2026-09-02, 16:50
Medlem
Hon la ju upp en reel för inte länge sedan när hon kört dit några hantverkare, då skrev hon att hon en dag skulle vinterisolera huset och flytta dit permanent. Kanske det blir så när huset ska återuppbyggas?
Citera
2026-09-02, 18:04
Medlem
Isterbandsdoktorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kulinar
Så är det såklart. Anlagt är dock ett uppsåtsbrott, jag tror mer på likgiltighetsuppsåt.
Hon har helt enkelt varit mer än lovligt korkad.

En lös skruv? Nej, hon har uppenbart en hel kanot av lösa skruvar.

Får i intrycket att hon försöker ”förvirra” polisen med sina hypoteser.
Sedan att hon skriver att hon hjälper till i polisarbetet är en stor röd flagga.

Skall bli intressant att följa.
Citera
2026-09-02, 18:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Isterbandsdoktorn
Får i intrycket att hon försöker ”förvirra” polisen med sina hypoteser.
Sedan att hon skriver att hon hjälper till i polisarbetet är en stor röd flagga.

Skall bli intressant att följa.

Naturligtvis försöker hon förvirra polisen men främst allmänheten om vad som faktiskt hänt.
Hon lever i en filterbubbla där hon tror att inlägg på instagram ska rädda henne.
Så funkar det såklart inte. Hon kommer att straffas för sitt ansvarslösa beteende oavsett hur mycket hon grinar på instagram.
Citera
2026-09-02, 18:40
Medlem
Hon är verkligen en otroligt motbjudande individ.

Hon går igång på att hon tror det är någon intern grej bland yngre på Stureplan att sätta på henne. Hon har verkligen en fetisch för yngre killar. Vissa är inte särskilt mycket äldre än hennes äldsta son.

https://podme.com/se/avsnitt/12935709/
Senast redigerad av Treschow 2026-09-02 kl. 18:44.
Citera
2026-09-02, 21:44
Medlem
shinystars avatar
Katrins hus och Bingos hus ligger bredvid varandra ön i Stockholms skärgård. Katrin och Bingo köpte Katrins hus tillsammans när de var ihop, och när de särade på sig köpte Bingo huset bredvid.

Emelie från Badrumsskåpet gjorde nyss ett hemma hos hos Bingo och 35:50 in visas båda husen från en drönare. Filmat nu i sommar!

https://youtu.be/cUtdqMICJUk?si=mX_InBzT951t6mKZ
Citera
2026-09-02, 23:03
Medlem
B´stards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Hon är verkligen en otroligt motbjudande individ.

Hon går igång på att hon tror det är någon intern grej bland yngre på Stureplan att sätta på henne. Hon har verkligen en fetisch för yngre killar. Vissa är inte särskilt mycket äldre än hennes äldsta son.

https://podme.com/se/avsnitt/12935709/

De hagmaxxar väl (delvis drivet av att könsfördelningen bland yngre är helt fucked p.g.a invandringen så därför återstår bara äldre kvinnor)
Citera
2026-09-03, 01:15
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Jag saknar tiden innan sociala medier. Måste denna jävla kossa dela med sig av precis allting som händer i hennes tragiska liv?

Vem fan vill ha sex med denna kvinna? Jag antar att det verkligen är kåta 20-åringar hon möter på Stureplan när hon är barnfri, dyngrak och vill lufta sin polska fitta. Detta har hon berättat om tidigare, yngre killar, alltså.

Finns väl fan ingen i hennes ålder som skulle vilja stadga sig med denna häxa?

Se bara på hennes relationer, alla har ju tagit slut. Alex Schulman, Bingo Rimér, Alexander Klingstedt. They all ran away. Undrar varför?

P-stav i fittan som inte kan tas ut:

https://gofile.io/d/YZVS0q4m

Din troglodyt. P-stav sätter man i armen.

Men ja, Katrin verkar fett jobbig att leva tillsammans med. Men det är väl inte hennes fel (förmodar jag) att hennes fina sommarhus brändes ner. Tråkigt.
Citera
2026-09-03, 06:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Din troglodyt. P-stav sätter man i armen.

Men ja, Katrin verkar fett jobbig att leva tillsammans med. Men det är väl inte hennes fel (förmodar jag) att hennes fina sommarhus brändes ner. Tråkigt.
Spiral var det. Jag skrev fel.

Nja. Polisen, har vad jag förstår, inlett en förundersökning om allmänfarlig vårdslöshet, då misstänker man att någonting inte har gått rätt till.

Vi får se vad det hela resulterar i, men med tanke på att Katrin ville anmäla polisen för "tjänstefel" så är det någonting som är väldigt suspekt i denna historia.
Senast redigerad av Treschow 2026-09-03 kl. 06:34.
Citera
2026-09-03, 06:47
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Spiral var det. Jag skrev fel.

Nja. Polisen, har vad jag förstår, inlett en förundersökning om allmänfarlig vårdslöshet, då misstänker man att någonting inte har gått rätt till.

Vi får se vad det hela resulterar i, men med tanke på att Katrin ville anmäla polisen för "tjänstefel" så är det någonting som är väldigt suspekt i denna historia.

Ja jag läste det. Förstår inte varför hon blandar sig i, säger att hon utför "polisarbete".
"Det är bättre att hålla tyst och låta folk tro att man är idiot, än att öppna munnen och undanröja alla tvivel.”
Citera
2026-09-03, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Ja jag läste det. Förstår inte varför hon blandar sig i, säger att hon utför "polisarbete".
"Det är bättre att hålla tyst och låta folk tro att man är idiot, än att öppna munnen och undanröja alla tvivel.”

Är benägen att hålla med. Det blir lite patetiskt och suspekt när K som icke yrkesverksam inom polisiärt arbete går ut med diverse information istället för att i det tysta bara låta det ha sin gång.
Citera
2026-09-03, 19:24
Medlem
Rikskrim08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
Är benägen att hålla med. Det blir lite patetiskt och suspekt när K som icke yrkesverksam inom polisiärt arbete går ut med diverse information istället för att i det tysta bara låta det ha sin gång.

Ja, hon gör allt fel. Framstår som väldigt skyldig. Frågan är bara hur det hela har gått till
Citera
2026-09-04, 05:52
Medlem
Bedrägeri, nja, så dum är hon inte. Eller? Extremt svårt att dölja att en brand är anlagd. Till och med grovt kriminella skyr den typen av brott. Det vill till att anlita en vass expert för att ha en chans att komma undan.

Är ingen brandingenjör men på bilder ser det ut som branden började på utsidan. En gissning är att det eldats eller ägnats åt något brandfarligt på tomten nära husfasaden. Att polisen utreder vårdslöshet tyder också på det.

Att Katrin lägger sig i utredningen är nog för att försvara sig mot det polisen misstänker i nuläget. Jag förstår henne i så fall. Det är ju en ganska naturlig reaktion, även om det möjligen ligger nära rättshaveri.

Fast man ska ju inte säga inte, men krävs jävligt mycket av dumhet för att försöka sig på bedrägeri av typen elda upp sommarhus. Sedan påfrestningen för en själv och anhöriga, nja, nä.
Senast redigerad av Bremerlyckan 2026-09-04 kl. 06:26.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in