Citat:
Ursprungligen postat av
diskplockaren
Emma är snygg. Springer hon lika bra som hon ser ut så blir det en bra kombo?
"När vi tog de här bilderna tänkte jag bara, för helvete. Alla de här människorna här på stranden stirrar på mig. Kanske dömer de mig? Kallar de mig för en slampa i sina huvuden?"
Samuel Pihlström om sin Kroatien-semester? för när man använder maskin-översättare av finska språket händer det kul grejer som att översättaren tror att Taino är en HAN
"Tainio skriver att han är glad att den sexuellt suggestiva filmningen (har tagits upp och att frågan lyfts), eftersom vissa vinklar och klipp gjorda från dem kan orsaka obehagliga kommentarer på sociala medier."
Slampa måste ju f.ö vara ett finskt ord ursprungligen, Slampinen kanske hon borde döpa om sig till?
Taino känns som en utmärkt talesperson för kvinnors rättigheter att inte bli objektifierade, hon tar igen det i privata utrymmen kan man säga samtidigt som hon springer i långärmad & hijab
Svar nej, sådana här tjejer behöver aldrig leverera lika bra som dom ser ut, det är halo-effekten, dom ser ut att springa fort, alltså upplevs dom springa fortare än dom gör av framnförallt manlig publik.
Jag vet inte hur fort hon springer, jag har pausat sändningen i startblocken av damernas 200 meter fortfarande för att kunna skriva den här skiten klart först