2026-02-23, 09:38
Avslutad
Grattis på 14-årsdagen Estelle!

https://www.expressen.se/nyheter/kungligt/grattis-pa-14-arsdagen-estelle/
Citera
2026-05-01, 19:17
Moderator
Dr Kings avatar
Estelle skötte sig väldigt bra i allt man fick se av hennes deltagande under knugens 80 årsdag. Känns bra att vi har bra personer i tronföljden de kommande två generationerna vilket man verkligen inte kan säga om alla kungahus i vår närhet.
Citera
2026-05-01, 21:24
Medlem
Knotknets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Estelle skötte sig väldigt bra i allt man fick se av hennes deltagande under knugens 80 årsdag. Känns bra att vi har bra personer i tronföljden de kommande två generationerna vilket man verkligen inte kan säga om alla kungahus i vår närhet.
Jag instämmer, vi behöver inte vara oroliga. Prinsessan Estelle ser så otroligt närvarande och avslappnad ut. Hon ger ett trivsamt intryck. Monarkin kommer stärkas enormt mycket när Kronprinsessan Victoria och sedan när Prinsessan Estelle tillträder sitt ämbete.
Citera
2026-05-02, 01:24
Avstängd
Jag såg Na på kungens 80-årsfest talande med någon bordskavaljer och jag tänkte att jag får inte fantisera om Henne innan hon fyller 15 nästa år. Först då är allt tillåtet.
Citera
2026-05-02, 13:27
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knotknet
Jag instämmer, vi behöver inte vara oroliga. Prinsessan Estelle ser så otroligt närvarande och avslappnad ut. Hon ger ett trivsamt intryck. Monarkin kommer stärkas enormt mycket när Kronprinsessan Victoria och sedan när Prinsessan Estelle tillträder sitt ämbete.

Ja, så är det. Och även om det är långt till Estelles krontillträdande så syns det redan nu att hon är skapt för ämbetet.
Det märks också att det har kommit nytt blod in i familjen. Till det bättre!
Citera
2026-05-02, 16:39
Medlem
Mycket bra gjort av Estelle som verkade vara en av de få naturliga och medvetet glada personerna under kungens firande. Hon log rart och trovärdigt och verkade villig till konversation.

Estelle kommer säkert att kunna bli en bra drottning en dag.
Senast redigerad av Detdundrar 2026-05-02 kl. 16:59.
Citera
2026-05-02, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P55
Ja, så är det. Och även om det är långt till Estelles krontillträdande så syns det redan nu att hon är skapt för ämbetet.
Det märks också att det har kommit nytt blod in i familjen. Till det bättre!

Ja, inte så dumt med en farsa som jobbade på gym, överklassen kan annars bli inavlad
Citera
2026-05-03, 17:17
Medlem
Estelle såg jättesöt och charmig ut på alla sätt och vis. Och litet spännande världsvan. Synd att hon inte fick bära ett litet diadem, det finns ju en "ungdomlig" söt variant med en stor blå sten i bland de kungliga juvelerna. Både Victoria och Madeleine har burit den som yngre samt även av någon anledning, prinsessan Birgitta på äldre dagar.

Men jag vet att Estelle får vänta några år till för att bära tiara. Man ska ju vara gift och/eller myndig först.

Men en liten konstgjord blomma kunde hon nog kunnat ha haft i sitt vackra hår.
Men summa summarum: Hon visade verkligen stor charm och öppenhet i det man fick se.
Citera
2026-05-03, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Detdundrar
Estelle såg jättesöt och charmig ut på alla sätt och vis. Och litet spännande världsvan. Synd att hon inte fick bära ett litet diadem, det finns ju en "ungdomlig" söt variant med en stor blå sten i bland de kungliga juvelerna. Både Victoria och Madeleine har burit den som yngre samt även av någon anledning, prinsessan Birgitta på äldre dagar.

Men jag vet att Estelle får vänta några år till för att bära tiara. Man ska ju vara gift och/eller myndig först.

Men summa summarum: Hon visade verkligen stor charm och öppenhet i det man fick se.

Dom pratade om detta med smycken på tv. Tydligen ska man vara myndig innan det är tillåtet att bära de kungliga smyckena men som du skrev, en blomma eller något fint hårspänne kunde Estelle haft 🙂
Citera
2026-05-03, 23:29
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Detdundrar

Så du menar att hon borde ha burit årets majblomma för förti kronor. Då hade hon varit söt. Varför förstod inte Hovet det?
Citera
2026-05-04, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tillyttermeravisso
Så du menar att hon borde ha burit årets majblomma för förti kronor. Då hade hon varit söt. Varför förstod inte Hovet det?

Risig kommentar. Har aldrig nämnt någon majblomma. Hur trodde du en sådan skulle fästas i håret med nål? Det finns vackra tygblommor som sätts fast med ett vanligt hårspänne.
Citera
2026-06-03, 18:07
Medlem
Hygrotorks avatar
Hon ser tjusig ut i klänning här:

https://www.instagram.com/reels/DZFuuePIJTd/

Man tvivlar ju inte på vilka hennes föräldrar är åtminstone.

Man undrar om hon följer sin mors steg och förblir mer ordentlig, eller om man kommer få se "skandalösa" partybilder när åldern är inne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in