2026-09-07, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scrafty
Det är klart att folk på ett notoriskt tillhåll för rasister påstår att det är påhittat…

Alla är rasister i någon form, även du min vän.
Citera
2026-09-07, 10:52
Medlem
busy-signals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loraael-Beautyy
Är inte vänstern heller.
Jag vill bara ha svar på varför du tror att det är påhittat?

Under 90 talet blev flertalet unga utlänningar attackerade av nazister. Var det också påhittat?

Åkte runt på sina MC hoj och skrek en massa saker åt unga och människor av utländsk bakgrund.

Vissa knuffades med axeln så man ramlade omkull.

Påpeka för mig hur du vet att hon inte berättar sanningen

Jag vill inte ha massa klistermärken/personangrepp på vad du tror jag är. Det är inte diskussionen.

Påstår du något är påhittat så får du svara varför du tror det.

Varför är det inte påhittat när en svensk tjej påstår att hon blir utsatt för hatbrott? Det är väl samma sak? Vi kan alla börja säga att allt är påhittat

Sen går det alltid att bevisa om någon ljuger för såna händelser ska polisanmälas och i polisanmälan kan man ju läsa rapporten och det man rapporterar in till polisen

Kan tänka mig att det är nog mer trovärdigt än det du tror. Varför skulle han bli rädd för att dömas?

90 % av svenska befolkningen skulle inte bry sig om en liten flicka blir attackerad/knuffad ifrån cykeln på grund av hennes slöja. Varför skulle han vara rädd att begå såna brott?

Medan en svensk tjej som talar om hatbrott anses 90 % som mer trovärdig och hela svenska samhället skulle sluta upp med henne.

Du är ju en av dessa som förnekar det så vad är det man skulle vara rädd för direkt?

Suck. Du kör på från en position där "du kan tänka dig" att det finns mera trovärdighet än jag tror, och sen hävdar du du att jag har nån förklaringsbörda till dig? Nej du ditt lilla narrativtroll, glöm det.

Förresten vad svamlar du om? En svensk inte bli utsatt för hatbrott i landet Sverige, så du måste ha fantiserat ihop att svenskor som rapporterar såna skulle bli trodda.
Citera
2026-09-07, 12:35
Medlem
pickalulus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TramsPostaren
Ja, 100% sant.

Men din mening är kanske ämnad att påstå att raggare aldrig skulle begå sexualbrott och att sådant aldrig skett under Summermeet/Powermeet och om sådant skett så kan det aldrig ha funnits ett enda ögonvittne till något?

Nej det är inte min mening. Min mening är att du ljuger från början till slut.
Citera
2026-09-07, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tramsebyxan
Är du inne i ett skov?
Är du? Jag är fullt frisk och har ADD, ingenting annat.

Sluta anklaga kvinnor som berättar om sexuella ofredanden mm för "psykotiska", "hysteriska" eller bara allmänt "galna".

Det fungerar inte ett smack på mig bara för att du själv har en agenda.

Bygatan på Hammarby, var vart det ofredandet skedde. Men du kanske vill påstå att inga raggare skulle åka där och ingen raggare skulle ofreda någon och barn kan inte ofredas av vixna män för om någon säger att sexualbrott existerar är de pppppssssssssssssyyyyykotiska

Låt oss ta det från börlan. Du med många andra påstår att jag är psykotisk för att jag förföljdes från Östermalmsgatan hem och att jag aldrig mött en herre längs den gatan innan jag blev förföljd. Jag "inbillar mig" alltihop eftersom jag är "svårt psykotisk"?

Är det här en närliggande adress som syns på pappret?
https://ibb.co/chFR3wsK

Är efternamnet på pappret detsamma som en vän till personen jag säger att jag mötte innan jag böev förföljd från Östermalmsgatan hem?

Är efternamnet detsamma som det namn min mammas psykopat till pojkväns mamma, Marja-Liisa var dagmamma till?

Är efternamnet detsamma som för en av dem som såg när en flicka hoppade på mig och råkade få stryk när hon slagit ner mig 1998? Som finns nämnd i en upprättad polisanmälan?

En sak ska du och andra ha jävligt klart för er, jag var väldigt snurrig i huvudet sannolikt pga att jag gick runt med inre blödningar och jag mådde extremt dåligt, men att jag var rädd för att bli psykotisk är inte synonymt med att jag var eller blev det.

Jag utsattes för svår psykisk misshandel och gaslighting av alla mina närstående. Mamma, syster, systers dåvarande pojkvän, min mpsters ex som t.ex trakasserade mig grovt och blev rasande för att jag begärde att han skulle lämna mig ifred efter att jag lämnat Västerås och väl även sa vad jag ansåg, att han var falsk, lögnaktig och manipulativ (eftersom jag genomskådade hans dåliga uppträdanden) vilket utlöste än mer förföljelser. Jag var förföljd och trakasserad av flertalet människor vilket är sant, korrekt och riktigt. Här är en del av all skit han skickade mig, vilket psykiatrin då manipulerat mina journaler genom att inte skriva in precis som allt annat av faktiska bevismaterial de fått av mig på min utsatthet.
Jag var aldrig galen utan offret i en familj som skadat mig illa under narcissistisk våldsstruktur samtidigt som deras misshandel spreds vidare ut till andra.

https://ibb.co/p84zqR3

Tydligen hade den här idioten bland annat grävt ner droger i Bäckbyskogen som han tappat bort vilket bör vara en sak av många jag inte kände till gällande hans upprepade trakasserier mot mig som berodde på att han var sjuk i huvudet, inte jag.

Jag krävde att han skulle sluta trakassera mig och att jag skulle låta hans döttrar veta vad för slags person han var om han inte slutade ge sig på mig, vilket innebär en upptrappning varpå han skickade ovanstående papper till mig med andra domar eftersom han var precis som jag sa falsk, lögnaktig och manipulativ.

Han trodde sannolikt att människor berättat saker för mig eftersom han inte förstod att min intelligens var såpass hög att jag faktiskt bara såg igenom honom. Att jag inte behövde höra andra berätta något (vilket jag då inte gjort), jag visste genom att syna honom. Han förstod inte att jag kanske var smartare än vad han var till och med. (Han var trots allt inte korkad men narcissistisk) Precis som jag visste att de andra pundarna omkring mig höll betydelsefull information ifrån mig. Den här idioten snokade för att samla information om mig av skäl jag inte har en aning om och tog olika delar han vosste såsom att jag bjudits på middag på adressen ovan och försökte ändra narrativet till att han var något offer eftersom jag vägrade prata led honom om mina egna saker (då han inte hade ett jävla skit med mog att göra).

Ser det verkligen ut som om det är ett normalt brev att skriva till någon som flyttat för att få lugn och ro och kräver att få vara ifred? Personen var rasande för att han inte tilläts gå igenom min dator via fjärrstyrning. Och därefter inte tilläts vara på min Facebook då jag sa uttryckligen att jag inte vill att någon snokar omkring mig för att ko trollera mog och allt i mitt liv ifrån vilka jag känner, vad jag gör och så vidare. Otroligt "provokativt" va?

Så här såg det ständigt ut utanför mian fönster och det här leder till mitt sovrum/vardagsrum.
https://ibb.co/pvkTGYMx
https://ibb.co/F4rqnvRK

Jag var förföljd i otroligt många år av flertalet olika män. Att ljuga om att jag skulle vara "psykotisk" beror på att du är en förövare. Gör någpt rätt, gör en Jimmy du också eller ge fan i att förfölja kvinnor och flickor med dina vanföreställningar och lögner.
Citat:
Ursprungligen postat av busy-signal
Bara sluta. Sluta ljug och gå och tramsa med nån annan än mig.
Incidenten är påhittad, punkt slut.
Återigen, fler förövare än offer har orsaker att ljuga.

Att så många av er vill påstå någpt annat handlar om att undergräva trovärdigheten hos offer som talar ut eftersom ni själva riskerar att ställas inför rätta om samhället börjar tro på era offer istället för er förövare.
Senast redigerad av TramsPostaren 2026-09-07 kl. 13:05.
Citera
2026-09-07, 13:08
Medlem
Citat:
Suck. Du kör på från en position där "du kan tänka dig" att det finns mera trovärdighet än jag tror, och sen hävdar du du att jag har nån förklaringsbörda till dig? Nej du ditt lilla narrativtroll, glöm det.

Förresten vad svamlar du om? En svensk inte bli utsatt för hatbrott i landet Sverige, så du måste ha fantiserat ihop att svenskor som rapporterar såna skulle bli trodda.

Du vill ju inte förstå det jag säger. Du vill ju inte tro på flickan för att hon är muslim och många såna som dig ställer ju sig till att inte tro henne vilket ökar hatbrotten. Jag skrev varför tror du att en svensk tjej är trovärdig men inte hon? Båda kan ju utsättas för olika hatbrott.

Varför skulle den ena vara mer trovärdig än den andra? Baserar du det på utseende, religion eller bakgrund? Vad baserar du på att den lilla flickan skulle hittat på historia.

Med tanke på hur mycket hat som drivs mot muslimer och att kvinnor får mest ”skit” så har jag sett flera såna på sociala medier.

Det är konstigt hur vi ställer oss bakom människor beroende på utseende och samhörighet men en annan låter mindre trovärdig för att hon särskiljer sig ifrån samhället.

Uppenbart att du vill säga att hon hittar på/ljuger om saken just för att hon är hon.
Ska människor sluta rapportera såna brott eftersom alla ändå inte kommer tro henne?

När kommer du tro henne då?
När hon ligger misshandlad på ett sjukhus? Vart drar vi gränsen?
Citera
2026-09-07, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pickalulu
Nej det är inte min mening. Min mening är att du ljuger från början till slut.
Nej det gör jag inte.

Jag skulle åka en dag till psykiatrin i Fagersta för att försöka få bård för PTSD och den paranoia jag då led av som sannolikt berodde på just inre blödningar eller som symptom på att jag haft allvarliga blödningar.

När bussen blev tom på alla andra passagerare avvek den från rutten och jag kördes ut i skogen istället . Dvs inte efter Norberg utan när den kommit in i Fagersta och lämnat av alla andra passagerare förutom mig som satt ensam då jag skulle längre än övriga passagerare och ingen ny klivit på.

Syftet var givetvis att framkalla allvarlig oro och fruktan och att jag skulle gå till psykiatrin och framstå som en galen toka när jag berättade om incidenten.

Bussen stod länge stilla i skogen, släckt med bara mig i den. Jag slappade och reagerade överhuvudtaget inte så som man antagligen tänkt. Efter en tid klev slutligen busschauffören ur båset och kom fram till mig och sa. :Jag råkade köra fel.

Jag ryckte på axlarna och åkte tillbaka ut ur skogen och in i Fagersta igen. Hoppade av på min hållplats och gick på min tid. Jag sa inte ett ljud om det hela till någon eftersom syftet givetvis kan ha varit att få mig inspärrad för "Vem skulle tro på något liknande?"

Jag klarade mig från att bli inspärrad genom att aldrig berätta om saker som definitivt skedde. Men nu kan jag berätta om allt. För nu kan inte ni förövare komma åt mig genom att skapa sammanhang där ni kan stressa upp mig och påstå att jag är galen om jag reagerar. Ni kan inte anklaga mig för att vara galen och få mig inlåst på obestämd tid och tvångsmedicinerad under falska uppgifter om mitt hälsotillstånd eftersom människor vet att jag inte är det minsta psykotisk och jag själv har rehabiliterat mig ur min PTSD på egen hand och är lugn och välmående i livet.

Du tror att jag ska acceptera allt jag sett av fel på olika håll eller annars skrämmas av att kallas för "lögnare"?

Det finns otroligt många förövare i världen, korrupta människor och människor som missbrukar makt eller positioner så fort de får en möjlighet. Givetvis vill de att de som inte är som dem, ska sakna trovärdighet. Deras makt vilar på det. Precis som män som attackerar flickor och kvinnor för blotta nöjes skull. En sadistisk njutning av att få ge sig på de som är svagare än dem och helst de absolut svagaste de kan hitta i ett samhälle och just därför såg jag män veva en gigantisk gummidildo i ansiktet på ett barn som gick ensam ute. För föraren var först tvungen att köra upp mot flickan och sänka farten för att passageraren skulle få möjlighet att göra vad han gjorde. Män, män i grupp och deras hyndor är världens röta. Inte de som berättar utan de som försöker tysta. Sådana som du.

Busschauffören var en blond medelålders kvinna men innan det skedde blev jag utan skäl hotad en dag när jag klev på bussen i Norberg av en manlig busschaufför i övre medelåldern. Som skrek att han åt människor som mog till frukost. Jag hade inte gjort honom något alls utan ämnade bara betala min biljett och åka iväg på en tid. Därför tror jag att kvinnan inte alls "råkat köra fel". För avskum organiserar sig mot de svagare parterna. De sammarbetar och håller ihop. Precis som man också brukade släcka gatubelysningen när jag gick själv mot Kärrgruvan. Det handlade om ren terror.

Många är döda idag. Tror inte att det är en slump direkt.

Vilka skulle förövare vara om de inte hittade mycket svaga, ensamma människor att ge sig på? För det är själva grejen med att det främst är ensamma personer, flickor, unga kvinnor eller bara de som har otur när det gäller avsaknad av socialt stöd. Utan alla särskilt sårbara människor skulle inte förövare vara något överhuvudtaget. Bara små fega skitar.
Senast redigerad av TramsPostaren 2026-09-07 kl. 13:37.
Citera
2026-09-07, 14:17
Avstängd
Jon10s avatar
Citat:

Vad är det för jävla skitsnack?

Vad kallar du då det här?

Citat:
Under händelsen kallar 24-åringen pojken för ”svennejävel”, enligt förundersökningen.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/rr9PJK/15-aring-valdtogs-i-sin-epa-under-dodshot

Svenskar är inte exkluderade ifrån att bli utsatta för rasism på något sätt.
Idiot.

Du verkar vara en hjärndöd parasit.
Dags att åka hem igen till ditt sandslott i tredje världen, din horunge.
Senast redigerad av Jon10 2026-09-07 kl. 14:39.
Citera
2026-09-07, 14:38
Medlem
busy-signals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loraael-Beautyy
Du vill ju inte förstå det jag säger. Du vill ju inte tro på flickan för att hon är muslim och många såna som dig ställer ju sig till att inte tro henne vilket ökar hatbrotten. Jag skrev varför tror du att en svensk tjej är trovärdig men inte hon? Båda kan ju utsättas för olika hatbrott.

Varför skulle den ena vara mer trovärdig än den andra? Baserar du det på utseende, religion eller bakgrund? Vad baserar du på att den lilla flickan skulle hittat på historia.

Med tanke på hur mycket hat som drivs mot muslimer och att kvinnor får mest ”skit” så har jag sett flera såna på sociala medier.

Det är konstigt hur vi ställer oss bakom människor beroende på utseende och samhörighet men en annan låter mindre trovärdig för att hon särskiljer sig ifrån samhället.

Uppenbart att du vill säga att hon hittar på/ljuger om saken just för att hon är hon.
Ska människor sluta rapportera såna brott eftersom alla ändå inte kommer tro henne?

När kommer du tro henne då?
När hon ligger misshandlad på ett sjukhus? Vart drar vi gränsen?

Nej din gagghök, jag vet att det är påhittat därför att jag läser alla nyheter med ett cyniskt öga sedan femoton år tillbaka. Dvs jag har lärt mig att läsa mellan raderna i de de klicktörstande nyheterna.
Mamman gick ut på fb och till media innan hon polisanmälde (om hon ens har gjort det), signalementet var generiskt och förutsägbart.

Plus, som jag redan har sagt, ingen svenskjävel säger muslimjävel. Det räcker för mig och jag har inte brytt mig att gräva vidare. Men vi får väl se om mannen påträffas och fälls för det falskeligen påstådda brottet.

Påhittade hatbrott är en internationell industri, och detta var varken den första eller sista påhittatde hat/rasistincidenten i sitt slag. Men så länge man sväljer allt som medierna skriver, så är det nog svårt att ta in mina perspektiv.

Nu tänker jag inte förklara mera för dig, men tack för visat intresse
Senast redigerad av busy-signal 2026-09-07 kl. 14:41.
Citera
2026-09-07, 14:43
Medlem
busy-signals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jon10
Vad är det för jävla skitsnack?

Vad kallar du då det här?

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/rr9PJK/15-aring-valdtogs-i-sin-epa-under-dodshot

Svenskar är inte exkluderade ifrån att bli utsatta för rasism på något sätt.
Idiot.

Du verkar vara en hjärndöd parasit.
Dags att åka hem igen till ditt sandslott i tredje världen, din horunge.
Ok tuffing. Visa mig gärna hatbrottsfall, där målsäganden har varit svensk.
Citera
2026-09-07, 14:44
Avstängd
Jon10s avatar
Citat:
Jag kan ha fel såklart, men i så fall kanske du kan plocka fram några hatbrottsfall, där målsäganden har varit svensk.

Jag plockade nyss fram ett…
Citera
2026-09-07, 14:45
Medlem
busy-signals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jon10
Jag plockade nyss fram ett…

Våldtäkt är inte ett hatbrott dock.
Citera
2026-09-07, 14:49
Avslutad
Jag skiter fullkomligen i Yasmin och alla muslimer.

En arbetskompis till mig var ute med sin hund. En muslim kom på pinncykel och körde på hunden och skrek ”HOPPAS ATT DEN DÖR”.

Jag själv gick på trottoaren när två muslimska killar kom bakifrån på en pinncykel. Den som var bakpå sparkade till mig i farten och skrek något på sitt språk.

Vi svenskar ska inte känna oss välkomna i vårt land, oss ska de jävlas med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in