Citat:
Men dom vännerna du har som inte är ollon mot kvinnor? Prata med dom! Eller din morsa, eller farsa, om dom säger saker som får dig att må dåligt prata med dom om det! Skit i den här tjejen nu, den här hösten är DIN höst! När du reder ut saker med familj och vänner och dig själv.
Den här tjejen är bara ett symptom, hon är inte ond eller ondskefull, hon agerar utefter sina felaktiga tankar och beteenden hon med. Men nu är det DIN höst! Hösten du tar tag i gamla surdegar och snackar med familj och vänner. Tänker över vad för handlingar i ditt liv som du gör mot dig själv som får dig att må dåligt. Punkter i livet när du gått med på saker som skadar dig.
Du är säkert som alla i Sverige, en toppenperson, och som alla i Sverige har du gammal mjölk som ligger och surnar i bagaget. Den här hösten är hösten som DU går igenom kyl och skafferi och slänger dom där gamla rötna byttorna du sparat av ingen orsak alls. Det är hösten DU snackar med morsan och farsan och säger emot om dom får dig att må dåligt!
Se hon, ditt ex, som nån som lärde dig nåt om dig själv.
Den här hösten är DIN höst och ingen annans. Ta tillfället i akt och ta tag i dom där gamla surdegarna. Prata med vänner, snacka med familj, bena ut när du känner att du mår dåligt och våga säga till morsan och farsan eller polarna "det här är inte min grej, jag går nu" eller hur du nu vill snacka om att våga backa ut från situationer när du mår piss.
Den här tjejen är bara ett symptom, hon är inte ond eller ondskefull, hon agerar utefter sina felaktiga tankar och beteenden hon med. Men nu är det DIN höst! Hösten du tar tag i gamla surdegar och snackar med familj och vänner. Tänker över vad för handlingar i ditt liv som du gör mot dig själv som får dig att må dåligt. Punkter i livet när du gått med på saker som skadar dig.
Du är säkert som alla i Sverige, en toppenperson, och som alla i Sverige har du gammal mjölk som ligger och surnar i bagaget. Den här hösten är hösten som DU går igenom kyl och skafferi och slänger dom där gamla rötna byttorna du sparat av ingen orsak alls. Det är hösten DU snackar med morsan och farsan och säger emot om dom får dig att må dåligt!
Se hon, ditt ex, som nån som lärde dig nåt om dig själv.
Den här hösten är DIN höst och ingen annans. Ta tillfället i akt och ta tag i dom där gamla surdegarna. Prata med vänner, snacka med familj, bena ut när du känner att du mår dåligt och våga säga till morsan och farsan eller polarna "det här är inte min grej, jag går nu" eller hur du nu vill snacka om att våga backa ut från situationer när du mår piss.
Jävlar vad grym du är. Ett sådant svar hade jag inte förväntat mig att höra från någon men det du säger stämmer till 100%.
Jag tänker faktiskt fråga min tjej kusin som jag har väldigt bra kontakt med och som vet en del om mina relationer.
Känner samma sak. Vill avsluta detta året positivt och bara blicka framåt. Kommer bara förlora mig själv om jag ger henne mer utrymme.
Tack verkligen för ditt råd. Gick från att hela hjärtat bultade och jag börja svettas, blev förbannad för att sedan bli stressad. Men nu känner jag en lättnad där jag inte känner behov av att svara henne eller ge henne mer utrymme i mitt liv. Förlorade nästan mig själv och mer tänker jag inte göra.
Lovat mig själv nu 2 år ingen relation eller dejtade för att istället fokusera på karriär och personlig utveckling. Träffa nya människor, läta mig nya saker och se världen från ett annat perspektiv.