Citat:
Ursprungligen postat av
baggebo1
Memingenjören är ett judiskt konto (påminner om Chang Frick i approach) som arbetar för att stärka de Israelstyrda partierna i Sverige (M/KD/SD). Självklart så tycker denne att AFS är skit, eftersom AFS på riktigt arbetar för svenskarna. Inte på låtsas via pruttskämt och falukorvshyllningar som de här töntvidriga judiska memkontona.
Det förvånat mig inte, bara haft en snabb koll på honom och han imponerade inte om man säger så.
Jag skrev de med lite ironi efter jag såg ett inlägg i tråden om hur Memeingenören beskrivs som den ”hyfsat stora nationalisten på Twitter” och han hade gett Alternativ för Sverige bäst-före-datumet 2018, så jag svarade på det i
detta inlägget.
Hypen om Örebropartiet verkar vara just en hype, av både alternativmedia och etablerad media, men jag funderat om det kanske är värt en egen tråd men korr beskriver, om jag har fattat det rätt, så beskeivs Örebropartiet som så gott så klara för Riksdagen.
Det är sant att de har många röster i Kommunvalet men de som räknas och behövs är är 12% av rösterna till Riksdagen från Örebro Län (vi som inte bor där tjänar inget på att rösta, de måste vara Örebro Län) och det är inte Örebropartiet i närheten utav.
Frihetsnytt beskrev det väldigt bra.
”Alla ljuger om Örebropartiet – Här är Markus Allards verkliga väljarstöd i valet”
https://frihetsnytt.se/alla-ljuger-om-orebropartiet-har-ar-markus-allard-verkliga-valjarstod-i-valet/
Det är fanken värt en egen tråd när jag tänker på det. Eller? Det är fan ett super scoop från en liten och relativt okänd alternativtidning som jag aldrig hade hört talas om innan jag hörde folk prata om det här.