2026-09-02, 11:52
Medlem
Turphiees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av housemannen
Vem av dem? Borde väl gå att räkna ut mtp. att de har detta vid olika tidpunkter?

T.A.
Citera
2026-09-02, 11:52
Medlem
LennyMacKenzies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Russiannotsweed
Bara för att dem heter svenska namn betyder inte att dem är svenskar heller för den delen. Det är mycket känt att det även har varit blattar som är födda här alt adopterade men ändå blattar så det återstår att se.

Ingen som hittat bild / sociala medier på dessa ?

Jag vet inte hur svårt det kan vara att söka reda på något själv. Här nedan en länk till en bild på den ene GMn. Det är han som står i mitten med pluntan i näven. Så nä han verkar allt vara helsvensk

Bild på TA
Citera
2026-09-02, 11:53
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Bara för att dem heter svenska namn betyder inte att dem är svenskar heller för den delen. Det är mycket känt att det även har varit blattar som är födda här alt adopterade men ändå blattar så det återstår att se.

Läs tråden. Postades igår.
Citera
2026-09-02, 11:53
Medlem
Stora tuffa teo grinar inför mammsen och pappsen.
Hans 20e födelsedag kommer ske ensam i en häktescell
Citera
2026-09-02, 11:54
Medlem
Extremeflys avatar
Hur är Teo och Sebastian annars?
Citera
2026-09-02, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knaseligas
20-åringen slog sedan ett ”kraftigare slag” mot den okände mannens huvud – vilket ledde till att mannen vacklade in i ett skyltfönster och föll till marken.

Den nu dråpsmisstänkte 20-åringen stampade sedan mannen i Trollhättan i nacken. Två av hans kompisar fortsatte misshandeln med ytterligare slag och sparkar mot mannen.

Hyffsat drivande eftersom 20-åringen började med slaget.
Citat:
Ursprungligen postat av 2560p
Hoppsan! Ja, det låter ju rätt brutalt. Hade för mig att jag läst nånstans att han "gått emellan" när andra slogs typ, så ser det ju inte direkt ut på din beskrivning.
Det kanske var mitt inlägg du tänkte på?
Jag beskrev det som framkommer i domen, att inledningsvis var det några andra som tjafsade. SB gick emellan. Därefter utvecklades situationen såa att SB efter ett tag slår hårt mot målsäganden.

Det var enligt domen inte bara SB i sällskapet som sparkade, det gjorde även två till.

SB uppger: "Han gjorde då, utan att tänka och i stundens hetta, en sparkrörelse mot målsäganden som låg ner eller var på väg ner mot marken" - vilken SB hävdar inte ska ha träffat BO.
Enligt domen träffade sparkar samt även två stampningar mot målsägandens huvud.

Alla tre dömdes för misshandel av normalgraden.
Citera
2026-09-02, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LennyMacKenzie
Jag vet inte hur svårt det kan vara att söka reda på något själv. Här nedan en länk till en bild på den ene GMn. Det är han som står i mitten med pluntan i näven. Så nä han verkar allt vara helsvensk

Bild på TA

https://riks.se/nyheter/tva-begars-haktade-efter-dodsmisshandeln
Citera
Medlem
Chipsochcolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Teo är häktad.

Han satt och grinade innan beslutet och skakade i huvudet med en djup suck när han fick reda på att han blev häktad. Hoppas han plågas rejält just nu! Jobbigt att ta konsekvenser tydligen
Citera
Medlem
2560ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Extremefly

Ja, det var ju nån i tråden som skrev att hen arbetade med en av dem. Återkom sen aldrig med mer info, vad jag vet. Borde kunna bidra med något tycker jag.
Citera
Medlem
Chipsochcolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Extremefly

Läs tråden.... Snälla.
Citera
2026-09-02, 11:57
Medlem
Limma skinkbits avatar
Citat:
Svenskar som blivit inspirerade av adidas krigarna ja det blir ju integration fast åt andra hållet på detta

Även när det inte är blattar så är det ändå blattar. Tänk att svenskar är så svaga i sinnet att de tar till sig kamelryttarnas aggressiva kultur. Vilket klent folk, herregud!

Citera
2026-09-02, 11:57
Medlem
Citat:

Skriva "dem" istället för "de" och vara oförmögen att hitta de mängder av foton som länkats i tråden, tyder på låg intelligens. Om du är det som ditt användarnamn antyder har jag ett bra råd.

Åk hem, ta värvning och bli kanonmat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in