Citat:
Ursprungligen postat av
FestligPersika
Det är ju märkligt, och obehagligt, att kunder kan bete sig olika mot olika eskorter. Jag vet att jag har träffat två kunder som betedde sig schysst när de träffade mig, men att de har varit obehagliga mot andra eskorter. Den ena av dem var lite konstig och märklig under träffen med mig, men ändå snäll och trevlig. Den andra var inte ens konstig på något sätt alls, utan fullt normal och trevlig och jag kunde verkligen inte ana att han betett sig obehagligt mot andra eskorter.
Ibland kan ju kunder bete sig på olika sätt mot olika eskorter på ett sätt som inte är farligt eller obehagligt. Typ Gycklar-Pelle som jag skrev om tidigare som beskrev sig som generös, men som inte var det mot mig. Han kanske brukar vara generös mot andra eskorter och valde att inte vara det mot mig. Jag vet inte och för mig spelar det ingen roll om kunden är generös eller inte så länge han är schysst och normal, men jag tycker att det är konstigt att beskriva sig själv som generös och sedan inte göra någonting alls utöver det som förväntas av en kund. 🤪
Det är riktigt märkligt det där. Men det visar ju hur komplex den här branschen är ändå. Jag tror inte att så många utomstående fattar det. Det är ju en sak att man har olika personkemi och att träffar blir olika pga det, men att en kund är enkel och trevlig mot en del sexarbetare (genom hela bokningen och träffen) men är obehaglig och hotfull mot andra är ju nåt helt annat. Hur kan det bli så liksom? Det visar ju att man faktiskt inte är fredad från idioter hur hårt man än sållar. Man kan tyvärr aldrig veta hur en kund kommer att bete sig. Och en del framstår ju som helt normala ganska länge men så kommer det fram att de sitter och skriver incestnoveller om en "tonårsfitta" som har samma namn som den egna tonårsdottern. 🤮
Ja! Generösa Siffermockasinen som inte alls är generös. Bara betalar begärt arvode och inte krånglar med bokningen. Nog för att man kan tycka att det är ett dyrt nöje, men det är ju knappast att vara generös. Lite som att gå på fancy restaurang och betala notan utan nåt extra och vara en trevlig kund och beskriva sig själv som generös för personalen. 😅
Citat:
Ursprungligen postat av
Honeybae
Jag har också träffat en kund som varit vanliga/helt okej mot mig men som jag fick veta senare hade våldtagit en kollega. Jag hade aldrig kunnat anat det pga han var så himla respektfull mot mig. Sjukt!
Men fy fan!

Vilka jävla vidriga människor det finns alltså. Det är ju ganska så random det här verkar det som. Jag vet en kund som varit lite på under träffar med en sexarbetare, men ändå liksom hanterbart. Men så kommer det fram att han har drogat en annan sexarbetare. Inte våldtäkt, men drogat henne och hon var tvungen att stanna på hotellet i flera timmar innan hon kunde ta sig därifrån.
Vi är en utsatt grupp och det är som sagt svårt att freda sig från clowner, idioter, äckel och fullständiga vider.
Det har sagts 868684809656 ggr i tråden, men det tåls upprepas. De allra flesta kunder är INTE så här. De är vänliga och kan bete sig. Tack och lov!