2026-09-01, 01:46
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Parakit
Gädda #822 skrev tydligen såhär 2018.
https://gofile.io/d/Dn7Yx8yS

Han är inte frisk.#822

"Nä, bara det vanliga. Barnporr och scat". Som att "barnporr" är en helt vanlig kategori på en legal porrsajt...

Hans frisyr är också något helt sanslöst, typ ett försök till Haaland men han har bara haft en helt vanlig frisyr som växt ut lite så han fått bakersta delen i en liten snodd. Jag tror aldrig att han legat, varken snyggt eller osnyggt.

Egentligen borde alla de misslyckade pedofilerna typ #785, #588, #342, senaste #822 och övriga porrskadade, eviga oskulder satsa på att bli bögar och ha sex med varandra. De hade fått legat dygnet runt, över 800 intressenter att välja på! Fast det är väl inte intressant, eftersom de är tvättäkta pedofiler och pederaster. Det är bara barn och minderåriga som duger åt Raketen, Dans-gäddan och IT-forensikern!
Senast redigerad av Wotan 2026-09-01 kl. 02:11.
Citera
2026-09-01, 02:40
Medlem
watziis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Hans frisyr är också något helt sanslöst, typ ett försök till Haaland men han har bara haft en helt vanlig frisyr som växt ut lite så han fått bakersta delen i en liten snodd. Jag tror aldrig att han legat, varken snyggt eller osnyggt.
#822 är gift. Han verkar ha tidigare tagit hand om sig, såg duglig ut, ser ut att gått åt helvete på senare år och att han nu skiter i allt. Han är inte helt oduglig på IT skulle jag tro, men har inte rensat bort ett endaste spår.

Han har haft uttalade pedofila böjelser sen åtminstone 2018.

Min gissning är snarare att han har väldigt många historiska offer.

Lågoddsare för en snar Fonus-kund, han använde telefonen igår vid 22:12 i vart fall, då lär det varit en storm av meddelanden.
Citera
2026-09-01, 08:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Det bör det vara. Han sa ju att det var nio år sedan i chatten och den har ett tag på nacken. Borde man inte skapa någon form av medalj till #785? Tyvärr kan jag bara trycka T-shirts, så någon annan får bidra med metallgjutandet.

bra ide, jag kan 3D printa

Citera
2026-09-01, 08:20
Medlem
Citat:
"Nä, bara det vanliga. Barnporr och scat". Som att "barnporr" är en helt vanlig kategori på en legal porrsajt...

Egentligen borde alla de misslyckade pedofilerna typ #785, #588, #342, senaste #822 och övriga porrskadade, eviga oskulder satsa på att bli bögar och ha sex med varandra. De hade fått legat dygnet runt, över 800 intressenter att välja på! Fast det är väl inte intressant, eftersom de är tvättäkta pedofiler och pederaster. Det är bara barn och minderåriga som duger åt Raketen, Dans-gäddan och IT-forensikern!

bara att dom turas om att spela barn

#0-822
Citera
2026-09-01, 08:22
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av anorto
Finns två sätt att regga sig på Telegram (förutom mob.nr), men varför ska jag behöva berätta det för dig? Du vet ju det, din dumme skrei. Tänk lite på vad du skriver.

Jag har varit med i Gräv sedan dag 1.

Ps Om någon är taggad så är det du. Var inte så bitter på Dumpen. Blir det bag-in-Box sen?
Men varför är det så farligt då?
Citera
2026-09-01, 08:26
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
IT-tekniker kan i praktiken innebära innehav av datakörkort, det vill säga dokumenterat långtidsarbetslös och därför skickad på kurs i Microsoft Word av arbetsförmedningen

Hehe är nog sant riktig grönsak de där 822
Citera
2026-09-01, 08:45
Medlem
idiamindadas avatar

Såg att Dumpen gjort ett register. Nyfiken som jag är sökte jag om #558 var med då detta är en lokalkändis. Han var inte med. Sökte vidare utan att hitta hans namn på nätet. Kan han ha bytt namn?

Är så fallet är det bra om det nya blir känt. Någon som vet?
Citera
2026-09-01, 09:25
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Jösses... Ja, där finns det en del för psykiatrin att jobba med. #822

Det vanliga... ööööh #822 borde åka på en LPT för den där är en bomb som kan smälla när som!
Citera
2026-09-01, 09:27
Medlem
tindravargs avatar
Citat:

Ja varför i helvete kan de inte bara pedoböga loss istället? Får väl ta på blöja och leka jättebebis. Särskilt #785 med sin uppsyn passar ju för leken.
Citera
2026-09-01, 09:43
Medlem
watziis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av idiamindada

Såg att Dumpen gjort ett register. Nyfiken som jag är sökte jag om #558 var med då detta är en lokalkändis. Han var inte med. Sökte vidare utan att hitta hans namn på nätet. Kan han ha bytt namn?

Är så fallet är det bra om det nya blir känt. Någon som vet?

Är han dömd? Jag hittade honom på Ratsit iaf.
Citera
2026-09-01, 09:45
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av tindravarg
Det vanliga... ööööh #822 borde åka på en LPT för den där är en bomb som kan smälla när som!
Förmodligen redan kontakt med vuxenpsyk osv med tanke på tidigare redan nämnt diagnoser osv. En fin grönsak dumpen fiskat upp med ryggsäcken full av diverse saker - trots sin ”datavetare”
Förmodligen någon snabb kurs från Arbetsförmedlingen som nämnts tidigare. Vi följer!
Citera
2026-09-01, 09:49
Medlem
watziis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2026-08-21
Förmodligen redan kontakt med vuxenpsyk osv med tanke på tidigare redan nämnt diagnoser osv. En fin grönsak dumpen fiskat upp med ryggsäcken full av diverse saker - trots sin ”datavetare”
Förmodligen någon snabb kurs från Arbetsförmedlingen som nämnts tidigare. Vi följer!

Han verkar för tillfället vara rätt nere i ett missbruk av något slag, verkar tidigare ha (öppet) fungerat alldeles utmärkt i samhället utöver att han haft sina sjuka böjelser sen minst 2018....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in