2026-08-30, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av babyhime
Alltså för svenskar är det normalt i vår kultur att män och kvinnor kan umgås som vänner. Svenska män klarar av detta utan att våldta.
Okej. Läste du vad jag skrev. Hon följde med en neger till hotellrum. Inte en svensk. Jag antyder på att negrar vill knulla allt. Vi håller ju med varandra? Hon är en hora som följer med en neger. Alla vet vad dom vill.
Citera
2026-08-30, 23:19
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abzid
Okej. Läste du vad jag skrev. Hon följde med en neger till hotellrum. Inte en svensk. Jag antyder på att negrar vill knulla allt. Vi håller ju med varandra? Hon är en hora som följer med en neger. Alla vet vad dom vill.
Jävla idiotpåstående. En del är svin. Inget att hymla om men ditt uttalande är lika idiotiskt dom att säga att alla svendka män är pedofiler pga Anders Eklund mfl äckel.
Citera
2026-08-30, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chantre
Förundersökningsprotokoll, Fup och Dom finns i detta inlägg av upplysa.

(FB) Stockholm: Artist häktas för misstänkt våldtäkt under valborgsmässoafton (2026-05-23)

/Mod

Valborgsmässoafton ??? Varför står det 0523 i rubriken då ? Valborg brukar inträffa 0530 varje år!
Citera
2026-08-30, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
Valborgsmässoafton ??? Varför står det 0523 i rubriken då ? Valborg brukar inträffa 0530 varje år!
30 april? 0430?
Citera
2026-08-30, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av V-H
30 april? 0430?
Sorry 0430 menar jag såklart, men 0523 är väl fel iaf ?
Citera
2026-08-31, 00:02
Medlem
kraftfoders avatar
I nya singeln ”14” hör vi Asme visa upp sina förmågor. Över det snabba beatet switchar han snabbt mellan olika flows och tempon, och fokuserar starkt på låttext. Singeln är uppbyggd av Asmes olika upplevelser från tidpunkterna av en viss ålder, därav ”14” är en utav de. Historien bygger vidare och vid åldrarna ”16” och ”17” får vi höra hur livet tagit en annan riktning.
https://dopest.se/asme-foljer-upp-solokarriaren-med-singeln-14/

Man kan ju undra om hans erfarenheter inbegriper flickor i den åldern.
(Men BO är en vuxen kvinna enligt domen)
Citera
2026-08-31, 01:22
Medlem
Han häktades 2026-05-23. Bättre du låter bli att påpeka framöver.
Citat:

Ny rubrik vore på sin plats? Förslag: Rapparen Asme dömd till 3 års fängelse Stockholms TR för våldtäkt & ringa narkotikabrott (2026-04-30)
Senast redigerad av ickeskidakande 2026-08-31 kl. 01:37.
Citera
2026-08-31, 07:06
Medlem
Citat:
Han greps då
Citera
2026-08-31, 07:08
Medlem
BO hade en annan kk som var neger, har hon diagnoser tro?
Citera
2026-08-31, 08:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
BO hade en annan kk som var neger, har hon diagnoser tro?
Det stod väl nånstans i FUPEN att BO har diagnoser och tar medicin för detta och att hon ej bör dricka alkohol i samband med det? Nu var det ju även narkotika intaget av henne. Det stod även att hon råkat ut för detta innan , men att hon då valt att inte polisanmäla incidenten.
Citera
2026-08-31, 08:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av No-R
Det stod väl nånstans i FUPEN att BO har diagnoser och tar medicin för detta och att hon ej bör dricka alkohol i samband med det? Nu var det ju även narkotika intaget av henne. Det stod även att hon råkat ut för detta innan , men att hon då valt att inte polisanmäla incidenten.
Ja du ser, däremot är jag lite fundersam kring asmes texter speciellt i bungy jump där han tackar gud att han inte åkt fast, vad menar han lixom? sen borde han inte berättat att han gjort något med henne, de hade varit ord mot ord isf, jag tror han hade friats isf, nu berättade han o kolla vad som hände...
Hon verkar lite slampig om man kollar hennes insta och beteende.
Men det är sverige, största skämt landet!
Citera
2026-08-31, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TornstromMy
Ja du ser, däremot är jag lite fundersam kring asmes texter speciellt i bungy jump där han tackar gud att han inte åkt fast, vad menar han lixom? sen borde han inte berättat att han gjort något med henne, de hade varit ord mot ord isf, jag tror han hade friats isf, nu berättade han o kolla vad som hände...
Hon verkar lite slampig om man kollar hennes insta och beteende.
Men det är sverige, största skämt landet!
Texten riktar sig mot det kriminella livet han levt och pga de tackar han gud att han inte åkt fast.
Håller med dig. Han borde inte ha varit ärlig och sagt att han tog lite på henne medan hon började svanka och gny som att hon gillade det. Men asme ville ju vara ärlig då det var ett förhör. Han gjorde helt tätt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in