2026-09-01, 11:39
Medlem
GeleZachas avatar
Ska inte ljuga, "Hårda vägen" som Alex släppte precis var rätt najs, hans gamla stil liksom
Citera
2026-09-03, 22:17
Medlem
geek12s avatar
Har Alex börjat punda igen?
Citera
2026-09-03, 23:15
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av geek12

Har han någonsin slutat.
Citera
2026-09-03, 23:27
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Har han någonsin slutat.

Haha det är sant! Men tänkte han var aktiv på YT och betedde sig normalt ändå. Även om han kanske inte var helt drogfri emellanåt, men han såg ändå ut att må bra, nu verkar han umgås med pundare igen bara och hans blick är annorlunda mot tidigare.
Citera
2026-09-04, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GeleZacha
Ska inte ljuga, "Hårda vägen" som Alex släppte precis var rätt najs, hans gamla stil liksom
Håller med.
Citera
2026-09-04, 05:24
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Han har nog ångest över att han snart ska krypa in igen och därmed trillat tillbaka.

Synd att han har så svårt att hitta en balans. Han är verkligen en kåkfarare personifierad.
Citera
2026-09-07, 16:24
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Haha Alex håller tal mot SD, han säger att anhöriga kommer att ryka och att SD inte vill ha blattar i Sverige.

Var ju inte så länge sedan han var och kn*llade med Paow som nu har ändrat sitt användarnamn till SDPaow.

Alex är väldigt full av dubbelmoral, han har sex med henne och de spelar in content på OF vilket genererar pengar till honom men också till henne så att hon kan kampanja för SD.

Det är han själv som är delaktig i om anhöriga måste lämna Sverige på grund av SD.
Citera
2026-09-07, 21:41
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
Haha Alex håller tal mot SD, han säger att anhöriga kommer att ryka och att SD inte vill ha blattar i Sverige.

Var ju inte så länge sedan han var och kn*llade med Paow som nu har ändrat sitt användarnamn till SDPaow.

Alex är väldigt full av dubbelmoral, han har sex med henne och de spelar in content på OF vilket genererar pengar till honom men också till henne så att hon kan kampanja för SD.

Det är han själv som är delaktig i om anhöriga måste lämna Sverige på grund av SD.
Funkar det verkligen så att Alex tjänar pengar på att han gjort content-filmer med SDPaow?

Jag tror det är lite tveksamt att Alex skrev några avtal med SDPaow som ger honom någon split på inkomsterna.
Citera
2026-09-07, 21:50
Medlem
XtraXs avatar
Ska han alltså ha gjort erotiskt material tillsammans med Paow, det tror jag på när jag ser det.
Citera
2026-09-07, 22:55
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursprungligen
Funkar det verkligen så att Alex tjänar pengar på att han gjort content-filmer med SDPaow?

Jag tror det är lite tveksamt att Alex skrev några avtal med SDPaow som ger honom någon split på inkomsterna.

Han fick pengar men förmodligen fick hon mer pengar så han är indirekt sponsor för SD

Citat:
Ska han alltså ha gjort erotiskt material tillsammans med Paow, det tror jag på när jag ser det.

Jag såg på Snapchat hur de kramades och gullade och han bar runt henne i famnen och de gjorde PR för sina videos på OF.
Citera
2026-09-07, 23:00
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
Han fick pengar men förmodligen fick hon mer pengar så han är indirekt sponsor för SD

Jag såg på Snapchat hur de kramades och gullade och han bar runt henne i famnen och de gjorde PR för sina videos på OF.

Vilken jäkla freakshow om det faktiskt stämmer, hade dock varit kul o se.
Citera
2026-09-08, 01:18
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Vilken jäkla freakshow om det faktiskt stämmer, hade dock varit kul o se.

Tyckte det räckte gott och väl att se förspelet till en freakshow.
Alex som till hälften är från Gambia och den äckliga gamla kärringen Paow.

Nej tack till det.

Man kan undra om han ångrar sig nu dels för att han hjälper SD och dels för att hon är Haram med flera tusen i body count.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in