2026-09-04, 13:00
Medlem
Det låter som en AI genererad låt i suno, känner igen exakt hur texten genereras i låten. Jisses vilken dynga
Citera
2026-09-04, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Bra att högern fått sin egen artist. Enjoy.

Det är AI. Men AI gillas ju av SD, konstigt nog. Förstår nämligen inte hur en enda människa kan gilla AI-genererat innehåll någonstans, alltså verkligen gilla det. Men SD är AI-partiet, ytterligare en anledning att rösta bort dem.
Citera
2026-09-04, 13:18
Medlem
medelklassmans avatar
Kul grej och förutsägbart går kulturvänstern, recensenter och mainstreamcuckar omedelbart till attack och motorsågar allt😀

Det konstnärliga är en sideshow här - det handlar förstås om att bryta ner och utmana vänstertöntarnas narrativ att alla konstnärliga yrken och musiker är mainstream vänster och det är den enda rätta vägen mm
Och det lyckas ju detta alldeles utmärkt med
Utmana trångsyntheten och det förutbestämda narrativet i svenskt kulturliv och alla går bananas.

Well played!

Genom åren så är det tunt med artister och skådisar som på något sätt bryter med det torftiga vänster narrativet.
Wille Crafoord, Bengtzing Centerturne är väl några få jag kan erinra mig och förstås den storfjärtande Bert Karlsson.

Erik Zsigas bok "Popvänstern" drar ner brallorna på den hycklande musikeliten som skatteplanerar och bolagiserar sina vinster medans man flyr mångkultur och kommunala musikskolor.
Senast redigerad av medelklassman 2026-09-04 kl. 13:26.
Citera
2026-09-04, 13:22
Medlem
Creaturs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av medelklassman
Kul grej och förutsägbart går kulturvänstern, recensenter och mainstreamcuckar omedelbart till attack och motorsågar allt😀

Det konstnärliga är en sideshow här - det handlar förstås om att bryta ner och utmana vänstertöntarnas narrativ att alla konstnärliga yrken och musiker är mainstream vänster och det är den enda rätta vägen mm
Utmana trångsyntheten och det förutbestämda narrativet i svenskt kulturliv och alla går bananas.

Well played!

Genom åren så är det tunt med artister och skådisar som på något sätt bryter med det torftiga vänster narrativet.
Wille Crafoord, Bengtzing Centerturne är väl några få jag kan erinra mig och förstås den storfjärtande Bert Karlsson.

Erik Zsigas bok "Popvänstern" drar ner brallorna på den hycklande musikeliten som skatteplanenekatteplanerar och bolagiserar sina vinster medans man flyr mångkultur och kommunala musikskolor.
Erik Zsiga i all ära, men det var ju inte igår.
Citera
2026-09-04, 13:24
Moderator
Strix m/94s avatar
Citat:

Well played!

Erik Zsigas bok "Popvänstern" drar ner brallorna på den hycklande musikeliten som skatteplanenekatteplanerar och bolagiserar sina vinster medans man flyr mångkultur och kommunala musikskolor.

Ja, tricket är att få motståndarna att göra gratisreklam åt en. Det tycks som att Fröken Snusk lyckats göra det som SD gjort ett flertal gånger. Musikaliskt var det väl inget som står sig så länge, men som taktiskt drag är det rätt skickligt.
Citera
2026-09-04, 13:43
Medlem
Kvillebacken1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av casii
Jag som inte kan Epa-dunk.
Vem är den blonda härjade gamla skatan?
Namnet står ju där, men vad har hon för story?

Louise Andersson Bodin. En wt-skata från Grums i Värmland som tillhört Gozzis artiststall i över 10 år nu.

Queen of Epa-dunk kallades hon ett tag. Men jag gissar att den AI-producerade skräpmusiken går hem hos söndertatuerade sd-boomers.
Citera
2026-09-04, 13:51
Medlem
Citat:

Well played!

Erik Zsigas bok "Popvänstern" drar ner brallorna på den hycklande musikeliten som skatteplanerar och bolagiserar sina vinster medans man flyr mångkultur och kommunala musikskolor.

Vad härligt, då är alla glada och nöjda.

Alla som inte är SD-anhängare eller sverigevänner tycker det kul när SD och sverigevännerna gör pinsamma och småkorkade saker, och ni tycker att det var en genialisk pr-kupp som "bryter med det torftiga vänster narrativet" (vad det nu ska betyda).

Win-win!
Citera
2026-09-04, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Felix_
Nej med den är anti-vänster.

14 åringen:
Fröken snusk är antivänster, jag tycker om henne. Jag tycker lika dant.

18-åringen:
Hur i h-vete kunde jag gilla Fröken snusk när jag var 14?! Hon var ju extremt töntig och kass. Och hade hon inte någon AI-genererad antivänsterlåt inför förra valet? Då är jag vänster nu!
Citera
2026-09-04, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Korpen2000
Är det inte en skidmask/rånarluva? Eller ser jag så dåligt? Har inte sett några muslimska kvinnor i sådana.

Spelar det någon roll? Hennes skötare Rasmus Gozzi har tydligen bestämt att hon måste gå klädd så.
Citera
2026-09-04, 14:11
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LoveInAColdClimate
En sak du absolut inte är är någon som är på arbetarnas sida. Marcus Allard har helt rätt i att vänstern blivit ett transferiat som försörjs av skattemedel.
Typiskt att du häcklar fattiga människor samtidigt som du låtsas att du inte är på kapitalismens sida.
Det är nödvändigtvis inte pengar som WT är fattiga på.
Citera
2026-09-04, 14:13
Medlem
scraftys avatar
WT-högern har sin egna Zara Larsson, fast i rosa burka.
Citera
2026-09-04, 14:19
Medlem
Kan man sjunga om att slå Jimmie gul och blå så borde ju detta bara vara som mest lite fjantigt.

Kanske några yngre förmågor ändrar sin uppfattning om vänstern, men det går nog att räkna på en hand. Kommer dock bli en hit bland EPA-folket.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in