2026-09-02, 17:42
Medlem
Har nu förtidsröstat på AfS!!!
Citera
2026-09-02, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TLNTH
AfS och alla andra 100+ småpartier ligger på 2,0% tillsammans i senaste TV4-undersökningen. Valrörelsen behöver snäppas upp!

AFS partikassa har i och för aig gått till Kasselstrands lön och ständiga flygresande över Östersjön men lite till kanske kan skrapas ihop till några Memmo-hälsningar det här valet också?

Runar Söögård ställer nog upp till rabatterat pris och sen kan man hitta andra kandidater via deltagarlistan för "Sveriges dummaste". Gunilla Persson går det nog att lura en gång till.

(Efter den här valrörelsen kommer nog även supportrarna i den här tråden att inse att det är kört för AfS och har varit det i många år. Partiet existerar numera bara för att Kasselstrand ska ha en inkomst).

Haha vilket trött försök till demoralisering.
Det är inte mitt fel att AfS är enda parti som driver anti-globalistisk politik med rätt problemanalys.
Citera
2026-09-02, 18:58
Medlem
Kvillebacken1s avatar
Besvikelse nu hos Afs när det visade sig mgm i Karlstadsdådet var Kalles kaviar grabbar och inga utlänningar. För några dagar sedan fiskade Afs X-konto efter information.
Citera
2026-09-03, 15:09
Medlem
GanskaRoligts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yavannanienna
Har nu förtidsröstat på AfS!!!

Bra! Gjorde det förra veckan! 🇸🇪
Citera
2026-09-03, 17:13
Medlem
Offerviljas avatar
Alternativ för Sverige håller just nu torgmöte i Malmö:
Citat:
Alternativ för Sverige håller torgmöte i Malmö! Tal av partiledare Gustav Kasselstrand.
https://www.youtube.com/watch?v=32X3c-88Nts

Det ser ut att vara en riktigt bra uppslutning!

Tidigare idag har det även varit torgmöten i Skurup och Trelleborg. I Skurup höll kommunkandidat Eva-Marie Olsson tal. Henne gillar jag väldigt mycket. Skurup är en kommun där jag tror att Alternativ för Sverige kan ta ett mandat.
Citera
2026-09-03, 18:23
Medlem
Offerviljas avatar
Jag tycker att Gustav Kasselstrand är den nästan perfekta nationalisten. Han är intelligent, kunnig och har rätt åsikter om allting. En sak förstår jag dock inte alls med honom, och det är det här: Varför låter Kasselstrand den finska sionisten Lennart Matikainen vara kvar i partiet? Här sitter Sionist-Lennart tillsammans med judinnan Katerina Janouch och tycker att det vidriga Sionistdemokraterna är bra:

https://www.youtube.com/shorts/hRL0cxIfwt8

Varför är Lennart Matikainen medlem i Alternativ för Sverige? Han är ju Sverigedemokrat. Bort med honom från partiet! Bör man kanske ändå rösta på Nordiska motståndsrörelsen? De skulle inte tolerera sådana här personer i sin organisation. De är pålitliga.

Vad har ni för tankar om "Alternativ för Sveriges" Lennart Matikainen?

Min fitta!
Citera
2026-09-03, 19:00
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Jag tycker att Gustav Kasselstrand är den nästan perfekta nationalisten. Han är intelligent, kunnig och har rätt åsikter om allting. En sak förstår jag dock inte alls med honom, och det är det här: Varför låter Kasselstrand den finska sionisten Lennart Matikainen vara kvar i partiet? Här sitter Sionist-Lennart tillsammans med judinnan Katerina Janouch och tycker att det vidriga Sionistdemokraterna är bra:

Varför är Lennart Matikainen medlem i Alternativ för Sverige? Han är ju Sverigedemokrat. Bort med honom från partiet! Bör man kanske ändå rösta på Nordiska motståndsrörelsen? De skulle inte tolerera sådana här personer i sin organisation. De är pålitliga.

Min fitta!
Ja, det är lite märkligt. Det är också märkligt att de här människorna vill vara med i partiet. Jag har aldrig hört Matikainen säga något som tyder på att han är AFS:are. Det är samma sak med den här psyksjuka sionisten som sitter här på flashback och hejar på AFS trots att hen är en sverigedemokrat ut i fingerspetsarna. Är AFS fortfarande ett tillhåll för dårar som inte får plats någon annanstans?

Jag tror ändå Kasselstrand har koll på det här och hoppas han har partiet i ett järngrepp. Interndemokratin i AFS måste vara på SD-nivå, minst.
Citera
2026-09-03, 19:01
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja

Min fitta!

En annan felplacerad i Afs är tydligen David Lorentzon. Han vill inte ha några utvisningar har jag hört.
Citera
2026-09-03, 19:01
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Ja, det är lite märkligt. Det är också märkligt att de här människorna vill vara med i partiet. Jag har aldrig hört Matikainen säga något som tyder på att han är AFS:are. Det är samma sak med den här psyksjuka sionisten som sitter här på flashback och hejar på AFS trots att hen är en sverigedemokrat ut i fingerspetsarna. Är AFS fortfarande ett tillhåll för dårar som inte får plats någon annanstans?

Vilken sionist på flashback?
Citera
2026-09-03, 19:12
Avstängd
Jon10s avatar
AfS har varken mordhotat minderåriga eller finansierat terrorister på så sätt som vänstern med muslimska brödraskap.

Min röst kommer gå till AfS.

Tack för att du tar tillbaka Malmö, Kasselstrand!
Citera
2026-09-03, 19:15
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jon10
AfS har varken mordhotat minderåriga eller finansierat terrorister på så sätt som vänstern med muslimska brödraskap.

Min röst kommer gå till AfS.

Tack för att du tar tillbaka Malmö, Kasselstrand!

Du vet Kasselstrand stödjer Hamas va?
Citera
2026-09-03, 22:27
Medlem
halvarvinkels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
Vilket inlägg, den hyfsat stora nationalisten Memeingenjören på Twitter sa att Alternativ för Sverige bäst-före datum var 2018. Då var den saken löst, men andra ord.

Inte för jag sätter någon blind tilltro till random twittrare, men jag var tvungen att kolla upp vad han sa.
Vill ni kolla direkt utan mina analyser så finns länk här: https://x.com/MemIngenjoeren/status/2093786530166747522

Memeingenjören svarar på en tweet från Helmut som undrar om AfS klarar att val utan framgång eller om de kommer tappa all sin kraft.

Oraklet, och den hyfsat stora nationalisten Memeingenjören svarar som följer:
AfS har nog lyckats attrahera nya väljare varje val men de får aldrig behålla dem.

Nästan som att det inte går att bygga en seriös organisation från finland, utan ordentlig selektering, och kass marknadsföring.
Någon frågar hur fan de skulle ha marknadsfört sig då, samt påminde om att de syns mycket i sociala medier.

Memeingenjören anklagar han Alternativ för Sverige för att knappt kunna knyta sina egna skor eller ens kunna prata förståligt svenska, samt amfetamin missbruk under förra valrörelsen.
Syns mkt online ja men folkflertalet har nog svårt att ta dem på allvar när man har företrädare som knappt ser hela och rena ut eller kan slutföra en mening i ett tal.

Tror det var 2022 som man lät regelrätta alkisar knacka dörr för partiet.
Någon kallar hans svammel för rent svammel, och Memeingenjören ger sina sista visdomsord där vi får veta att att Bäst Före Datumet för Alternativ för Sverige gick ut redan 2018, vilket användaren ovan ju uppmärksammade.

Citat Memeingenjören sista tweeten:
All relevant kritik är inte svammel. Rent organisatoriskt hade man sitt bäst före datum 2018.

Gustav är fortfarande Gustav. Hyfsad retoriker och talare men det räcker nog inte.
21:43 · 29 aug. 2026 149 Visningar
Grok om Memeingenjörens politiska åsikter:

Personligen skulle jag inte ta hans åsikter på något större allvar och definitivt inte som facit på bäst före datum eller någonting i den stilen.

Kul att se veteranen Arbetarbroder göra en korrekt analys kring Memis. Meningenjören är ingen intellektuell gigant precis.

Det är stor skillnad jämfört med förra riksdagsvalet. Gustav har lyckats fått bra mycket mer exponering på alternativa mediekanaler och sociala medier.

Trycket på torgmötena är bra mycket bättre .
Det som skiljer AFS mot ÖP är att ÖP får medverka i mainstreammedia och AFS är svartlistade. En ny konkurrent i valet detta år kommer nog dra bort en del röster som annars hade tillfallit AFS.

Dock är det bra mycket mer gamla SD-väljare som vänder SD ryggen till förmån för AFS i år.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in