2026-08-29, 19:48
Medlem
Tror halmstad fortfarande åker ut
2026-08-29, 19:55
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Hur var Rosenqvist? Såg han ut som en 40m -spelare?
Ingen spelare på planen såg ut som en 40m-spelare den här matchen.
2026-08-30, 00:28
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
De hade en riktigt bra period i första när de hittade igenom med vackra genomskärare och snygga kombinationer. Andra har varit en sämre halvlek, men nu har de skapat ett par bra lägen igen. Jag hoppas de går för sin första bortaseger sista kvarten nu! De är ju ändå det klart bättre laget.
Hupp...det bättre laget plumpade rejält
2026-08-30, 13:22
Medlem
eternussermos avatar
Väntad startelva, men känns ovanligt att ha Besara på bänken, speciellt i ett derby.
2026-08-30, 13:26
Medlem
junazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Väntad startelva, men känns ovanligt att ha Besara på bänken, speciellt i ett derby.
Verkligen, lyxproblem att tvingas bänka Besara, Tekie och Fofana.

Nivåskillnaden på trupperna idag spelare för spelare är helt brutal. Med det sagt är man ju helt inställd på fiasko och torsk idag.
2026-08-30, 13:29
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av junaz

Nivåskillnaden på trupperna idag spelare för spelare är helt brutal. Med det sagt är man ju helt inställd på fiasko och torsk idag.
Ja, kan bli kraschlandning, likt det blev mot polackerna. Men hoppas vi kan sticka hål på Solnabubblan.
2026-08-30, 13:30
Medlem
ruckaalis avatar
Vad skönt! Satt här och skruvade lite på mig då jag inte är så bevandrad inom fotbollens värld. Men så ser jag att Jens Fjellström står där och jag inser att jag kommer få varenda situation förklarad till mig som om jag vore 10 år. Skönt!
2026-08-30, 13:30
Medlem
50-Cents avatar
Det visar sig redan innan matchen vilka som är Stockholms verkliga bönder

Hög volym som i Kalmar
Samt publik budis till den infantila ointresserade sittplatspubliken i Solna

”Håll upp ditt ark till avspark”

Hahahahahahahaahaha

Solna tattare
2026-08-30, 13:31
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:

Ja, och det ingår i jobbet att lyckas hålla spelarna friska och tillgängliga för spel. 12 skador är verkligen inte otur utan inkompetens. Helm föll bort efter truppsläpp och bänken är skrattretande svag.

Nästa år kanske vi kan utmana på allvar.
2026-08-30, 13:31
Medlem
junazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Ja, kan bli kraschlandning, likt det blev mot polackerna. Men hoppas vi kan sticka hål på Solnabubblan.
Jepp, har sett lite väl bra ut i seriematcherna sen Rydströms intåg. Nån gång måste baksmällan komma.
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Ja, och det ingår i jobbet att lyckas hålla spelarna friska och tillgängliga för spel. 12 skador är verkligen inte otur utan inkompetens. Helm föll bort efter truppsläpp och bänken är skrattretande svag.

Nästa år kanske vi kan utmana på allvar.
Ja, man kan undra lite hur det är med Solnas fys-upplägg egentligen, känns som att skadelistan hos AIK ofta är rätt lång, eller inbillar jag mig det?
Senast redigerad av junaz 2026-08-30 kl. 13:33.
2026-08-30, 13:34
Medlem
KickAss-1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 50-Cent
Det visar sig redan innan matchen vilka som är Stockholms verkliga bönder

Ja, Bajen
2026-08-30, 13:41
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Jepp, har sett lite väl bra ut i seriematcherna sen Rydströms intåg. Nån gång måste baksmällan komma.
Ja, man kan undra lite hur det är med Solnas fys-upplägg egentligen, känns som att skadelistan hos AIK ofta är rätt lång, eller inbillar jag mig det?
Efter flera års katastrofsituation och hundratals miljoner vaskade så har man nu faktiskt tillsatt en utredning för att försöka komma underfund med vad som går fel. Tror 100% av uppflyttade gått sönder. Tur att Zadok hann spela lite innan han pajade i alla fall.

Även om jag är AIK-are så är jag den första att säga att den här klubben har drivits av ett gäng inkompetenta klåpare. Publik och akademi får högt betyg men det är ungefär allt. Steele verkar vettig och José känns bra men sen... En sparkad vd och en sportchef som tycker det är en bra idé att värva en kriminell idiot fast det finns tusentals andra med liknande kunnande.

Nåja, kul med fullsatt derby. Hoppas det blir tråkigt och långsamt spel.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in