2026-09-06, 13:48
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskette
Det vore roligt om Antonio ville skriva en bok om sin uppväxt. Han påstod väl det redan i ung ålder att han skulle skriva en "biograf" och menade nog en biografi.

Ja, alla medlemmar i familjen Took kunde ju skriva en varsin bok, med krav att ingen fick läsa någon annans, före bokutsläppet. Annas skulle dock bli svår att orka läsa då "hon skriver som hon vill". Det var vad hon svarade när välmenande personer ville tipsa henne om skillnaden mellan "de" och "dem".Huruvida barnen kan skriva vet jag inte.
Som tur är för familjen (och otur för oss andra) behöver de inte kunna skriva längre. Andra kändisar har råd att anställa en spökskrivare som på något sätt ändå kan krama ur några brödsmulor ur såna som Månz Zelmerröv eller Carola. Anna skulle nog inte våga det eftersom författaren blir tvungen att ställa frågor som lätt kan rasera den fragila fasad hon ägnat decennier åt att putsa på. Så det blir att de kan prata in sin story i datorn och låta AI fixa svenskan. Lögnerna går det däremot inte att göra så mycket åt. Sen får Roberta betala ett hybridförlag som ger ut böckerna mot betalning.
Robetas egen bok skulle kunna vara dynamit. Men under överinseende av Anna blir det istället världens kortaste bilderbok.
"Jag träddade Anna och det var mitt livs kärlek. Vi gifte oss och skaffade barn. Jag är fortfarande nästan polis och nästan body guard, fast i en klockaffär. The end."
Förresten har väl Anna redan gett ut en bok? Jag antar att den handlar om hennes oerhörda musikaliska framgångar och alla tokiga minnen från den turnén.
Citera
2026-09-06, 16:54
Medlem
Figzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SCHMACKOS
Ni tror väl inte på allvar att V postade det där?
90% av alla inlägg i Bookens flöde har hon skrivit själv men låtsas att andra har gjort det. Men kan det vara möjligt att en människa är så sjuk i skallen för någon likes undrar ni då????
JA FÖR HELVITTI!!! Anna Tunnan Book är det. Sjuk på riktigt med mental mognad på 11 år, precis som sin son. Totalt urblåst i skallen. Höstvindarna blåser igenom på riktigt😂🤯🤪‼️

Kanske det, men äpplet, eller rättare sagt äpplena här, faller inte långt från trädet.
Se bara hur systrarna F och V konstant reagerar på varandras kroppar, via sociala medier.
Mamma Tooks gränslöshet har som sagt kraftigt präglat döttrarna - Normaliseringen av att sexualisera sina egna familjemedlemmar.
Citera
2026-09-06, 19:45
Medlem
Zulithelmas avatar
Tänk så annorlunda saker kan se ut i olika vinklar/med olika filter?!

Här en bild av Book-röven som jag tror är närmare sanningen
https://postimg.cc/cvjzR9yq

Jag är litet imponerad av att röven är nästan mer än 1/3 av hennes överkropp (både på längden och bredden).
Citera
2026-09-06, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
Det tvivlar jag på men här kommer en bild på henes "girlisar" som hon brukar kalla sina bröst.
https://postimg.cc/gallery/fT36jyx
Men fyfan va äckliga! Det är ju vårtgårdar som halva Europa! 🤮🤮🤮
Citera
2026-09-07, 10:14
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiskarebrallan
Men fyfan va äckliga! Det är ju vårtgårdar som halva Europa! 🤮🤮🤮
Fast hon har väl fixat tuttarna nu? Det där får man hoppas är en "före"-bild.
Citera
2026-09-07, 13:56
Medlem
snowbells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zulithelma
Tänk så annorlunda saker kan se ut i olika vinklar/med olika filter?!

Här en bild av Book-röven som jag tror är närmare sanningen
https://postimg.cc/cvjzR9yq

Jag är litet imponerad av att röven är nästan mer än 1/3 av hennes överkropp (både på längden och bredden).

Tänk så mycket en vinkel eller ett filter kan göra, jämför bara med din profilbild och de bilder vi sett som Anna lagt ut...
Citera
2026-09-07, 14:10
Medlem
Magictrixs avatar
Igår la hon sedvanligt ut en gigantisk kärleksförklaring till Felicia. Alltså fd Fröken Snusk. Hon tyckte musiken och showen var i världsklass (hon har typ två hits). Men framförallt lyfte Anna fram Merch. Hon har nog precis lärt sig det ordet. Alltså t-shirts, kaffekoppar och kepsar som det står Felicia på och som kostar en förmögenhet jämfört med vad det vanligen är för kvalitet på skiten. Men det var Anna såklart oerhört imponerad av. Och så fick hon en selfie med henne där hon förklarar att hon stöttat, hyllat och älskat Felicia hela vägen. Ja, det var nog tack vare Anna hon hade en karriär alls, kunde man tro.
Och så tackade hon för att hon hade blivit så väl omhändertagen under hela dagen. Som vanligt förstår man inte hälften av all skit hon häver ur sig. Som vanligt så allt en dimridå eftersom Anna för det första inte känner Felicia, lika lite som hon egentligen känner någon annan kändis hon älskar och hyllar. Som vanligt har någon bjudit någon som tagit med Anna av okänd anledning. Som vanligt vill Anna ge intrycket av att hon och artisten verkligen går långt tillbaka och att Anna stått där som ett stöd under hela resan. Som vanligt har hon inte det. Men nu när hon nästlat sig in hos familjen Lundell trillar en och annan inbjudan in och gratis är gott vet vi att Anna tycker. Njut så länge det varar. Nästa gång kommer vi få höra hur mycket Jon-Henriks jojk har betytt för henne när hon får gå på hans releasefeat i Skellefteå eller nåt.
Citera
2026-09-07, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Det finns två alternativ här. Och jag tror bägge har använts, beroende på BFF:en.
Jag noterar i och med att Anna stigit i graderna en aning - tack vare Jockoboys bröllop och de fina kärlekstårarna med Jonna - att en del gamla åkerspöken dyker upp igen med hjärtan och andra fina emojsare. Nu när Anna helt otippat får sola sig lite i glansen av den finaste b-kändisen av dem alla, så ligger plötsligt Anna i topp av alla c-kändisar. Så de ska ha sin del av kakan nu. Då är allt gammalt groll förlåtet hos dem, men inte hos Anna. Det beror på hur mycket de är beredda att betala.

Alternativ 1 är naturligtvis att Anna är så odräglig, arrogant och självupptagen att ingen orkar med henne mer än små portioner i taget. När bloggerskan Gunilla von Kuttersmycke skickade en omtänksam och lite väl smörig emojare till Anna hade hon inte räknat med att halva familjen Took skulle titta förbi deras villa i Falköping med nybakade bullar och en bukett blommor från macken. De hade inte heller räknat med att Anna ville ta selfies med deras barn och dekorera om deras uterum med sina doftljus från Jula. Det blev en aning påfrestande och Gunilla med familj backade en bit. Det glömmer inte Anna som blockeliblockar och inte förstår hur man kan svika en så nära vän. Och varianter på denna skämshandling har vi sett ett dussin om året ungefär.

Alternativ 2 är det omvända. När Anna som nu är så rik och framgångsrik vill passa på att bjuda sina BFF:er hem. Eller till Spanien. Kan ni inte komma till Spanien nästa helg? Ja men Herregud, då måste ni komma till oss i Siiiigtuuuuna helgen därpå. Bara en fika. Men den där fikan är bara förrätten. För efter timmar av skratt, tårar och myyyys bjuder Anna på kyckling med brunsås och tvingar de stackars gästerna att sova över så de är utvilade till nästa dag. Efter en stadig frukost med avocadosmörgås och mjölk med kaffe och guldsugrör (bara det bästa duger) får gästerna varsin goodie bag och de vinkar farväl för att aldrig mer svara på ett enda meddelande. Något vi har sett en sisådär ett dussin gånger om året.

Anna är nog inte alltid elak med flit, men hon är en outsider. Hon förstår inte gränser och privatliv, så hon härmar vad hon tror att folk gör i verkligheten. Problemet är bara att när vanliga människor kramas och säger att vi hörs snart, så menar de kanske inte att vi hörs i morgon. Anna bjuder som vanligt på lite mer än vad någon önskar sig. Det blir en mardröm.
👏👏👏bra sammanfattning
Citera
2026-09-08, 15:20
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Igår la hon sedvanligt ut en gigantisk kärleksförklaring till Felicia. Alltså fd Fröken Snusk. Hon tyckte musiken och showen var i världsklass (hon har typ två hits). Men framförallt lyfte Anna fram Merch. Hon har nog precis lärt sig det ordet. Alltså t-shirts, kaffekoppar och kepsar som det står Felicia på och som kostar en förmögenhet jämfört med vad det vanligen är för kvalitet på skiten. Men det var Anna såklart oerhört imponerad av. Och så fick hon en selfie med henne där hon förklarar att hon stöttat, hyllat och älskat Felicia hela vägen. Ja, det var nog tack vare Anna hon hade en karriär alls, kunde man tro.
Och så tackade hon för att hon hade blivit så väl omhändertagen under hela dagen. Som vanligt förstår man inte hälften av all skit hon häver ur sig. Som vanligt så allt en dimridå eftersom Anna för det första inte känner Felicia, lika lite som hon egentligen känner någon annan kändis hon älskar och hyllar. Som vanligt har någon bjudit någon som tagit med Anna av okänd anledning. Som vanligt vill Anna ge intrycket av att hon och artisten verkligen går långt tillbaka och att Anna stått där som ett stöd under hela resan. Som vanligt har hon inte det. Men nu när hon nästlat sig in hos familjen Lundell trillar en och annan inbjudan in och gratis är gott vet vi att Anna tycker. Njut så länge det varar. Nästa gång kommer vi få höra hur mycket Jon-Henriks jojk har betytt för henne när hon får gå på hans releasefeat i Skellefteå eller nåt.
Som följare av tråden gäller det ju att alltid ha skämskudden inom räckhåll.
Jag tycker det blir extra härligt påtagligt pinsamt, när hon gör såna där fangirl-inlägg

Hon och Felicia kanske har bytt några ❤️🙏 på insta?
Nu lyckades Anna bulldoza sig fram för några selfies

"06 September 2026 09:03:35

💫 Felicia! Wow wow wow vilken turnéavslutning det blev igår 🔥 Du & dansarna fick hela @furuviksparken att koka, ljudet, ljuset, showen DU & PUBLIKEN 👏🏽👏🏽👏🏽 Såååå glad att jag hade tiden & hann komma & se er alla tillsammans LIVE igår 🙏🏼🥰All min kärlek! Vilket otroligt fint turnéteam ni alla är & grattis till all otrolig merch som gått ut denna sommaren, vilka fina lojala beundrare du har som publik, sååå söta & genuina / fint att se på nära håll. Vi ses snart igen 😉 Tack till alla igår för varmt välkomnande & omhändertagande. Felicia, du vet vad jag känner ~ Kärlek A 💝 @f.officiiall @emilioaaraya @nikalexanders @laminalexander @alvineklund @aliiceo21 @inkognito.sweden"

https://postimg.cc/gallery/M6h2g3Z

#lida
Senast redigerad av osnuten 2026-09-08 kl. 15:53.
Citera
2026-09-08, 16:40
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Som följare av tråden gäller det ju att alltid ha skämskudden inom räckhåll.
Jag tycker det blir extra härligt påtagligt pinsamt, när hon gör såna där fangirl-inlägg

Hon och Felicia kanske har bytt några ❤️🙏 på insta?
Nu lyckades Anna bulldoza sig fram för några selfies

"06 September 2026 09:03:35

💫 Felicia! Wow wow wow vilken turnéavslutning det blev igår 🔥 Du & dansarna fick hela @furuviksparken att koka, ljudet, ljuset, showen DU & PUBLIKEN 👏🏽👏🏽👏🏽 Såååå glad att jag hade tiden & hann komma & se er alla tillsammans LIVE igår 🙏🏼🥰All min kärlek! Vilket otroligt fint turnéteam ni alla är & grattis till all otrolig merch som gått ut denna sommaren, vilka fina lojala beundrare du har som publik, sååå söta & genuina / fint att se på nära håll. Vi ses snart igen 😉 Tack till alla igår för varmt välkomnande & omhändertagande. Felicia, du vet vad jag känner ~ Kärlek A 💝 @f.officiiall @emilioaaraya @nikalexanders @laminalexander @alvineklund @aliiceo21 @inkognito.sweden"

https://postimg.cc/gallery/M6h2g3Z

#lida
Ja, helt fantastiskt faktiskt. Hennes inlägg är "pure perfection" för en parodi av smörande. Hon får det att låta som att Felicia är en genuin artist som har något att förmedla för sina "genuina" fjortisfans. Det har hon inte. Jag säger inte att Felicia är värdelös. Det är helt okej som underhållning. Men det är också inte ens ett år sedan hon var fröken snusk som gjorde allt för att få rida en dalahäst. Hennes nya låtar (alla tre) är totalt meningslösa och handlar mest om att man ska passa sig för att tjafsa med Felicia. Men det är ju mest barn som gillar henne. Anna gillar väl att hon är "stor". Alla tjejer som är i Annas storlek tar hon emot med öppna armar. Hon hoppas att få slippa vara den där tjocka.

Men bäst är ändå: "& grattis till all otrolig merch som gått ut denna sommaren, "
Har tröjorna gått ut och lämnat skeppet? Har Anna läst en hemsida på engelska och inte klarat att översätta? Och varför Grattis? Fyllde kaffekoppen år? Och slutligen... vilken av Felicias merch är så speciell att den är "otrolig"? Kan man köpa självlysande kepsar? Ja herregud, tänk att kunna skrive en mening och ha så många fel. Det är nästan genialiskt i sin dumhet.
Citera
2026-09-08, 19:54
Medlem
Tuttlutts avatar
https://postimg.cc/gallery/yJrTy5R

Löshår är inte snyggt på någon.
Är man dessutom nästan dvärg så är det allt annat snyggt.
Snart är hon lika fake på utsidan som på insidan.
Citera
2026-09-08, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
https://postimg.cc/gallery/yJrTy5R

Löshår är inte snyggt på någon.
Är man dessutom nästan dvärg så är det allt annat snyggt.
Snart är hon lika fake på utsidan som på insidan.
Det är jättefult på en så gammal kort kvinna. USCH
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in