Citat:
Ursprungligen postat av
Kayana
Han verkar även fortsätta med att kalla judar för råttor som bor i sina råtthål och liknande gamla nazireferenser när fallet är på väg upp i högre instans. Resulterar inte detta i ett fängelsestraff så vet jag inte vad det är som krävs. Tidigare la han ut hur han mordhotade folk som kallade Musikboss för pedofil eller vad det nu handlade om för i hans huvud tror han väl att han hjälper till.
"Vill du dö" och liknande kommentarer. Hur länge ska man få hålla på utan konsekvens?
Det är veckovis han drar sitt hat mot folkslaget. I hans situation hade nog jag varit tyst om det. Om de inte har koll på honom inför stundande rättegångsdag den 10/12 så gör de ej sitt jobb. Han ska egentligen bara passera hovrätten till cellen.
Det som gjorde att han mordhotade tjejen från Falun som han nu lägger sin energi mot var egentligen bara att de tyckte olika. Han kväde meningar likt, "gå och häng dig" "jag vet var du bor, jag har folk som hittar dig" "gå och knulla din mamma" "gå och dö hora" Och sen ett par meningar om att hon förtjänade att dö.
Han säger även att han inte hatar kvinnor utan feminister, men när han blir arg så hatar han ändå kvinnor och drar alla kvinnor över samma kant.
https://www.tiktok.com/@ufohunterdamon6/video/7690316793637768470?lang=sv-SE
här är ett praktexempel på hans åsikter om det kvinnliga könet, han har ingen aning vad det handlar om, men han tycker att hon fötjänar att dränkas pga sitt kroppsspråk.
Ta exemplet när polisen gjorde tillslag hos hans granne, där stod han och filmade offer och poliser och skriker ut att han skyddar mannen. Han hade ingen aning om vad som hände utan var tvungen att skapa en konflikt på eget bevåg. Han älskar konflikter, men han är livrädd för att själv bli konfronterad, han vågar bara skrika på folk på avstånd där han säkert kan komma undan.
Men det finns en risk att det slår slint och han attackerar en kvinna för att hon råkar titta snett på honom.