Citat:
Ursprungligen postat av mothbreeder
Ja, för du, Expo-riddaren, hade ju verkligen tänkt rösta på SD före denna skitartikel.
Vilket jävla valsvammel ni håller på med. Så jävla löjligt.
Tar man Expo seriöst ska man skjutas för man är så extremt efterbliven att det inte finns någon mening att låtas existera. Detta inkluderar alla på SVT.
Sätt dig ner nu pysen. Jag röstade in dem i riksdagen när det begav sig, vilket jag ångrar idag.
Om du inte förmår att förhålla dig till uppgifterna utan att måste recensera budbäraren så kan vi väl ta några exempel som kanske kan få dig att tänka ett varv till.
Drevet mot Fredrick Federley: initierades av den sensationalistiska skvallerblaskan Stoppa Pressarna. Uppgifterna verifierades av andra medier och det ledde till sist till Federleys avgång.
Drevet mot Pavel Gamov: initierades av Chang Frick på Nyheter Idag. Ledde även här till vederbörandes avgång efter att storyn verifierats av andra medier.
Det är få i Sverige som tar dessa avsändare seriöst. Huvudsaken i sammanhanget var att man tog
uppgifterna tillräckligt seriöst för att göra sina egna granskningar och verifiera dem.
I det rådande säkerhetsläget vore det väldigt oseriöst att inte ta uppgifterna på allvar och följa samma metodik. Jag hoppas att du kan inse det. Säkerhetspolitiken är viktig nu.