Citat:
Som tur är för familjen (och otur för oss andra) behöver de inte kunna skriva längre. Andra kändisar har råd att anställa en spökskrivare som på något sätt ändå kan krama ur några brödsmulor ur såna som Månz Zelmerröv eller Carola. Anna skulle nog inte våga det eftersom författaren blir tvungen att ställa frågor som lätt kan rasera den fragila fasad hon ägnat decennier åt att putsa på. Så det blir att de kan prata in sin story i datorn och låta AI fixa svenskan. Lögnerna går det däremot inte att göra så mycket åt. Sen får Roberta betala ett hybridförlag som ger ut böckerna mot betalning.
Det vore roligt om Antonio ville skriva en bok om sin uppväxt. Han påstod väl det redan i ung ålder att han skulle skriva en "biograf" och menade nog en biografi.
Ja, alla medlemmar i familjen Took kunde ju skriva en varsin bok, med krav att ingen fick läsa någon annans, före bokutsläppet. Annas skulle dock bli svår att orka läsa då "hon skriver som hon vill". Det var vad hon svarade när välmenande personer ville tipsa henne om skillnaden mellan "de" och "dem".Huruvida barnen kan skriva vet jag inte.
Ja, alla medlemmar i familjen Took kunde ju skriva en varsin bok, med krav att ingen fick läsa någon annans, före bokutsläppet. Annas skulle dock bli svår att orka läsa då "hon skriver som hon vill". Det var vad hon svarade när välmenande personer ville tipsa henne om skillnaden mellan "de" och "dem".Huruvida barnen kan skriva vet jag inte.
Robetas egen bok skulle kunna vara dynamit. Men under överinseende av Anna blir det istället världens kortaste bilderbok.
"Jag träddade Anna och det var mitt livs kärlek. Vi gifte oss och skaffade barn. Jag är fortfarande nästan polis och nästan body guard, fast i en klockaffär. The end."
Förresten har väl Anna redan gett ut en bok? Jag antar att den handlar om hennes oerhörda musikaliska framgångar och alla tokiga minnen från den turnén.