2026-09-04, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvettigArab
SD uppger att tjänstemannen inte är i tjänst för tillfället och inte kommer vara det på ett tag.

Så lägligt då att Polina inte är i tjänst och inte går att nå.

Jävla snack från SD tomtar om att ha rent mjöl i påsen, stå för va man gjort osv. Ingen politiker lever som de lär det är tydlig.

Hade SD varit rakryggade så hade naturligtvis Polina varit tillgänglig för medias frågor och inte bortgömd.

Med det så har hon i princip avslöjats som spion. Verkar för otroligt men kan hon ha tjänstgjort som dubbelspion i.o.m SÄPO:s ointresse för henne och det snart 10 år tillbaka i tiden?
Citera
2026-09-04, 00:17
Medlem
Expo skiter på sig nu!
Utan vänsterns bidrag blir dessa terrorister snart arbetslösa.
Expo bättre kan ni! Det ni skrev om nu var bara trams 🤣🤣🤣🤣
Citera
2026-09-04, 00:24
Medlem
Det här gick inte som vänstern hade hoppats på haha
Citera
2026-09-04, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av songline
Är du helt dum i huvudet? Hur många inom försvaret röstar på SD och vad säger de om att vänslas med fienden, tror du?

Jag tror att väldigt många inom försvaret röstar på SD. Dom vill ha ett svenskt Sverige. Högsta hönsen röstar på S eller M.
Det verkar numera som den kvinnliga "tjänstemannen" är emot Putinregimen. Enligt SD jobbar hon inte just nu.
Citera
2026-09-04, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvettigArab
Samtidigt ska man ha klart för sig att detta är nåt de hållit på. Ingen överraskning att de går ut med detta exakt 10 dagar innan valet för mesta möjliga effekt. Och troligtvis portionerar man ut mer närmsta dagarna för maximal effekt och för att de inte bara ska dö ut. Även om jag verkligen inte sympatiserar med Expo så antar jag att det är så de kommer jobba. Åkesson kommer ha röven full fram till valet att svara på frågor om detta. Stesolidburkarna kommer komma fram igen för benzotorsken Åkesson

Nej jag såg dom intervjuade Jimmie, vet inte om det var SVT eller en kvällsblaska. Jimmie var helt lugn, gjorde inga motangrepp och sade bara att dom skall titta på detta men jag uppfattade också det som att det inte var bråttom.
Jimmie är stark i sådana situationer och han drömmer nog sköna drömmar om Simonas kram.
Citera
2026-09-04, 00:37
Medlem
SvettigArabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Nej jag såg dom intervjuade Jimmie, vet inte om det var SVT eller en kvällsblaska. Jimmie var helt lugn, gjorde inga motangrepp och sade bara att dom skall titta på detta men jag uppfattade också det som att det inte var bråttom.
Jimmie är stark i sådana situationer och han drömmer nog sköna drömmar om Simonas kram.

Han blev intervjuad i Rapport (i allafall i sena Rapport)

Han höll väl sig lugn, men sade ju samtidigt att "det finns uppgifter i denna artikeln som jag tar på största allvar".

Så inte skrattar han bort det som totalt nonsens som vissa SD sympatisörer i tråden gör.
Citera
2026-09-04, 00:37
Medlem
Från artikeln:
[Polina Malabergs] väg till svenskt uppehållstillstånd gick, enligt en källa till Expo, genom ett skenäktenskap. Och sex år senare, i februari 2012, beviljades hon svenskt medborgarskap. Malaberg har hon inte alltid hetat. Två år efter att hon fått svenskt medborgarskap byter hon enligt skatteverket sitt ryska efternamn ”Malashevich” till det försvenskade Malaberg.
[Polina Malabergs] syster [Valeria Malashevich] och mamma bor i Ryssland. Under 2023 släppte hon personligen sin syster innanför riksdagens skalskydd. Systern är rysk medborgare och anställd som VIP-ansvarig vid Alfa-Bank, Rysslands största privata bank, som belagts med omfattande sanktioner av bland annat USA, Storbritannien och EU och beskrivs i granskningar som en institution med nära band till den ryska regimen.
Illa nog att en rysk medborgare arbetar som sakkunnig i Konstitutionsutskottet, hon släpper in sin ryska syster också. Jag fattar inte vad man som "nationalist light" skall rösta på i valet. V och MP vill man inte släppa fram därmed är även S uteslutet. Som någon tidigare skrev: C eller blankröst.
Citera
2026-09-04, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Jag tror att väldigt många inom försvaret röstar på SD. Dom vill ha ett svenskt Sverige. Högsta hönsen röstar på S eller M.
Det verkar numera som den kvinnliga "tjänstemannen" är emot Putinregimen. Enligt SD jobbar hon inte just nu.
Nå, det kommer väl att visa sig de närmaste dagarna. Att hon skrivit att Ryssland måste få försvara sig och att de flesta i östra Ukraina vill tillhöra Ryssland gör henne i mina ögon till ett rysstroll. Även Gellerbrant är en misstänkt figur och en black om foten för Sverige internationellt.
Citera
2026-09-04, 00:42
Medlem
SvettigArabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skewie
Från artikeln:
[Polina Malabergs] väg till svenskt uppehållstillstånd gick, enligt en källa till Expo, genom ett skenäktenskap. Och sex år senare, i februari 2012, beviljades hon svenskt medborgarskap. Malaberg har hon inte alltid hetat. Två år efter att hon fått svenskt medborgarskap byter hon enligt skatteverket sitt ryska efternamn ”Malashevich” till det försvenskade Malaberg.
[Polina Malabergs] syster [Valeria Malashevich] och mamma bor i Ryssland. Under 2023 släppte hon personligen sin syster innanför riksdagens skalskydd. Systern är rysk medborgare och anställd som VIP-ansvarig vid Alfa-Bank, Rysslands största privata bank, som belagts med omfattande sanktioner av bland annat USA, Storbritannien och EU och beskrivs i granskningar som en institution med nära band till den ryska regimen.
Illa nog att en rysk medborgare arbetar som sakkunnig i Konstitutionsutskottet, hon släpper in sin ryska syster också. Jag fattar inte vad man som "nationalist light" skall rösta på i valet. V och MP vill man inte släppa fram därmed är även S uteslutet. Som någon tidigare skrev: C eller blankröst.

Jag röstar på KD och hoppas på mittenregering med S C och KD. Vill varken att Mp, V eller SD får nåt inflytande. De två förstnämnda är massinvandringspartier och SD vurmar för Juden, Ryssen och för övervakningssamhälle.
Citera
2026-09-04, 00:43
Medlem
Förr hade vi Ryssens agenter i Vänsterpartiet Kommunisterna; nu har de gjutit in sig i Sverigedemokraterna. Aldrig blir vi av med asen...
Citera
2026-09-04, 00:48
Medlem
Varför i helvete drar sig proryssar till Sverigedemokraterna? Vänsterpartiet är ett mer lämpligt parti för dom då V kryllar av anti-nato och anti-väst muslimer som hellre stödjer Palestina och regimen i Iran än Sverige.
Citera
2026-09-04, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skewie
Kanske inte C om man är ”nationalist light” eftersom de vill öka invandringen och höja antal kvotflyktingar till skillnad från S som är för en stram invandringspolitik.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/d4PnjO/har-ar-partiernas-forslag-om-invandringen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in