2026-09-03, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Västkustskt
Nej, det är moment22 igen.

Han kan inte vara en presidentkandidat för republikanerna och samtidigt vara en sån fara för Israel att de måste mörda honom.

Faktum är att vara en framtida presidentkanditat för Republikanerna är en garanti för inte vara en fara för Israel.
Han var en kommande president. Det var planen.
Citera
2026-09-04, 08:25
Medlem
Västkustskts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jumpingonthemoon
Han var en kommande president. Det var planen.
Det är möjligt, men isåfall var han inget problem för Israel.
Citera
2026-09-04, 08:28
Medlem
Citat:
Det är möjligt, men isåfall var han inget problem för Israel.
Jo han skulle blivit ett stort problem. Israel är helt beroende av USA och en president som går emot Israel undanröjs.
Citera
2026-09-04, 08:34
Medlem
Västkustskts avatar
Citat:
Jo han skulle blivit ett stort problem. Israel är helt beroende av USA och en president som går emot Israel undanröjs.
Fast en person kan inte bli en republikansk presidentkandidat om den går emot Israel.

Hur förklarar du det?
Citera
2026-09-04, 08:40
Medlem
Citat:
Fast en person kan inte bli en republikansk presidentkandidat om den går emot Israel.

Hur förklarar du det?
Han kunde väl blivit president för vilket parti som helst? Det börjar ju prats om att få bort tvåpartibluffen. Folk har tröttnat på skådespeleriet och att alla måste följa Israel.
Citera
2026-09-04, 08:59
Medlem
Västkustskts avatar
Citat:
Han kunde väl blivit president för vilket parti som helst? Det börjar ju prats om att få bort tvåpartibluffen. Folk har tröttnat på skådespeleriet och att alla måste följa Israel.
Nej, verkligen inte.

Enda chansen att bli president i USA är för republikanerna eller demokraterna och Kirk var konservativ och republican så han skulle aldrig få bli kandidat för demokraterna och han skulle inte få bli kandidat för republikanerna om han var ett så stort problem för israel att de var tvungen att mörda honom.

Det här dödar hela Israel-teorin om du tänker efter.
Citera
2026-09-04, 10:09
Medlem
Citat:
Nej, verkligen inte.

Enda chansen att bli president i USA är för republikanerna eller demokraterna och Kirk var konservativ och republican så han skulle aldrig få bli kandidat för demokraterna och han skulle inte få bli kandidat för republikanerna om han var ett så stort problem för israel att de var tvungen att mörda honom.

Det här dödar hela Israel-teorin om du tänker efter.
Jag är övertygad om att folk tröttnat på tvåpartibluffen. Och om dom inte har tröttnat så vet dom ännu mer vad som gäller nu efter mordet.
Citera
2026-09-04, 10:36
Medlem
Västkustskts avatar
Citat:
Jag är övertygad om att folk tröttnat på tvåpartibluffen. Och om dom inte har tröttnat så vet dom ännu mer vad som gäller nu efter mordet.
Det är totalt off topic.
Citera
2026-09-04, 10:39
Medlem
Citat:
Det är totalt off topic.
Det är ju du som lett det till OT. Jag förklarar varför jag tror att Israel var inblandade i mordet. Vill du inte veta så fråga inte.
Citera
2026-09-04, 10:54
Medlem
Västkustskts avatar
Citat:
Det är ju du som lett det till OT. Jag förklarar varför jag tror att Israel var inblandade i mordet. Vill du inte veta så fråga inte.
Jag har inte lett fram till nåt OT.

Du påstår att Kirk var en framtida president. Jag påstår att han kan inte vara det om han samtidigt är Israel-kritisk på en nivå att Israel tycker att han är en sån risk att han måste mördas.
Det är inte OT.

Ditt hopp till tvåpartisystemet är däremot det.
Citera
2026-09-04, 10:58
Medlem
rednaxela90s avatar
Citat:
I gruppchatten som Andrew Kolvet delade.
Du menar det som de uppvisat för att försöka förklara Charlie Kirks ståndpunkt och vad han skrev till dem inom TPUSA. Något som bara spädde på ännu fler teorier. En sådan som Candace kräver svar, men när hon får svar så är hon inte nöjd och fortsätter med sina anklagelser. Hon har tydligt en agenda som inte bara grundar sig i att gräva efter sanningen.
Citera
2026-09-04, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rednaxela90
Du menar det som de uppvisat för att försöka förklara Charlie Kirks ståndpunkt och vad han skrev till dem inom TPUSA. Något som bara spädde på ännu fler teorier. En sådan som Candace kräver svar, men när hon får svar så är hon inte nöjd och fortsätter med sina anklagelser. Hon har tydligt en agenda som inte bara grundar sig i att gräva efter sanningen.
Ja jag menar det som Charlie skrev i gruppchatten och som visar att han tänkte lämna den proisraeliska rörelsen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in