2026-09-06, 06:31
Medlem
Greatwhitesharks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av One2Many
Nej. Om man 2026 läser om en mobb som slår ihjäl (eller eldar upp) människor som anklagas för trolldom så är det 100% negrer i Afrika som är i farten. Det händer med jämna mellanrum.
Afrikansåer, samma ras som ska rädda Socialdemokraterna 👨🏿‍🦲🤡
Citera
2026-09-06, 06:43
Medlem
Dawkinseans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Periodic
Tänkte väl mest på Voodoo och liknande trams men kanske blandar ihop med något jag läst om Madagaskar, vad vet jag. Kan även vara så att jag rentav tänkte på Tahiti.
Du var rätt på det. Haiti är till 95% befolkat av avkomman till slavar från väst- och centralafrika. Ett av planetens mest misslyckade länder.

Mycket vidskepelse och vodoo, samt såklart dödande av grankärringen om ditt barn blir sjukt.
Citera
2026-09-06, 07:58
Medlem
Kennethkvartings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fjollcigg
Nog för att man kan handla irrationellt under stress, men jag vill ändå tro att jag först hade slängt ett getöga i kalsongen innan jag slog ihjäl nån för misstänkt snoppstöld.

Berörda länder är för övrigt Kongo, Kenya, Burundi, Tanzania, Angola, Zambia, Malawi och Moçambique.

Nu uppvisar du en pinsamt tydlig brist på förståelse och att du ser på världen med en ond, vit, kolonial blick. Det är tydligt att vita i själva verket inte är människor.

Jag har hört afroamerikanska intellektuella på ett mycket trovärdigt sätt förklara att mänsklighet, sence of community och förmåga till empati sitter I den magiska substansen melanin.

Bara för att DIN penis är intakt betyder det inte att inte din fellow bruvva fått sin penis stulen av en häxa/trollkarl.

Hade du haft melanin hade du förstått att det är alltid läge att hälla bensin på och under karnevalsliknande uppträdande tutta eld på häxor, kycklingtjuvar och andra missdådare.
Citera
2026-09-06, 08:10
Medlem
fjollciggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Venator
Det fetade: Jag gissar att det är bokstavligen något sådant man anses behöva göra för att skydda sig mot trolldomen. Tufft för getterna men man kan inte ta risken att låta bli att skydda sin manlighet...

Haha, ja, reser jag nån gång till berörda länder blir det helt klart med getögon i byxan! Kan också va klokt att ha några penisar i fickan att kasta ut om man själv skulle pekas ut som tjuv. Bara släng en handfull på gatan och försvinn i skydd av tumultet som uppstår!
Citera
2026-09-06, 09:01
Medlem
Vi har ju konspirationsnissarna, så vi ska inte skratta

1 Antivaxxers - Hur många har de indirekt dödat

2 Jorden är platt - Troligen inga dödsfall

3 Covidtokarna - Kopplat till 1 men olika mediciner - Hur många har de indirekt dödat.

4 Qanon ledde väl till attacker och enstaka mord

5 Satanistpaniken - fick väl folk att begå självmord och flera hamnade i fängelser

6 Vinnaren är nog Sions vises protokoll mm ledde till att en massa judar mördades

Så vi är lika dumma som svarta som tror på penisstölder. Se bara på Flashback. Vem är dummast genomsnittsflashbackaren eller svarta som tror på penisstölder.

Om ni tror på något ovan är ni Sveriges svar på personer som tror på penisstölder.
Citera
2026-09-06, 09:11
Medlem
Suecotes avatar
Afrikaner har ju många konstiga idéer. De tror att de kan bli botade från AIDS av att knulla ett spädbarn, att det är hälsosamt att äta albinos och att barn kan vara häxor.
Citera
2026-09-06, 09:34
Medlem
Korv-Bajss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Din-gamla-mamma
Vad sägs om BBC?

https://www.bbc.com/news/articles/ckg8lw7n2ddo

Precis!
Googla BBC så får du se!
Citera
2026-09-06, 09:44
Medlem
Korv-Bajss avatar
Jag tror inte att det här bara är ett afrikanskt fenomen.

Jag skulle kunna namnge ett dussintal svenska kvinnor som skulle
få min penis att krympa om dom knackade mig på axeln och jag vände mig om.
https://tidningensyre.se/wp-content/uploads/2023/01/3d4cf521cfeaad573d52c0a9dfa27da2-899x600.jpg
Citera
2026-09-06, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KamerunHunter
Tja, vad ska man säga? Tänker inte utesluta att det kan vara så, men det var faktiskt inte så länge sedan som vi avrättade häxor i Sverige.

Typ för 350 år sen under en 10-årsperiod Efter rättegång och enbart om de erkände högg man huvudet av dem, annars blev det fängelse istället.

Elda upp folk levande förekom inte i Sverige.
Citera
2026-09-06, 09:48
Medlem
Vita har försökt tämja negern i 300-400 år (slavhandeln till USA, Karibien och Sydamerika) med dåliga resultat, att tro Afrika med sin extremt koncentrerade negertäthet skulle någonsin bli bra är en utopi.
Citera
2026-09-06, 09:54
Medlem
particulum1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gärningsman
Vita har försökt tämja negern i 300-400 år (slavhandeln till USA, Karibien och Sydamerika) med dåliga resultat, att tro Afrika med sin extremt koncentrerade negertäthet skulle någonsin bli bra är en utopi.

Och trots det har den vita människan inte bara en historia av misslyckanden, utan också en form av ignorans som den inte vill erkänna eller omfamna.

Negern ska lämnas i fred.
Citera
2026-09-06, 10:18
Medlem
Ryktena om könskrympare sprids alltså främst i Kongo, Kenya, Burundi, Tanzania, Angola, Zambia, Malawi och Moçambique.

Har kollegor från en del av dessa länder, och vissa av dem som i övrigt är normalbegåvade, är helt fast i zombies, häxkonster och liknande. Västerländsk kultur hjälper inte då de nästa dag pratar med mamma Rehema i Bena-Budinda, och hör hennes hårresande berättelser, då är de åter inne på att häxkonst verkligen finns.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in