Citat:
Ursprungligen postat av
annacondanna
Orkar inte svara på alla inlägg men svarar på detta.
Vi har setts både hemma hos varandra men även ute och gjort saker. Vi har pratat varje dag, sagt godmorgon och godnatt.
Har absolut inte sett honom som någon sommarfling. Det kändes bra när vi sågs och tyckte om att umgås med honom. Men ju mer jag fick veta om honom desto mindre attraherad blev jag. Ver inte om det är pstaven som fortfarande spökar fast jag tog ut den men vi har inte haft sex på länge heller nu fast att vi har setts. Det funkar bara inte. Jag vill en sak och han vill en helt annan.
Okej, ni har varit väldigt tajta alltså.
Hm, ja det är väl klassiskt på sätt och vis att en person som man lär känna blir mindre spännande. Men frågorna hopar sig ändå, utifrån vad du nu berättat.
Hur reagerar eller beter sig han nu när ni inte har sex lika ofta? Vill han ha mer sex än du?
När tog du ut P-staven och varför?
Vill du ha barn (men inte han)?
Vad tror du han känner för er relation i nuläget? Han måste ju också märka att det har falnat eftersom ni inte haft sex på ett tag - och att det nu är bara han som är drivande till att ni ses.
Det är inte otänkbart att han också tvivlar på relationen nu men inte bara vill ge upp, ungefär av samma anledning som du.