2026-09-03, 20:21
Medlem
Offerviljas avatar
Fredrik Vejdeland från Nordiska motståndsrörelsen (NMR) och Gustav Kasselstrand från Alternativ för Sverige (AFS) är ju de två bästa ledarna i det här landet. Men Markus Allard och Jimmie Åkesson då... Nej, sluta, man orkar liksom inte. Håll bara käften, svenne. Om vi kopplar bort t.ex. "taktikröstning" och allt sådant där trams, vem av dessa herrar (mycket tjusiga herrar också) är vettigast och bäst enligt er?

När har ni sett Fredrik Vejdeland varit som bäst?
När har ni sett Fredrik Vejdeland varit som sämst?

När han ni sett Gustav Kassestrand varit som bäst?
När har ni sett Gustav Kasselstrand varit som sämst?

Vilken är er nationella favoritledare av Fredrik Vejdeland och Gustav Kasselstrand?
2026-09-03, 20:26
Medlem
De är ju WT båda två
2026-09-03, 20:42
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Fredrik Vejdeland från Nordiska motståndsrörelsen (NMR) och Gustav Kasselstrand från Alternativ för Sverige (AFS) är ju de två bästa ledarna i det här landet. Men Markus Allard och Jimmie Åkesson då... Nej, sluta, man orkar liksom inte. Håll bara käften, svenne. Om vi kopplar bort t.ex. "taktikröstning" och allt sådant där trams, vem av dessa herrar (mycket tjusiga herrar också) är vettigast och bäst enligt er?

När har ni sett Fredrik Vejdeland varit som bäst?
När har ni sett Fredrik Vejdeland varit som sämst?

När han ni sett Gustav Kassestrand varit som bäst?
När har ni sett Gustav Kasselstrand varit som sämst?

Vilken är er nationella favoritledare av Fredrik Vejdeland och Gustav Kasselstrand?

Vejdeland.
2026-09-03, 20:49
Medlem
.Repressaliers avatar
Jag gillade Vejdelands tal som han höll den 30 september i Göteborg 2017, när vi likt kreatur blev invallade på en liten triangulär bit gräsmatta, precis utanför Lisebergsstationen. Jag kommer inte ihåg någonting från talet, och anledningen till att jag gillade talet kanske bara var för att jag var på plats.

Kasselstrand har jag aldrig hört tala på plats. Men jag är hyfsat säker på att jag skulle uppskatta Vejdeland mer än Kasselstrand, men då främst för att jag står Vejdeland betydligt närmare rent politiskt än jag gör Kasselstrand.
2026-09-03, 20:58
Medlem
Crabbofixs avatar
Vejdeland ser ju maskulin ut, har skägg och rutig skjorta.
Kasselstrand ser ut som nån 80-tals yuppie.
2026-09-03, 21:00
Medlem
.Repressaliers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabbofix
Vejdeland ser ju maskulin ut, har skägg och rutig skjorta.
Kasselstrand ser ut som nån 80-tals yuppie.

Detta är sant.
Kasselstrand påminner mig om den mörtaxlade Kristersson medan Vejdeland ser ut så som en man bör göra.
2026-09-03, 21:00
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 16266
De är ju WT båda två
Som vanligt ingen punkt. På vilket vis är Fredrik Vejdeland och Gustav Kasselstrand WT? Varför använder ni antinationalister er nästan aldrig någonsin av punkter och kommatecken i era texter? Är ni fulla när ni skriver?

Min mamma är en av Sveriges största, viktigaste och coolaste konstnärer.

Mitt favoritklipp med Gustav Kasselstrand:

https://www.tiktok.com/@afs_parti/video/7612972042807201046

En sak som gör Fredrik Vejdeland bättre än Gustav Kasselstrand är att han censureras mer än vad Kasselstrand gör. Ju mer man censureras och hatas av makten, desto bättre människa är man.

Jag är arg och hatisk på Gustav Kasselstrand därför att han har kvar sionisten Lennart Matikainen i sitt parti.
2026-09-03, 21:03
Medlem
Citat:
Som vanligt ingen punkt. På vilket vis är Fredrik Vejdeland och Gustav Kasselstrand WT? Varför använder ni antinationalister er nästan aldrig någonsin av punkter och kommatecken i era texter? Är ni fulla när ni skriver?

Mitt favoritklipp med Gustav Kasselstrand:

https://www.tiktok.com/@afs_parti/video/7612972042807201046

En sak som gör Fredrik Vejdeland bättre än Gustav Kasselstrand är att han censureras mer än vad Kasselstrand gör. Ju mer man censureras och hatas av makten, desto bättre människa är man.

Jag är arg och hatisk på Gustav Kasselstrand därför att han har kvar sionisten Lennart Matikainen i sitt parti.
”Ju mer man censureras och hatas av makten, desto bättre människa är man.”

Det måste vara en av de mer intellektuellt havererade måttstockarna för människovärde man läst här inne.

Att du på allvar rangordnar människor efter hur ”hatade av makten” de är förklarar ungefär nivån på din intelligens.
2026-09-03, 21:10
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:

Det här är anledningen varför folk på nätet tror du är en robot. Du slänger ur dig privata saker som ingen bryr sig om.
2026-09-03, 21:42
Moderator
MrFishboys avatar
Finns trådar om både NMR samt Kasselstrand, det behövs inte fler om det inte föreligger en ny intressant och unik frågeställning.

Hänglås.

/Moderator

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in