2026-09-04, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MumsarMazarin
Ansiktet utåt för epadunken, Fröken Snusk, har tillsammans med Louise Andersson Bodin släppt en riktig disslåt om vänsterledaren Nooshi Dadgostar och egentligen om hela vänsternarrativet som rått i Sverige i decennier.

Några utdrag från låten:

Välkommen till Sverige, inget lagom längre
med Nooshi i spetsen blir vi svagare och sämre

Välkommen till Sverige där kultur är vänsterstyrt
om du tycker något annat kan det kosta dig så dyrt

Hon vill stänga kärnkraft, låta vindkraft lösa allt
men när vinden slutar blåsa blir det jävligt mörkt och kallt

Min favorit: "Om du frågar Nooshi.. då är en gärningsman en härlig man"

Låten presenterades i kanalen 100%, se uppträdandet nedan:

https://www.youtube.com/watch?v=2bAG1_MtsvA

Äntligen säger jag, en känd artist som inte slickar vänsterns röv för att få plats i tv-soffan. Det är vi inte bortskämda med. Kommer detta att ha någon effekt på valet i år eller nästa val då epa-kidsen får rösta? Ser vi början på ett avståndstagande från vänsternarrativet hos kändisar? Det börjar bli riktigt osexigt att vara vänster?

Människor med 6 tänder kvar i käften som frenetiskt försvarar människor med 8 motoryachter är en av de största politiska framgångarna i modern historia.😉
Citera
2026-09-04, 17:07
Medlem
santos_devilles avatar
Så jävla roligt att gubbarna på jobbet blandar ihop hon med brösten som var med på mello och den här nya snärtan.

Fan vad ball att någon som är med i mello vågar stå upp för oss säger Börje med knytt rygg, daglig smuts under naglarna, lös snus i hela käften och som inte fått löneförhöjning på 15 år och inte fått ligga på 30 år.

Att SD har blivit ett anti arbetarparti är fan skrämmande på riktigt. Och att sossarna går åt samma håll.
Citera
2026-09-04, 17:26
Medlem
EnCartes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bahusia55
Människor med 6 tänder kvar i käften som frenetiskt försvarar människor med 8 motoryachter är en av de största politiska framgångarna i modern historia.😉

Citat:
Ursprungligen postat av santos_deville
Så jävla roligt att gubbarna på jobbet blandar ihop hon med brösten som var med på mello och den här nya snärtan.

Fan vad ball att någon som är med i mello vågar stå upp för oss säger Börje med knytt rygg, daglig smuts under naglarna, lös snus i hela käften och som inte fått löneförhöjning på 15 år och inte fått ligga på 30 år.

Att SD har blivit ett anti arbetarparti är fan skrämmande på riktigt. Och att sossarna går åt samma håll.
Så ni tycker att man ska få fem våldtäkter för samma pris som en? Kanske den tandlösa, står på flickornas sida i den frågan. Men ni får fortsätta att spotta på andra och skapa era stereotyper av andra för att försöka håna dem. Men ni har väl fina tänder själva och kan spotta på dem som inte har det.

Var väl SD som la förslag om en tandvårdsreform som Maggan fräckt stal och presenterade som om man tänkt själva.
Citera
2026-09-04, 17:38
Medlem
Gefjons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnCarte
Så ni tycker att man ska få fem våldtäkter för samma pris som en? Kanske den tandlösa, står på flickornas sida i den frågan. Men ni får fortsätta att spotta på andra och skapa era stereotyper av andra för att försöka håna dem. Men ni har väl fina tänder själva och kan spotta på dem som inte har det.

Var väl SD som la förslag om en tandvårdsreform som Maggan fräckt stal och presenterade som om man tänkt själva.

Sent skall syndaren vakna...
Citera
2026-09-04, 17:47
Medlem
Wyrdkins avatar
Nån tillsatt slampa som suger kuk. Bry?
Citera
2026-09-04, 17:56
Avstängd
FallerIfallerAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bebbanburg
Och där satte du fingret för hela tråden. Dvs ett gäng vuxna/gamla gubbar som låtsas ha kunskap om EPA generationsmusik och vad som på verkar den målgruppen. Patetiskt.
Jag tillhör samma grupp och min patetiska killgissning är att någon fått bra betalt och gjort ett bra jobb som kommer skrålas ur var och varannan EPA framöver.

För mig är dålig musik just dålig, jag gillar inte rap heller men folk får lyssna på vad de vill!
Citera
2026-09-04, 18:00
Medlem
Denbredamittens avatar
Hoppas Louice gör en uppföljare till dängan "Analen" som hon sjöng tillsammans med Gozzi för några år sedan. Den var bra!
Citera
2026-09-04, 18:06
Medlem
Hon är ju anlitad för att göra SDs låt?
Citera
2026-09-04, 18:34
Medlem
Charles-Lyntons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denbredamitten
Hoppas Louice gör en uppföljare till dängan "Analen" som hon sjöng tillsammans med Gozzi för några år sedan. Den var bra!

Det är hon alltså? https://www.youtube.com/watch?v=oRTYAj_KZ_c

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/vast/efter-kritiken-har-upptrader-froken-snusk-med-jimmie-akesson

Vad ska man säga? Man vill ju inte surgubbemoralisera, men tack och lov så sjunger affärsmän som Gozzi på sista versen pga mer lättillgängliga AI-tjänster. Och kanske borde man moralfilosofera lite med tanke på åldern bland lyssnarna och med tanke på allt whinge-o-rama det har varit kring gangsterrapp de senaste åren.

(FB) 13-årig flicka ”såg äldre ut” – man i Dalarna frias från barnvåldtäkt (2026-09-01)
https://youtu.be/no9fXEh4paU?si=17iy_Q0J5YjWaIXj&t=2416
Citera
2026-09-04, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bystander20
Jo, det är det. Precis som Gozzi använt i princip i alla senaste låtar till fröken snusk. Vem som helst som haft något att göra med AI slop musik känner igen den typen av röst.

Din killgissning är dålig. Finns inget i den här låten som talar för att den skulle gå hem i de sammanhangen. Det klientelet lyssnar på Lasse stefanz remixer och annan typisk festmusik som Hojja.
Ingen har fått bra betalt och låten suger, Groomaren Gozzi har bara blivit desperat efter att han förlorat Felicia Eriksson och alla cash han drog in på henne.

Tja, jag kan inte argumentera för eller emot eftersom jag, liksom många i tråden, inte har en jäkla aning. Mitt svar blir bra, låt oss se de närmaste dagarna hur det går.
Citera
2026-09-04, 18:51
Medlem
SegerHelg88s avatar
Låter som AI slop. Hatar Rasmus Gozzi bakom hela fröken snusk skiten.

Efterblivet, talanglöst trams. Manipulerar lyssnarsiffror mm.
Citera
2026-09-04, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Terrorstorm
Förklara då gärna varför, förutom blattar som spelar skitdålig förortsrap från någon BMW, det är mest epa-dunk jag tvingas lyssna på här i Stockholm. Eller ligger vi också på landet?

Det gör ni definitivt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in