2026-09-05, 19:11
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av EnAnnanManniska
Fan va brydd du är över Jockiboi xD Vad är grejen?

Det är ju du som är kär i honom? Hundratals inlägg om honom, klart du är kär.

Citat:
Ursprungligen postat av EnAnnanManniska
Trams.
Vill du inte folk ska titta?

Varnar bara för din skitlänk.
Citera
2026-09-05, 19:13
Avstängd
EnAnnanManniskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2026-08-29
Det är ju du som är kär i honom? Hundratals inlägg om honom, klart du är kär.

Varnar bara för din skitlänk.
Japp, är kär i honom. Precis som Jockiboi är kär i Linnea, som han skrev till Linnea från fejk-konto vilket läckte från när Anjo läste Chatten.
Citera
2026-09-05, 19:24
Medlem
cinmiks avatar
Citat:

För att inte vidarebefodra dina förtal, även om jag är anonym så vidtar jag försiktighetsåtgärder när jag tycker det är påkallat. Det finns personer som åkt dit på förtal bara genom att länka till Samhällsnytts artikel om näthatsgranskaren.

Men att sprida Rasks förtal av micro113, som är en privatperson, tycker du är okej.

De är rena lögner och det om Jocke finns det chattar och videoklipp som styrker.

Din tunga långt uppe i anus på Jockiboi.
Senast redigerad av cinmik 2026-09-05 kl. 19:27.
Citera
2026-09-05, 19:26
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Har du någon diagnos, typ autism och trotssyndrom? Han hade vunnit en promenadseger.

Du vet ingenting, och är totalt värdelös på att förstå saker, det enda du kan är att tjafsa. Inte tänka, inte lära dig, inte resonera.

Tvek på det. Du använder ordet styrkt helt fel också. Vet du varför? Du är en obildbar idiot.

För att inte vidarebefodra dina förtal, även om jag är anonym så vidtar jag försiktighetsåtgärder när jag tycker det är påkallat. Det finns personer som åkt dit på förtal bara genom att länka till Samhällsnytts artikel om näthatsgranskaren.

Det så kallade sexköpen var inga sexköp, och det sas med skämtsam ton och inte på allvar. Att du inte uppfattar det, betyder inte att det var ett fullbordade sexköp.

Joakim Bordell.. fin källa där. Kommer inte klicka om det är du som driver den för att fiska ip-nummer.
Visa källa på det fetade.
För du ljuger väl inte.
Citera
2026-09-05, 19:34
Avstängd
EnAnnanManniskas avatar
Citat:
Nä, de har jag inget arkiv med, vilka är det?

Men jag har väl 50 domar ungefär som rör förtal mellan olika personer.
Ta fram nåt väsentligt då? Micro113 ville att du skulle kunna styrka vad du påstår.
Citera
2026-09-05, 19:47
Medlem
Jockiboiiis stämning utgår från faktumet att jockiboiii är en offentlig person.

Ur kravbrevet:

"Jag vill vara tydlig med följande: detta brev riktas inte mot Er rätt att uttrycka åsikter om min huvudman, att kritisera honom eller att rapportera om vad andra har sagt.
Min huvudman är en offentlig person och han får tåla kritik, även skarp ovälkommen sådan."

Undertecknat: Markus Hamro-Drotz (jockiboiiis "advokat" - min kommentar).

Så Ni har haft en pseudodiskussion om jockiboiii som offentlig person eller ej under flera timmar.
Citera
2026-09-05, 19:49
Avstängd
EnAnnanManniskas avatar
Citat:
Jaha, vad intressant. Ja, jag vill inte diskutera med dig alls, så det blev nej på den frågan. Ämnet har jag inget emot.
Dåså, skit i det då.
Nu kör iallafall Medvikt en premiär kl 20 där Fru Medvikt pratar med kvinnan som stämts av rökrunkaren Jockiboi.

https://www.youtube.com/watch?v=v7EiJ0-bbKc
Citera
2026-09-05, 21:41
Medlem
Citat:
Han är offentlig för att du och andra säger att han är offentlig? Ok, imponerande bevisföring.

Jockiboi räknas som en offentlig person i lagens mening. Källa: alla ledamöter i högsta dom stolen (ja, jag känner dem).

Jag har rätt och du har fel. Så, färdigdiskuterat
Citera
2026-09-05, 23:48
Medlem
Citat:
Jag konstaterar bara att det var idiotiskt att avhandla det där i offentligheten.

Tråkig inställning du har. Kan du inte uppskatta att det är lördagkväll och bombbältet på?

Det brukar ju annars gå till som så att Jocke kommer springandes med någon slags rättslig åtgärd och om det passar honom låter han alla veta att någon är under utredning för någon typ av grovt brott, eller flera, och strösslar sedan detaljer varvat med lögner likt konfetti. Men när det är någonting som kan vara lite tråkigt för honom ska man inte ta det offentligt.

Nu menar jag inte att din vuxna reaktion beror på att Jocke får negativ publicitet, men det är ju precis så han vill att folk ska reagera. Dra igång något sånt här, få media att skriva om hur utsatt han är, skrämma motparten till tystnad och sedan smita ut bakvägen. Kul att se vad som händer när det inte blir tyst bara för att han vill det ju!
Citera
2026-09-06, 00:11
Medlem
Citat:
Härligt med lite nya förtal, bra jobbat tjejer!
Vad var förtal? Sa dom att Jockiboi är en barnmisshandlare, knarkare, våldtäktsman och våldsverkare?

Fragileboi kallade Annikas stämning ett hot, jag kallar Jockibois meddelanden till Micro och nu stämningsansökan mot Anneli ganska grov utpressning.

Den där hycklarboi är helt oförmögen att sopa rent framför egen dörr och jag älskar för böi att alla tre är överlägsna honom och är juridiskt kunniga och förmodligen inte bara låter Jocki att stjälpa sig själv utan också som konsekvens av stämningen får kontakt med andra Jocke hotat och tar chansen at hjälpa rättvisan på traven för dom.

Fool me once, fool me twice.

Varför blir han så rabiat och efterhängsen när tjejer vågar säga ifrån eller säga sanningen om honom? Varför har han inte gett sig på Axel? I dare you.

#backaJonna17år
#backaWiderstedt
#backaAnnika
#backaLinnea
#backaAnneli
#backaMS
#hertoo
Citera
2026-09-06, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Vad var förtal? Sa dom att Jockiboi är en barnmisshandlare, knarkare, våldtäktsman och våldsverkare?

Fragileboi kallade Annikas stämning ett hot, jag kallar Jockibois meddelanden till Micro och nu stämningsansökan mot Anneli ganska grov utpressning.

Den där hycklarboi är helt oförmögen att sopa rent framför egen dörr och jag älskar för böi att alla tre är överlägsna honom och är juridiskt kunniga och förmodligen inte bara låter Jocki att stjälpa sig själv utan också som konsekvens av stämningen får kontakt med andra Jocke hotat och tar chansen at hjälpa rättvisan på traven för dom.

Fool me once, fool me twice.

1. Varför blir han så rabiat och efterhängsen när tjejer vågar säga ifrån eller säga sanningen om honom? 2. Varför har han inte gett sig på Axel? I dare you.

#backaJonna17år
#backaWiderstedt
#backaAnnika
#backaLinnea
#backaAnneli
#backaMS
#hertoo

1. Möjligen på grund av att han ej mänsklig, utan är ett ROVDJUR? Min AI har följande att säga om VARGEN jockiboiii: "Vargar plockar ut gamla, sjuka eller svaga medlemmar från flockar och attackerar dem".

2. Kanske därför att jockiboiii VET att han skulle förlora mot en person som är starkare än honom?

Citera
2026-09-06, 00:50
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal

Varför blir han så rabiat och efterhängsen när tjejer vågar säga ifrån eller säga sanningen om honom? Varför har han inte gett sig på Axel? I dare you.

Ja, det är synd, men håller tummarna för Axel snubblar dit i förtalsdiket igen så småningom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in