Citat:
Ursprungligen postat av
Traumprinzz
Du är fri att uppskatta hans politik, men det är ett jävla trams att kalla den "det sunda förnuftens anskte" att låta ens tiktokansvarige stå och filma i kommunfullmäktige medan man står och skriker idiot och fegis till en annan ledamot, kalla en tredje för jävla tjockis,
Jag antar att du noterat hur ÖP och Allard blir behandlade av övriga politiker i Örebro? För mig, personligen, är det svårt att se hur han orkar vara så vettig som han faktiskt är i ljuset av den korruption, det mygel och den infantila politik de tvingas försöka mota i grind.
Citat:
Ursprungligen postat av
Traumprinzz
sitta och tjöta om kaosbabbar hit och batikkärringar dit,
Du har alltså inte noterat att de senaste 30 årens invandring lett till en hel del politiska, ekonomiska och sociala problem i Sverige? Inte heller har du, alltså, noterat vilka som ställer till med problemen och vilka som curlar fram problempersonerna under sin uppväxt och vuxenliv?
Det är klart att det kan vara jobbigt att höra ord som "kaosbabbar" om man är känslig, det förstår jag också. Frågan är vad du skulle kalla mannen i det här klippet istället, exempelvis:
https://www.youtube.com/shorts/eaZbmUHdWHA
Citat:
Ursprungligen postat av
Traumprinzz
vara hundra procent bestämd att "stänga gränsen" utan att presentera någon som helst konkret plan för hur detta ska gå till,
Vi gjorde det senast under epidemin. Norge gör det mer eller mindre för jämnan. Menar du, på fullt allvar, att du inte förstår hur det går till, eller för den sakens skull inte tror att det är möjligt?
Citat:
Ursprungligen postat av
Traumprinzz
och svära som att man är en tonårig WoW-streamer när man egentligen är en 30+ kommunpolitiker som lever gott på 67k i månaden av skattebetalarnas pengar.
Han pratar som folket pratar. Återigen kan jag förstå att det är jobbigt när man som del av valmanskåren eller politikerklägget måste få höra sanningen om vad man ställt till med med sina aningslösa och naiva röster och politik, men jag tycker nog personligen att det är värre att t.ex. låta dömda sexualbrottslingar ta hand om våra äldre, eller låta gängkriminella avlönas med skattepengar för att "vara föredömen för unga i utanförskapsområden" än att någon säger jävlar, fan eller skit.
Men det är ju bara jag.