Citat:
Ursprungligen postat av
oz007
Det håller jag med om till 100%. Mönstret är tydligt, det är inte bara hamburgare och coca cola i vår vardag.
Segregation och ett splittrat folk har inte samma åsikter och kommer inte att enas, däremot lättare att köpa deras röster p olika sätt.
För egen del är jag övertygad om var min röst ska gå, dock inte för att det ska bli en förändring, det har redan gått för långt, tyvärr.
Sen har svenska politiker haft slapp politik och inga krav på politik men det är ju inte befolkningens problem oavsett om det är invandare eller svenskar. Man kan fråga sig vad Reinfeldt hade för intresse med att ta in en massa ensamkommande män utan att göra bakgrundskontroll eller kunna redovisa för befolkningen hur han tänkt med integrationen.
Varför ska jag då rösta på högern för att lösa dessa problem som man skapade i första början?
Varför är det ingen ifrån deras parti som pratar om hur misslyckad plan detta var istället för att beskylla majoriteten av invandrare och vilja begränsa kvinnors val av klädplagg.
Förmodligen planerat och sedan tar man in invandringskritiska politiker eller partier för att befolkningen ska tro att deras röst är värdefull nu. Varför sker denna rörelse över hela Europa för att nu luta mer åt vänster?
Alla politiker säger dessutom men nu har vi städat klart. Städat klart?
Det är väl EU lag nu att begränsa invandring och migration till EU och inget som svenska politiker uppfunnit vid någon magisk trollhus.
Lagen kom väl när man insåg att flesta länder går igenom en klimatkris och krig vilket gör att man måste begränsa invandringen till EU för att kunna kontrollera att inte alla kommer hit så då lägger man ut deras högerpolitiker i frontlinjen som ser ut som vakthundar.
Kom inte hit för du är inte välkommen till Europa!
Varför lät det annorlunda 2015 då?
Då hade ni behov av massa ensamkommande män till både Tyskland och Sverige som båda nu förstått att man misslyckats totalt och gjort sin egna befolkning till hatiska människor som måste bli kontrollerade på alla nivåer.
Sjukt när man är fritänkande individ