2026-09-02, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Att slåss flera mot en anses fegt i vår kultur. Likaså har det alltid varit att när någon ligger ner är det slut. Två mot en och sparka någon i huvudet som ligger ner väcker avsky hos svenskar/västerlänningar. Hade det varit comme il faut hade folk inte reagerat.

Att vi har svenskar som anammar invandrar-beteenden är inte oväntat - svenskar måste integreras i det nya Sverige som Mona sa, men det medför att vi får nya värderingar, traditioner och beteenden. Vi som vill repatriera invandrarna vill ju inte ha deras värderingar och beteenden här.
Ja, att gå på en person i grupp anser de flesta svenskar vara fel och fegt. Liksom att spöa kvinnor. Likväl så har vissa svenskar alltid gjort just detta och det var det jag påpekade. De svenskar som idag brukar våld på dylikt fegt sätt hade gjort detta även om vi knappt hade en enda invandrare i landet.
Citera
2026-09-02, 13:19
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Att slåss flera mot en anses fegt i vår kultur. Likaså har det alltid varit att när någon ligger ner är det slut. Två mot en och sparka någon i huvudet som ligger ner väcker avsky hos svenskar/västerlänningar. Hade det varit comme il faut hade folk inte reagerat.

Att vi har svenskar som anammar invandrar-beteenden är inte oväntat - svenskar måste integreras i det nya Sverige som Mona sa, men det medför att vi får nya värderingar, traditioner och beteenden. Vi som vill repatriera invandrarna vill ju inte ha deras värderingar och beteenden här.

Att slåss två mot en kallas bonnläppskultur och har existerat genom alla tider.
Citera
2026-09-02, 13:19
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Vadå ER politik?

Du skämmer ut högern

Att folk som mördar inte släpps ut igen. Att folk som Martin Jonsson s mördat 3 pers inte döms till 16 års fängelse efter sitt tredje mord. Exempelvis.

Om dessa två GM ska ha riktiga straff, rösta inte på vänstern. Vänstern vill ha de ute på gatan innan 2030.
Citera
2026-09-02, 13:23
Medlem
Steinarrs avatar
Det ska tydligen vara Sebastian som är den aggressiva av de här två.

Det är väl bara han som tidigare är dömd för misshandel också?
Teo ska vara lite skum men ändå rätt lugn.

Det skulle inte förvåna mig om det är Sebastian som har stått för det mesta av våldet.
Citera
Medlem
Fleavmoes avatar
Läs gärna alla ni som spridit rykten:

https://www.vf.se/karlstad/darfor-morkade-vi-de-misstanktas-etnicitet/
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Är du arg över att det inte var ”våldtäktsblattar” den här gången heller? Passade inte verkligheten det narrativ du hade målat upp i huvudet?

Det finns absolut ingenting som säger att jag har fel. Bara dina fördomar om hur du tycker att det ska ha gått till, baserat på din egen inneboende rasism. Det är därför du mår illa när din rasism blir ifrågasatt och utmanad. Och vet du, även den här gången visade det sig att det var rätt att ifrågasätta Flashbackmobbens trådsanningar.
Du vet mycket väl att a) tillvägagångssätt, b) antal förövare, c) den påstådda och beskrivna upprinnelsen till händelsen statistiskt talar för viss typ av MGM. Ställs du inför liknande händelser i framtiden så vet du att sannolikheten för viss bakgrund ÄR talande varje gång.
Citera
2026-09-02, 13:24
Medlem
Båda är numera häktade.
Citera
2026-09-02, 13:24
Medlem
Blackhearts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stentoffel
Suck. Är du dum på riktigt? Nej, det har ni förmodligen inte. Jag upprepar mig för tredje gången, du har absolut ingenting som säger att TA och SB är MGM. Absolut ingenting annat än att någon snubbe på forumet sa det och fler hakade på, det är en ren och skär trådsanning och ingenting annat. Och således är JAG en lika säker källa när jag säger att det var Abdi och hans kompis och definitivt inte SB och TA. Fattar du?
Vad gäller etnicitet så hävdar ju flera källor att det defacto är män av utländsk härkomst, men det är inte heller bekräftat.

Men absolut, jag kan leka: kan du hänvisa till en källa som bekräftar namnen på MGM? Något som till 100% bekräftar etnicitet på MGM? Ett uttalande från de polisiära myndigheterna kanske?

Haha. Den bajsmackan fick du allt äta upp idag. För kan de va så att de små pundarpojkarna är dina vänner? Jobbigt läge. Dessutom är ju en av dom redan dömd för nästan exakt samma typ av misshandel förra året.
Citera
2026-09-02, 13:25
Medlem
huggormenstids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TornstromMy
https://www.instagram.com/teo.ahlstrand/?hl=sv
där kan du kika

Han ser verkligen ut som en sån looksmaxxing-nolla med sina jävla målade ögonbryn.
Citera
2026-09-02, 13:26
Avstängd
Jon10s avatar
Mattias ska bli ihågkommen som en svensk hjälte.

En pappa som stod upp för sin dotter när hon blev antastad utav ett gäng avarter.

Aldrig glömd.
Citera
2026-09-02, 13:28
Medlem
Steinarrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fleavmoe
Läs gärna alla ni som spridit rykten:

https://www.vf.se/karlstad/darfor-morkade-vi-de-misstanktas-etnicitet/

Det vore mycket bättre om polisen genast berättade vilka som är anhållna för att det inte ska spridas felaktiga uppgifter i sociala medier.

Det är ju egentligen helt otroligt att man inte genast går ut med namnen i dagens samhälle med sociala medier.

Vem som helst kan skriva "jag känner en som var där och han säger att det var invandrare" och sedan exploderar ryktesspridningen och personen sitter och har jätteroligt bakom skärmen med sitt trollface.jpg
Senast redigerad av Steinarr 2026-09-02 kl. 13:32.
Citera
2026-09-02, 13:28
Medlem
-Nederbird-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DontWantWar
Teos & Sebastians förfäder för 50 tusen + år sedan var afrikaner, så allt är svartas fel.
Exakt, jävla invandrare!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in