2026-08-31, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av No-R
Texten riktar sig mot det kriminella livet han levt och pga de tackar han gud att han inte åkt fast.
Håller med dig. Han borde inte ha varit ärlig och sagt att han tog lite på henne medan hon började svanka och gny som att hon gillade det. Men asme ville ju vara ärlig då det var ett förhör. Han gjorde helt tätt
Man får ljuga i förhör eftersom han inte gjorde det fick han 3 bast o stämplad som våldtäktsman iaf till hovrätten tar upp fallet
Citera
2026-08-31, 14:34
Medlem
Asme överklagade samma dag som domen, visste han att han skulle bli dömd?
Citera
2026-08-31, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TornstromMy
Överklagan lämnades in efter avslutad rättegång 😊
Citera
2026-08-31, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TornstromMy
Vilken korkad kommentar. Naturligtvis har hans försvar förberett en ev överklagan vid fällande dom
Citera
2026-09-01, 07:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av No-R
Överklagan lämnades in efter avslutad rättegång 😊
Samma dag. vilket jag skrev oxå, han visste att han fuckade upp, kuksugaren kristofer stahre trodde på frikännande
Citera
2026-09-01, 15:21
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Jag skriver inte det här för att försvara killen men när man läser tjejens vittnesmål så blir åtminstone jag lite fundersam kring att en sådan berättelse alltså anses som självupplevd, detaljrik, sammanhängande, fri från motsägelser och allt vad det nu är den ska vara för att den ska anses som trovärdig.

Den sak jag slås mest av är hur ofta hon inte kommer ihåg saker och det rör väl typ uteslutande saker som skulle kunna tala till hennes nackdel medans andra saker som är till hennes fördel kommer hon tydligt ihåg. Har upplevt samma sak när jag läst andra vittnesförhör.
Citera
2026-09-02, 08:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoaquinGuzman
Jag skriver inte det här för att försvara killen men när man läser tjejens vittnesmål så blir åtminstone jag lite fundersam kring att en sådan berättelse alltså anses som självupplevd, detaljrik, sammanhängande, fri från motsägelser och allt vad det nu är den ska vara för att den ska anses som trovärdig.

Den sak jag slås mest av är hur ofta hon inte kommer ihåg saker och det rör väl typ uteslutande saker som skulle kunna tala till hennes nackdel medans andra saker som är till hennes fördel kommer hon tydligt ihåg. Har upplevt samma sak när jag läst andra vittnesförhör.
Ja exakt. Det är vi många som reagerat över. Märkligt att kunna bli dömd på dom grunderna.
Citera
Igår, 08:19
Medlem
Ytterligare en dansbandssångare? Not, men en P3s guldgossar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här