Har hört att 50 åringen var ute med sin dotter så hon såg allt hända.
Hörde rykten att nån ska ha tafsat på dottern och han då tänt till lite och sagt till, och sedan ska ha blivit misshandlad. Ryktena säger att de även ska ha hoppat på skallen på honom, men ingen aning om de stämmer eller ej.
Har hört att 50 åringen var ute med sin dotter så hon såg allt hända.
Hörde rykten att nån ska ha tafsat på dottern och han då tänt till lite och sagt till, och sedan ska ha blivit misshandlad. Ryktena säger att de även ska ha hoppat på skallen på honom, men ingen aning om de stämmer eller ej.
Och min gissning: tio personer stod och filmade istället för att ingripa..
Helt sant. Men endast två som är 50 år och bor i Forshaga. Men du har rätt. Dumt av mig.
Okej förstår. När polis/media skriver 50-årsåldern kan det vara lite under och lite över också, så det är svårt att säga vem det gäller. Vidrig händelse oavsett :/
Okej förstår. När polis/media skriver 50-årsåldern kan det vara lite under och lite över också, så det är svårt att säga vem det gäller. Vidrig händelse oavsett :/
Jag fick för mig att jag läst att han var 50 år. Därav min gissning på personerna. Men ser ju nu att det står 50-årsåldern. Bra att du rättade till det.