till, och lite till.
Pundade i över 20 år. Mest tjack.
Har inte rört skiten sedan innan covid nu..
Injecerade dygnet runt i typ q
10år.
Summa summarum. Kroppen tål bra mycket mer än vad man kan tro.
Visst, om du får i dig fentanyl så är det rätt så kört.
Men här i Sverige så är den risken minimal
Jag fick en lista med olika saker någon testat för efter besök på akuten som personen inte visste hur den fått i sig. Om det var fentanyl eller subutex minns jag inte så långt efteråt men det bör ha skett via pulver.

Med tanke på hur många människor som dör och hur mycket människor det är som blandar ut för att kunna tjäna så mycket som möjligt eller ha droger till dem själva så förstår jag inte riktigt hur folk vågar använda droger dag ut och dag in.

En kille som höll på med amfetamin luktade extremt starkt av kemikalier. Vad är det som ger stark lukt som sätter sig överallt?
Citera
2026-09-08, 03:19
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Monerokungen
Jag frågar frågan på respektfullt sätt.

Jag pratar inte om Hash, cannabis.

Utan lite tyngre droger, E , MDMA , Kokain, Amfetamin, OSV!

Hur vet du att det inte är utblandat med fentayl eller annat giftigt skit?

Hur känns det när man köper pulver från någon person första gången! Och sen drar upp det i näsan? Kommer inte dom tankarna då? Du lägger ditt liv i någon annans händer!

Är ens liv bara värt ett rus?

Jag ställer frågan till dig som tog drogen dom första gångerna!

Frågan är inte till dig som är eller var djupt nere i det. Jag förstår på ett annat sätt här.

Från mitt perspektiv som aldrig provat en drog. Även om jag hade velat testa för skojs skull, så har jag aldrig gjort det. Mina vänner tog upp Kokain , MDMA osv, Och då kom dom tankarna! Hur fan vet jag vad det är utblandat med?

Jag knarkar inte, men vill ändå ställa motfrågan - vilket incitament skulle en knarkhandlare ha att lura i folk fentanyl mot sin vilja? De får väl testa med en liten dos till att börja med för att se så att knarket är okej, sedan kan man ta mer?

Men ja, om du anar att handlaren (eller den du får knark av) kanske önskar livet ur dig, DÅ får man vara försiktig.
Citera
2026-09-08, 04:46
Medlem
YeahBuddy3000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skattebrott
Jag knarkar inte, men vill ändå ställa motfrågan - vilket incitament skulle en knarkhandlare ha att lura i folk fentanyl mot sin vilja? De får väl testa med en liten dos till att börja med för att se så att knarket är okej, sedan kan man ta mer?

Men ja, om du anar att handlaren (eller den du får knark av) kanske önskar livet ur dig, DÅ får man vara försiktig.

Har missbrukat från och till i över 15år. 80% av alla droger jag köpt/tagit så har jag fått fel sak en enda gång bara. Skulle ha tramadol men fick tapantol eller hur det stavas. Funkar som tramadol gör men är lite potentater bara. Såg det direkt på kartan och hade bra koll på ämnet så var inga konstigheter alls.

Köpt allt från alla möjliga centralstimulantia, opiater, fentanyl, metadon osv. Mer eller mindre alla sorter som finns av benzo. Alltid fått det jag ska ha och rätt mängd.

Så personligen märker jag inte av någon 'kris" med spetsade droger.

Nu ljög jag. Fick meta istället för amfetamin en gång för längesen. Vilket langaren bad om ursäkt för.

Får väl ha lite surt förnuft när man köper av ny langare eller nya droger. Då brukar det alltid gå bra. Gått bra i 15år för mig och mina nära vänner.
Citera
2026-09-08, 05:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av surfacing
"Test-kit" haha. Man är snorfull på en skitig krogtoalett någonstans ute i vimlet och ska bli bjuden på en lina. Hur många står i realiteten och fipplar med något sådant? Det där händer ju liksom inte.

Tja, så kan man ju också göra. Gå ut på krogen hitta en idiot o bjud denne på en lina eller två. Så vet man då om man överlever eller inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in