2026-08-31, 14:33
Medlem
Det här var mycket intressant tycker jag!

Reagerade också på att Katrins lägenhet i stan är en hyresrätt? Och att Karl Wessel är registrerad på adressen. Antar att det är han som äger lägenheten. Hennes enda tillgång är huset på Risholmen.

Förstår fortfarande inte riktigt hur en eventuell anlagd brand ska lösa hennes ekonomiska problem? Trots renoveringsbehov och problem som parkslide så hade väl huset och tomten gått för några miljoner?

Citat:
Ursprungligen postat av Nick8080
En lite märklig grej som jag inte sett någon skriva om här.

Jag såg en story från Katrin ganska nyligen innan branden där hon visade en stor växt på landet precis vid altanen och grunden, och frågade om hjälp med att få bort den. Reagerade redan då på att det såg väldigt mycket ut som parkslide.

Parkslide är ju en invasiv art och ett riktigt helvete att bli av med, och just vid äldre hus kan det bli extra besvärligt. Rötterna kan ta sig in i befintliga sprickor och svagheter i gamla grunder och murverk och förvärra skadorna. Har man den precis intill huset kan det alltså bli ett rätt omfattande och dyrt problem.

Och så brinner hela huset ner bara några dagar senare…

Någon mer som såg storyn eller har en skärmdump? Hade varit intressant att se exakt när hon la upp den och om det faktiskt var parkslide.
Citera
2026-08-31, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av googoogaga69
Det här var mycket intressant tycker jag!

Reagerade också på att Katrins lägenhet i stan är en hyresrätt? Och att Karl Wessel är registrerad på adressen. Antar att det är han som äger lägenheten. Hennes enda tillgång är huset på Risholmen.

Förstår fortfarande inte riktigt hur en eventuell anlagd brand ska lösa hennes ekonomiska problem? Trots renoveringsbehov och problem som parkslide så hade väl huset och tomten gått för några miljoner?

Vi har pratat om det tidigare i tråden. Wessel dök upp på adressen långt senare.

Huset, och därmed lägenheten, ägs av fastighetsbolaget Stockholmia.
https://stockholmia.se/vara-fastigheter/
Citera
2026-08-31, 16:26
Medlem
Nu leker hon polis oxå. Vanlig polis hade tydligen fel. Kolla hennes instagram story
Citera
2026-08-31, 19:46
Medlem
Nu njuter hon av all uppmärksamhet hon får, ” har fått 14 miljoner visningar på mitt Instagram just nu, har inte Sverige typ 10 miljoner invånare 🤔 ”
Citera
2026-08-31, 19:58
Medlem
MachoAlgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cxx
Hur kan man ens uttrycka sig så där? Du borde skämmas!

Vad? Då hade kanske huset kunnat räddas.
Citera
2026-08-31, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Advokado123
Nu leker hon polis oxå. Vanlig polis hade tydligen fel. Kolla hennes instagram story
Har polisen misstänkt henne för bedrägeri?
Citera
2026-09-01, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Advokado123

Hon beter sig märkligt. Det har bara gått några dagar sen branden, och nu har hon själv tagit på sig rollen som utredare verkar det som och anser att någon begått tjänstefel.

En brandteknisk undersökning kan ta tid. Oftast flera månader. Om det inte var helt uppenbart vad som orsakade branden så krävs det en fullständig teknisk undersökning på plats. Sen kommer troligtvis försäkringsbolaget med sina experter påbörja en egen teknisk undersökning. Misstänker någon brott, kan det ta år.

Om mitt hus skulle brinna ned är det väl rimligt att anta att det orsakats av något elfel. Katrin undrar om någon vill mörda henne. Märkligt uttalande såvida hon inte känt sig hotad av någon.
Citera
2026-09-01, 15:21
Medlem
Jaa, någonting luktar verkligen surt här.

https://www.expressen.se/noje/katrin-zytomierskas-nedbrunna-hus-utreds-av-polis/
Citera
2026-09-01, 15:34
Medlem
Jag saknar tiden innan sociala medier. Måste denna jävla kossa dela med sig av precis allting som händer i hennes tragiska liv?

Vem fan vill ha sex med denna kvinna? Jag antar att det verkligen är kåta 20-åringar hon möter på Stureplan när hon är barnfri, dyngrak och vill lufta sin polska fitta. Detta har hon berättat om tidigare, yngre killar, alltså.

Finns väl fan ingen i hennes ålder som skulle vilja stadga sig med denna häxa?

Se bara på hennes relationer, alla har ju tagit slut. Alex Schulman, Bingo Rimér, Alexander Klingstedt. They all ran away. Undrar varför?

P-stav i fittan som inte kan tas ut:

https://gofile.io/d/YZVS0q4m
Senast redigerad av Treschow 2026-09-01 kl. 15:38.
Citera
2026-09-01, 15:57
Avstängd
carlv0nlinnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Jaa, någonting luktar verkligen surt här.

https://www.expressen.se/noje/katrin-zytomierskas-nedbrunna-hus-utreds-av-polis/
Kan man tolka det som att polisen riktat misstankar mot henne och att hon gör sin egen utredning för att motbevisa dem? Jag tror inte hon är så dum att hon anlagt branden, men det skulle kunna vara tal om sån oaktsamhet att försäkringen inte ersätter henne.
Citera
2026-09-01, 16:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av carlv0nlinne
Kan man tolka det som att polisen riktat misstankar mot henne och att hon gör sin egen utredning för att motbevisa dem? Jag tror inte hon är så dum att hon anlagt branden, men det skulle kunna vara tal om sån oaktsamhet att försäkringen inte ersätter henne.

Naturligtvis är det hon som är föremål för utredningen. Hon har klantat sig fast hon borde vetat bättre = brand = allmänfarlig vårdslöshet.
Att hon som vanligt sitter och grinar på sitt Instagramkonto om tjänstefel är såklart bara för att hon vill skylla ifrån sig
Citera
2026-09-01, 17:06
Medlem
Hon måste nog vara Sveriges vidrigaste F-kändis, tål inte ens hennes jobbiga röst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in