Så sjukt bra låt!!
Fler och fler gillar SD, Jan Emanuel, Alfvén och Carl Eos inlägg på Facebook mm.
Den arbetande, laglydiga medborgarens framtid ser ljus ut.
Socfall och kriminella era liv blev precis lite jobbigare.
Ansiktet utåt för epadunken, Fröken Snusk, har tillsammans med Louise Andersson Bodin släppt en riktig disslåt om vänsterledaren Nooshi Dadgostar och egentligen om hela vänsternarrativet som rått i Sverige i decennier.
Några utdrag från låten:
Välkommen till Sverige, inget lagom längre
med Nooshi i spetsen blir vi svagare och sämre
Välkommen till Sverige där kultur är vänsterstyrt
om du tycker något annat kan det kosta dig så dyrt
Hon vill stänga kärnkraft, låta vindkraft lösa allt
men när vinden slutar blåsa blir det jävligt mörkt och kallt
Min favorit: "Om du frågar Nooshi.. då är en gärningsman en härlig man"
Låten presenterades i kanalen 100%, se uppträdandet nedan:
Äntligen säger jag, en känd artist som inte slickar vänsterns röv för att få plats i tv-soffan. Det är vi inte bortskämda med. Kommer detta att ha någon effekt på valet i år eller nästa val då epa-kidsen får rösta? Ser vi början på ett avståndstagande från vänsternarrativet hos kändisar? Det börjar bli riktigt osexigt att vara vänster?
Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
En "känd artist" som ingen vet vem hon är kan väl sjunga vad som helst, hur många bryr sig?
Jag fattar inte???
Fröken snusk, Felicia är ju inte längre snusk. Som jag förstått det är Fröken snusk ett varumärke likt Dolly Style. Den nya personen som är Fröken snusk, är det hennes privata åsikter eller ägarnas??
Fröken snusk, Felicia är ju inte längre snusk. Som jag förstått det är Fröken snusk ett varumärke likt Dolly Style. Den nya personen som är Fröken snusk, är det hennes privata åsikter eller ägarnas??
Bra poäng. Är detta inte hon som var med i melodifestivalen? Är det ersättaren som hoppade in när orginalet hoppade av?
Skulle förklara en del. Jag tyckte det var lite småkonstigt att fröken snusk skulle stötta SD iom att hon varit ganska uttalad motståndare till folkmordet på palestinierna medens Jimmie rider Bibi som en dalahäst.
Bra poäng. Är detta inte hon som var med i melodifestivalen? Är det ersättaren som hoppade in när orginalet hoppade av?
Skulle förklara en del. Jag tyckte det var lite småkonstigt att fröken snusk skulle stötta SD iom att hon varit ganska uttalad motståndare till folkmordet på palestinierna medens Jimmie rider Bibi som en dalahäst.
Det måste vara den nya tjejen. Men är det den nya tjejen eller ägarna till varumärket? Eller båda två?
Ägarna måste ju vara med på det i alla fall. Annars hade det aldrig skett.
Det måste vara den nya tjejen. Men är det den nya tjejen eller ägarna till varumärket? Eller båda två?
Ägarna måste ju vara med på det i alla fall. Annars hade det aldrig skett.
Nu är inte jag nån Fröken Snusk historiker men blev det inte bråk och avhopp just för att hon hade en egen vilja och inte lät ägaren bestämma allt? Isf skulle jag tippa på att ägaren inte gör om samma misstag igen utan värvar nån som är lättare att styra = förmodligen ägarens åsikter.
Nu är inte jag nån Fröken Snusk historiker men blev det inte bråk och avhopp just för att hon hade en egen vilja och inte lät ägaren bestämma allt? Isf skulle jag tippa på att ägaren inte gör om samma misstag igen utan värvar nån som är lättare att styra = förmodligen ägarens åsikter.
Tjejen får definitivt inte göra såna tydliga ställningstaganden på egen hand iaf. Så ägarna måste ju i alla fall tycka så.
Om hon sedan delar åsikten eller inte är intressant.
Det här är ju väldigt målgruppsanpassat, SD och Epadunk har ju exakt samma målgrupp. Unga män på landet.
Citat:
Ursprungligen postat av MumsarMazarin
Ansiktet utåt för epadunken, Fröken Snusk, har tillsammans med Louise Andersson Bodin släppt en riktig disslåt om vänsterledaren Nooshi Dadgostar och egentligen om hela vänsternarrativet som rått i Sverige i decennier.
Några utdrag från låten:
Välkommen till Sverige, inget lagom längre
med Nooshi i spetsen blir vi svagare och sämre
Välkommen till Sverige där kultur är vänsterstyrt
om du tycker något annat kan det kosta dig så dyrt
Hon vill stänga kärnkraft, låta vindkraft lösa allt
men när vinden slutar blåsa blir det jävligt mörkt och kallt
Min favorit: "Om du frågar Nooshi.. då är en gärningsman en härlig man"
Låten presenterades i kanalen 100%, se uppträdandet nedan:
Äntligen säger jag, en känd artist som inte slickar vänsterns röv för att få plats i tv-soffan. Det är vi inte bortskämda med. Kommer detta att ha någon effekt på valet i år eller nästa val då epa-kidsen får rösta? Ser vi början på ett avståndstagande från vänsternarrativet hos kändisar? Det börjar bli riktigt osexigt att vara vänster?