2026-09-03, 16:17
Medlem
Commissarys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Hur ser du på läkarteamets högljudda önskemål att plocka av honom tidigare under matchen?

Gjorde Rydström rätt som lät Boudri spela vidare eller borde han lyssnat på sitt läkarteam?

Jag ser positivt på att läkare ger korrekta råd rent allmänt. Min åsikt är att Rydström borde avgå omedelbart.
Citera
2026-09-03, 16:35
Medlem
KickAss-1337s avatar
Noterar att kukräven inte heller vet vad sillen är bra på.
Citera
2026-09-03, 16:49
Medlem
Citat:
Jag tror att vår trupp haft motivationsproblem en tid. Bättre tabelläge gynnar nog vårt spel som ofta blivit ganska avslaget. Vi får se hur det blir framåt, men jag tror guldstrid får oss att tända till.

Hoppas du får rätt, Kukräven. Om vi tappar poäng idag så kommer jag tappa det. Ikväll måste trenden brytas.
Citera
2026-09-03, 17:23
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pancev
Haha... Lika länge som du haft ett i på slutet.

är det du Jeppe?
Shhhh
Citera
2026-09-03, 18:14
Medlem
.NateHiggers.s avatar
Skvallerkärringen Axén skvallrar om att Jesper Jansson sökt och fått ett annat jobb inom fotbolls-Sverige.
Citera
2026-09-03, 18:15
Medlem
Wallinder börjar på bänken idag mot Djurgården. Hoppas verkligen att Hansen gör succé så vi kan fortsätta med honom.

Om Mjällby förlorar idag på samma förnedrande sätt som i Stockholm så kan nog Aksum få gå. Vi kan låta Torstensson göra en räddningsoperation för andra gången på ett halvt decennium och försöka få till 0-0 i resterande matcher och kanske 1-0 på hemmaplan någon enstaka gång. Det är kris nu.
Citera
2026-09-03, 19:11
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Commissary
Jag ser positivt på att läkare ger korrekta råd rent allmänt. Min åsikt är att Rydström borde avgå omedelbart.
Tänk om vi får HIFDIF att sparka 3 tränare under en och samma säsong
Citera
2026-09-03, 20:32
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .NateHiggers.
Skvallerkärringen Axén skvallrar om att Jesper Jansson sökt och fått ett annat jobb inom fotbolls-Sverige.

JJ slår tillbaka och kallar det "ren jävla lögn":

Citat:
Jansson bemöter påståendet skarpt i ett sms till Göteborgs-Posten.

”Ren jävla lögn”, skriver han och fortsätter:

”Jag har dessutom bestämt mig (egentligen innan Blåvitt) att jag inte tänkt jobba i någon ledande position hos en svensk klubb igen. Jag skulle eventuellt i framtiden kunna vara rådgivare eller konsult och dela med mig av min erfarenhet”.

https://www.expressen.se/sport/fotboll/allsvenskan/jesper-janssons-attack-pa-tv4-experten-ren-javla-logn/

Jag får ofta känslan att Axén bara drar nåt ur luften, eller i vart fall brer på rejält. Gör en höna av en fjäder.

---

Är det inte dags att Thorstensson kliver ner på bänken igen? Norrbaggen får inte till det överhuvudtaget. Nästkommande fyra matcher är Blåvitt, Häcken, AIK och Gais.
Senast redigerad av snillet_1 2026-09-03 kl. 20:37.
Citera
2026-09-03, 20:54
Medlem
Honka kan få en match till…
Citera
2026-09-03, 21:04
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandelgubben
Hoppas du får rätt, Kukräven. Om vi tappar poäng idag så kommer jag tappa det. Ikväll måste trenden brytas.
Avgå...
Citera
2026-09-03, 21:05
Medlem
highstakess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KickAss-1337
Det är ett tvättäkta TROLL du pratar med och sådana ska INTE matas.

Hur ser du på Siltanens tid med er? Utan att försöka provocera så känns det inte som att det blev någon fullträff? Jag personligen förstod inte vad hans spets var.

Dyr trupp som är demolerad av skador, ja. Bra spelare gör väldigt lite skillnad på skadelistan. Vi ligger sexa i skrivande stund men har en reell chans på topp tre. Det är otroligt bra sett till förväntningarna på denna säsong, det måste du förstå. Hade det varit ni som satt i vår sits hade du också slagit dig för bröstet (och kukräven hade aldrig slutat prata om klass, att göra guld av bly och liknande). För t o m du måste erkänna att det är helt otroligt vad José får ut av ett gäng junisar och nobodys i derbyt för att ta det färskaste exemplet.
Tror inte Siltanen kommer vara så saknad om dom säljer honom, Christos Almyras är bättre, kolla hur den killen kämpar, han kommer bli en stjärna i Dif.
Citera
2026-09-03, 21:05
Medlem
Citat:
Avgå...

Som sagt. Han köpte sig Kalmar borta nu också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in