2026-08-31, 18:10
Avstängd
FallerIfallerAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uptown018
Japp, nu erkände till och med du , din jävla vänsterfjant.
Och hur orkar fångarna med olagligheter då?
Kanske har de för mycket energi i sig ?

Det säger väl sig självt att sluta t ex stjäla gör väl ingen på en kvart, de flesta jobba på dagarna en del pluggar, det är ju mer än du gör!
Citera
2026-08-31, 18:11
Medlem
avulsions avatar
De som ska erbjudas bäst offentligt finansierad mat är pensionärerna, därefter skolbarnen. Fängelsedömda finns inte ens på skalan!

Ingen har någonsin dött av att äta fläsk, därför ska all offentligt finansierad mat (till pensionärer, skolbarn och fångar) vara baserad på svensk husmanskost. Med andra ord fläsk 3-4 gånger i veckan.

Passar det inte att äta svenska husmanskost? Då kan man åka till ett land där de lever på kruska och linser. Hur sjukt är det inte att staten erbjuder fångar vegetarisk mat? Eller att staten erbjuder "det lilla fåtalet" muslimska fångar halal-mat?

Det måste bli slut på idiotin!
Citera
Medlem
Citat:
Svenskt daltande är huvudsaken till närvaron av gangsters och mafiosos i Sverige.
Tänk på det innan du svamlar.

Och hade amerikanska fängelsematen varit näringsfattig hade fångarna knappt haft ork att stå på sina jävla ben.

Nej. Hade det stämt så hade det funnits färre, inte fler gång i länder med hårdare straff, typ USA. Du tänker tyvärr som ett missfoster.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Freedom46
Okeeeyy, trodde jag var hård

Jo men du förstår, många fångar är HÅRDA människor som bara förstår hårda tag.
Det är det beklagligt många svenskar inte fattar.
Citera
2026-08-31, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
I många fall får han energin ifrån obehandlade spektrumstörningar. Det finns mycket forskning som visar att kriminella och fångar är kraftigt överrepresenterade när det kommer till exempelvis ADHD.

Är man utsvulten orkar man fan inte ens stå upp.
Tro mig, jag vet.
Citera
2026-08-31, 18:13
Medlem
Citat:
Jo men du förstår, många fångar är HÅRDA människor som bara förstår hårda tag.
Det är det beklagligt många svenskar inte fattar.

Ser din poäng, men minimalt med mat då?
Havregrynsgröt med bara vatten, små mängder för bara överleva?
Citera
2026-08-31, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
Det säger väl sig självt att sluta t ex stjäla gör väl ingen på en kvart, de flesta jobba på dagarna en del pluggar, det är ju mer än du gör!

Jag lever på dina pengar som du är skyldig mig men det är en annan femma.

DE FLESTA betyder inte ALLA, din patetiska tönt.
Är du medveten om att det finns förortsgäng, mc-gäng och maffior och andra psykopater i fängelserna ?
Är du seriöst så naiv att du tror att alla där inne är ofarliga småbrottslingar ?
Citera
2026-08-31, 18:14
Medlem
ludexSums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Det där hade inte direkt flugit människorättsmässigt. Fångar är också människor med rättigheter och ett människovärde.

Nu är du igång igen, talar dig varm för samhällets bottenskrap.

Så här resonerar människor med starkt rättspatos som har ordning på sin egen skit:
Varje människa föds som ett blankt papper, därefter blir hon sina handlingar och handlingarna blir aldrig ogjorda. Att du kan våldta och mörda och kommer ut igen är ett politiskt beslut. De allra flesta hade gärna sett att samhällets bottenskrap försvann på billigaste möjliga sätt.
Citera
2026-08-31, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Varmboga-10.2
Nej. Hade det stämt så hade det funnits färre, inte fler gång i länder med hårdare straff, typ USA. Du tänker tyvärr som ett missfoster.

Du har aldrig varit värst hungrig, märker jag.
Citera
2026-08-31, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Freedom46
Ser din poäng, men minimalt med mat då?
Havregrynsgröt med bara vatten, små mängder för bara överleva?

Ja, om dom erkänner sina brott samt ber om ursäkt och säger sig ha uppfattat varningen om att det blir 4 dagars svält nästa gång, då kan dom få gröt och vatten efter två tre dagar.

Om du visste vilka jävla avskum de värsta kriminella är så hade du förstått vad jag menar.
Citera
2026-08-31, 18:17
Medlem
Jag ger upp.
Ingen erfarenhet av brott eller fängelser.
Citera
2026-08-31, 18:17
Medlem
Citat:
Ja, om dom erkänner sina brott samt ber om ursäkt och säger sig ha uppfattat varningen om att det blir 4 dagars svält nästa gång, då kan dom få gröt och vatten efter två tre dagar.

Om du visste vilka jävla avskum de värsta kriminella är så hade du förstått vad jag menar.
Ja nä jag vet ju inte, tänker inte försvara någon heller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in