Citat:
Ursprungligen postat av
Offervilja
Vilka av Alternativ för Sverige, Sverigedemokraterna eller Nordiska motståndsrörelsen dessa ungdomar väljer att stödja är egentligen ganska ointressant. De är unga och okunniga och ser inte någon skillnad på de olika organisationerna. Svenska ungdomar skriker efter hjälp och söker sig till dem som de tror kan rädda dem. Det är på ett sätt såklart underbart att se alla dessa ungdomar på Alternativ för Sveriges alla torgmöten. Samtidigt är det också hemskt. De bönar och ber om hjälp, men de flesta vuxna fortsätter att svika och vara egoister. Varför följer inte deras mammor och pappor med dem till torgmötena? Vad gör äckliga knull-mormor och knull-farfar? Varför fortsätter de att svika sina barnbarn?
Många av de här tonåringarna (barnen) har ingen som helst koll på politik, utan vill bara bli befriade från det helvete som deras föräldrar tvingat dem att leva i. De förstår egentligen inte vad Gustav Kasselstrand säger i sina tal, men de vet att han vill hjälpa dem. I Borås var det till exempel ett gäng tonårstjejer som under Kasselstrands tal bara stod och tramsade sig och inte alls lyssnade på vad han sade. Ändå skulle skulle de efter talet fram till honom och ta selfies tillsammans med honom och göra det där tecknet med fingrarna.
"HJÄLP MIG, HJÄLP MIG, HJÄLP MIG!"
- Svensk ungdom
Jag får väldigt mixade intryck av dagens svenska ungdom. Jag känner inga, så det jag utgår från är saker jag sett, läst, och även undersökningar. En ny poll från Ipsos eller vad det var visade att förstagångsväljarna i år är mycket MINDRE nationalistisk än i valet för fyra år sedan. Sedan har Magnus Söderman och Dan Eriksson även pratat om att ungdomen och tonåringarna inte är alls är lika rasmedvetna som de i var i Älgarås-gubbarnas generationer, utan det man vill ha är motstånd mot brott och ytterligare massinvandring, inte motstånd mot att det finns icke-vita i kompisgänget, för det är normalt nuförtiden, påstod Älgarås-gubbarna.
Och jag såg igår en ung, svensk man 20-25 år med en thailändsk tjej. Denna unga mannen såg bra ut, så jag blev konfunderad. Han hade ett utseende som nästan alla vita tjejer i hela världen i hans ålder skulle tycka var attraktivt, ändå väljer han en thailändsk tjej med ett stekpanneformat ansikte.