2026-09-05, 11:04
Medlem
John.Walkers avatar
Förstår inte problemet?
Alla har varit med på det och inga elever inblandade?
Citera
2026-09-05, 11:12
Medlem
Soffpotatis1357s avatar
Ja, det hela är ju väldigt märkligt. Att medverkande tar med alkohol till skolans lokaler och även har sex där. Sen pratar kärringen runt om saken också som om det vore en helt normal bragd att skryta med. Sen när någon anmäler saken blir kärringen inte av med jobbet. Utan man gör en överenskommelse som betyder att hon blir utköpt för runt 750000 kr. Att sen inte heller kommentera saken när händelsen är ute. Inte mer än att inte ge några kommentarer eller detaljer och bara säga "det blev så" gällande pengarna. Har det förekommit hot från nymfomankärringen?
Citera
2026-09-05, 11:15
Medlem
Soffpotatis1357s avatar
Undrar vad anhöriga till alla inblandade känner nu. Att deras närmaste varit på sprit- och sexfest... Samt uppgiften här i tråden att vänsterprassel på skolan inte skulle vara något nytt...
Citera
2026-09-05, 11:35
Medlem
Soffpotatis1357s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swedenistani
Håller med soffpotatis. Mycket besynnerligt och skumt. Va i helevete köper man ut människan? varför.
Återigen only in mentalsjukhuset swedenistan.

Skolans lokaler är till för att lära ut kunskap och inte supa/knxlla (det får du göra hemma)!

Förresten är denna skolan någon form av 80% nysvenskar och 20% etniska svenskar?

Det jag faktiskt tänker är att kärringen har kommit med hot. Jag fick inga bra vibbar alls av henne och då är det enbart artiklarna, hennes egna bilder, videon och uppgifterna här inne jag baserar min känsla på. Jag ser en kärring som är mentalt instabil. Hon känns obehaglig.

Skolan ifråga, ja, det är inte några 80% etniska svenskar och inte är det 50-50 heller. Kanske inte 80-20, men kanske 70-30, 60-40, nånstans däremellan. Många etniska svenskar har flytt denna skola och har bytt till andra skolor.
Citera
2026-09-05, 11:43
Medlem
Bara jag som reagerar på att 75000 i månaden är en rätt hög lön för en kommunal chef?
Citera
2026-09-05, 11:44
Medlem
Man undrar ju lite om de köper ut henne för att hon inte ska börja berätta om vilka mer som var med på leken.
750000kr hade kanske kunnat användas bättre i Flen?
Citera
2026-09-05, 12:10
Medlem
Det här gör mig riktigt arg!!!

(Att det inte var jag! Killen har haft skitkul o fått betalt för det, o snart chef någon annanstans. Fantastiskt!)

Fan också!

Edit

Läste hela tråden. Vilken läckerbit till nymf!
Citera
2026-09-05, 12:19
Medlem
Christopher.s avatar
Lite sprit och sex är bra för hälsan, lite hälsofrämjande aktiviteter är väl bra att de gör efter skoltid.
Citera
2026-09-05, 12:42
Moderator
MrFishboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av John.Walker
Förstår inte problemet?
Alla har varit med på det och inga elever inblandade?

Problemet är att någon läckte ut uppgifterna, skulle vilja påstå att det här sker på många arbetsplatser, speciellt inom politik och förvaltning. Får jag gissa var det någon, antagligen kvinna, som inte blev inbjuden och därför spred uppgifterna.

(FB) Anställd hade efterfest med okända män i tingsrätten i Varberg

Alla vet att det är fel, kanske därför det inträffar. Om alla inblandade håller käft kan det fortgå.

(FB) Har ni haft sex på jobbet och isåfall hur?
Citera
2026-09-05, 13:05
Medlem
BombaySaphires avatar
Fram med namnet.
Citera
2026-09-05, 13:07
Medlem
Blåbärskungens avatar
Dom sparar pengar på att supa och festa i egna lokaler. Bra jobbat! Jävla gnäll.
Citera
2026-09-05, 13:19
Medlem
Soffpotatis1357s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Fram med namnet.

Finns redan i tråden. Men ok...

Car*lina Erikss*n

*=o
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera