2026-08-30, 08:48
Medlem
Yatsys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Att han skulle bli påkommen första gången han gör så här tror jag inte på.
Han har säkert hållit på ett tag och nu råkar han åka dit.
Då blir det tårar och självmordsförsök.
Den som kom på honom kanske anade oråd och därför tittade in i rummet.
Att ge sig på barn, åldringar och djur är väl de värsta man kan göra.
Tror inte heller att det är första gången. Han borde bett om hjälp.
Citera
2026-08-30, 09:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yatsy
Kammaråklagare uppger att i utredningen inte framkommit några uppgifter om att misstänkta brott mot andra patienter skett.

Hur troligt är det att detta skulle vara första gången? Brottet är väl sjukligt och högst onormalt.
om han nu hållt sig till de som precis kommer att avlida så finns inga vittnen.
Tror denne snubbe hållit på rätt länge. Kanske varit hyperförsiktig i början och med tiden töjt på gränserna i skydd av ökad självkänsla/förtroende tills han blev avslöjad om det nu var innan hans kollegas pass hunnit avslutas.
Citera
2026-08-30, 09:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flicka
Gränsar till nekrofili skulle jag säga. Störd jävel.
finns många subkulturer. På en känd goresajt finns en obuktionstekniker som filmar när han sätter på nykomna både gammal som ung och lägger upp det. Så det finns en community även där...
Citera
2026-08-30, 09:24
Medlem
Yatsys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klippendorf
om han nu hållt sig till de som precis kommer att avlida så finns inga vittnen.
Tror denne snubbe hållit på rätt länge. Kanske varit hyperförsiktig i början och med tiden töjt på gränserna i skydd av ökad självkänsla/förtroende tills han blev avslöjad om det nu var innan hans kollegas pass hunnit avslutas.
Så är det, ingen kan vittna.
Citera
2026-08-30, 09:27
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yatsy
Så är det, ingen kan vittna.
Han blev påkommen av en kollega som då kan vittna.
Citera
2026-08-30, 09:31
Medlem
Yatsys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pandalina4
Han blev påkommen av en kollega som då kan vittna.
Ja det stämmer. Det var om det skett tidigare fall så kan inte BO vittna.
Citera
2026-08-30, 09:56
Medlem
Heter mt Urban Funk?

Detta är garanterat ingen nybörjare, om han är skyldig. Jag kan tillägga att liknande grejer har hänt, utan att media uppmärksammat fallen.

För ett par år sedan begick en kvinna övergrepp mot en död kropp, om jag fattat rätt. Hon filmade eller fotade det hon gjorde.

Detta skedde i mellansverige, på ett äldreboende.

Jag tror att flera personer säljer nekromaterial till goresajter osv. Internet är ett stort problem.
Citera
2026-08-30, 10:04
Medlem
SloppySecondss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eremona2.0
Heter mt Urban Funk?

Detta är garanterat ingen nybörjare, om han är skyldig. Jag kan tillägga att liknande grejer har hänt, utan att media uppmärksammat fallen.

För ett par år sedan begick en kvinna övergrepp mot en död kropp, om jag fattat rätt. Hon filmade eller fotade det hon gjorde.

Detta skedde i mellansverige, på ett äldreboende.

Jag tror att flera personer säljer nekromaterial till goresajter osv. Internet är ett stort problem.
Du tycker om skräckfilmer ?
Anyhow .. "Cause for a reason", MGM (Andr*as N*rd) glömde orsak och verkan
*e,o
Citera
2026-08-30, 10:23
Medlem
För några år sedan intervjuades det en sköterska. På hospice. Och tillfrågades hur det kom sig att hon tyckte om att jobba med patienter i livets slutskede? Hon förklarade att när hon var nybörjare. fick hon vårda en gammal man som var i livets slutskede? Han luktade illa. Var skröplig? Och kunde inte ta hand om sig själv.
Plötsligt säger hon. fick hon lust att gå fram till honom och klappa, och klappen gick över till en kram. Och därmed var hon definitivt fast inom äldrevården
Citera
2026-08-30, 11:19
Medlem
Bedragerskas avatar
Citat:
För några år sedan intervjuades det en sköterska. På hospice. Och tillfrågades hur det kom sig att hon tyckte om att jobba med patienter i livets slutskede? Hon förklarade att när hon var nybörjare. fick hon vårda en gammal man som var i livets slutskede? Han luktade illa. Var skröplig? Och kunde inte ta hand om sig själv.
Plötsligt säger hon. fick hon lust att gå fram till honom och klappa, och klappen gick över till en kram. Och därmed var hon definitivt fast inom äldrevården
Vad vill du ha sagt med detta?
Citera
2026-08-30, 18:17
Medlem
Citat:

Låter som en helt normal sköterska med andra ord.
Citera
2026-08-30, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosabb
Tror mer att han överväger att inte göra något alls. Kanske köpa ut honom för någon miljon istället som i fallet på kulturhuset Spira. (FB) Jönköping: Hot, våld och kvinnoförnedring på Kulturhuset Spira i Jönköping

Att Urban Funk inte fått kicken för länge sedan är anmärkningsvärt

Tycker den där Urban uttalade sig väldigt mesigt i tv. ”Överväger” avsked. URSÄKTA?? ”Vår bedömning är att detta inte är förenligt med anställning hos oss” NO SHIT!?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in